Jump to content

MSD Digital 6 Plus ignition


GrandVille

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moro

 

Laiton tollasen kiinni, mutta ei toimi hyvin. Moottorin käydessä se välillä katkaisee sytytyksen. Ajossa ei moottori sammu, mutta auto nytkähtää hetkellisesti. Jos sattuu oleen vaihde päällä ja tyhjäkäynnillä niin moottori kerkee sammumaan. Tapahtuisko sytytyshäirö noin 5 minuutin välein. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä pitäs tehdä. Johdot kyllä tarkistettu. Pitäskö moduulia siirtää lähemmäksi virranjakajassa ?

Kirjoitettu

Ettei tuo moduuli pääsis kuumenemaan liikaa ja siksi pätkii?

Kirjoitettu

Moro

 

Laiton tollasen kiinni, mutta ei toimi hyvin. Moottorin käydessä se välillä katkaisee sytytyksen. Ajossa ei moottori sammu, mutta auto nytkähtää hetkellisesti. Jos sattuu oleen vaihde päällä ja tyhjäkäynnillä niin moottori kerkee sammumaan. Tapahtuisko sytytyshäirö noin 5 minuutin välein. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä pitäs tehdä. Johdot kyllä tarkistettu. Pitäskö moduulia siirtää lähemmäksi virranjakajassa ?

Mikäs auto? onko sulla se valmis johtosarja joka tulee puolan ja auton oman johtosarjan väliin?
Kirjoitettu

Pontiac 455 mylle, HEI jakaja, 800 Quadrajet, Ram Air IV nokalla. Johdot tuli mukana...

Kirjoitettu

Mulla on sama digitaalinen 6AL boksi ja moduli siirrettu jakajan ulkopuolelle, ei ongelmia.

Miten pitkät johdot sulla on jakajan kelalta (vastusarvo ei saa ylittä muistaakseni 600ohm).

 

Maadoitus kunnossa?

Olisko boksi rikki?

 

Saattaa olla moduli vikaakin.

Kirjoitettu

Johdot noin 1,2m jakajalta. Kun katsoo vilkkuvaa lediä, se vilkkuu epätasaisesti. Niinkuin moduli ei lähettäs viestiä joka kerta. Kaikki on uutta.

Tarkistetaan vielä johdot kertaalleen, mutta luulis maadoituksenkin olevan ok kun boksi lokasuojan pellissä kiinni  ???

Kirjoitettu

Johdot noin 1,2m jakajalta. Kun katsoo vilkkuvaa lediä, se vilkkuu epätasaisesti. Niinkuin moduli ei lähettäs viestiä joka kerta. Kaikki on uutta.

Tarkistetaan vielä johdot kertaalleen, mutta luulis maadoituksenkin olevan ok kun boksi lokasuojan pellissä kiinni  ???

Muistaakseni on maapiuha erikseen.
Kirjoitettu

Johdot noin 1,2m jakajalta. Kun katsoo vilkkuvaa lediä, se vilkkuu epätasaisesti. Niinkuin moduli ei lähettäs viestiä joka kerta. Kaikki on uutta.

Tarkistetaan vielä johdot kertaalleen, mutta luulis maadoituksenkin olevan ok kun boksi lokasuojan pellissä kiinni  ???

 

Aika pitkät johdot.  ??? Ledi vilkkuu varsin nopealla tahdilla, kun OK.

Toisesta ruuvinreiästä pitää moduli vielä maadoittaa kunnolla, jos se on erillään. Kaksi johtoa ja ne alkuperäiset kaksi liitintä ei riitä.

 

Kirjoitettu

Joo sen kävin tekemässä just. Eli se on sieltäkin maadoitettu. Koekäyttämättä vielä. Huomasin myös, että trikkerin johto kulkee paketissa muiden kanssa ja ohjeessa se pitää mennä kauempana. Täytyy purkaa johdotus ja siirtää trikkerin johto erilleen. Katsotaan jos sillä ongelma poistuu.

Kirjoitettu

US Parts totesi, että se on rikki selvästi. Missäs MSD laaduntarkkailu on kun päästävät romuja markkinoille. Taidan tyytyä pelkkään HEI jakajaan, koska noista ei tiedä, vaikka leviää kesken ajon. Nyt vanhat palikat palautettu ja käyntikin parani. Ohessa videopätkä, jossa katkos tulee 4 minuutin kohdalla https://www.youtube.com/watch?v=uCifFhAUr78

Se maadoitus boxin rungosta ei auta mitään, totesivat kun piirilevy on eristetty boxin rungosta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...