Jump to content

Ponun sivuvilkut

K.I.T.T.2000

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mites olette ratkaisseet Ponun sivuvilkkujen asennukset? ite ei viittis millään reikiä lokasuojia sen takia ettei vaan pääse kuppa hyppäämään :). Kysyin kats.mieheltä et kelpaako alkuperäiset äärivalot toimittamaan vilkun virkaa... niin vastaus oli tyly EI >:(. Vanhojen lokasuojien ooppeli-mallin vilkkuja ei viittis pistää ku ne eivät oikein istu silmääni.Niin,ponu-miehet kertokaas! :P

Kirjoitettu

No Ponu mies kertoo:

Mulla on lokasuojissa 190 Mersun sivuvilkut ja reiät niihin tehtiin sapluunan kanssa. Hyvät tuli :)

Mulla kans oli sama juttu noiden etumerkereiden kanssa; eivät sopineet heillekään, että olisivat toimineet vilkkuna :(

Kirjoitettu

Mulle katsastus mies oikein ehdotti että tee niistä äärivaloista sivuvilkut :)

Eiköhän sekin ole konttori kohtaista.

Kirjoitettu

Mulle katsastus mies oikein ehdotti että tee niistä äärivaloista sivuvilkut :)

Eiköhän sekin ole konttori kohtaista.

Neuvostoliiton aikaan oli, ei pitäis olla enää >:( Finlexiä tavaamaan ???

Kirjoitettu

Mullakaan ei ollu siin edellisessä kärryssä oli 89 camaro mitään sanomista vaikka oli orkkis etumarkkerit ja toimi vilkkuina :DEi tarvinnu edes mitään "korotusta" 8)

Kirjoitettu

itse haukkaan juuri rustailin vilkkuja ja kysyin konttorilta mikä on minimi korko vilkulle niin sanoivat että 50 senttiä maasta.

ei siinä äärivalojen korkokaan piisaa

Kirjoitettu

Tarkoitin sitä että sen alkuperäisen pleksin päälle ei tarvinnu laittaa tai muuttaa toisen malliseksi :-[

Kirjoitettu

No perkeles! En ainakaan tee mitään ylimääräisiä reikiä autooni... eli sivumerkkerit saa luvan kelvata... Jos ei... niin sitte nostan pienen metelin siitä ;D. Täällä pohojanmaalla ei periksi anneta 8). Mut kiitti vinkeistä!!

Kirjoitettu

mul ainakin on etuäärivalot vilkkuna eikä ne pala muuten kuin vilkuttavat... takana nuo on hitsattu umpeen..

• 1 month later...
Kirjoitettu

No perkeles! En ainakaan tee mitään ylimääräisiä reikiä autooni... eli sivumerkkerit saa luvan kelvata... Jos ei... niin sitte nostan pienen metelin siitä ;D. Täällä pohojanmaalla ei periksi anneta 8). Mut kiitti vinkeistä!!

No miten kävi, kelpasko?

Kirjoitettu

Auto on vielä maalarilla ja onnea kokeillaan keväällä ;)

• 1 month later...
Kirjoitettu

moi,

käypä kattomassa

omat projektit-> Janne J Transam 91

siellä on yks vaihtoehto.

Takamarkkerit on mulla nyt työn alla, alkuperäiset punaiset ei kelpaa ja aion laittaa alkuperäisen lasin tilalle oranssit lasit eli sahata vanhat linssit pois ja korvata heijastimesta leikatulla pinnalla. Tosin vasta Hämeen Sähköstä Hämeenlinnasta löysin tarpeeksi ison heijastin aihion (n. 2 x 20 cm) josta pinta syntyy yhdestä palasta.

JJ

Kirjoitettu

Jees,thanks man... Kokeilen eka noilla alkuperäisillä markkereilla et kuinka äijän käy. Aika komian näköiset nuo sun vilkku sydeemit!

Kirjoitettu

Mulla on Camarossa markkereiden pääkke kiinnitetty oranssi sellainen hieman pisaran-oloinen vilkku. Ei erotu edes mitenkään kiusallisesti.

vilkku.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...