Jump to content

Missä Trans Amin koneen säätöjen tarkistus?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli missä kannattaisi käydä tarkistamassa, että koneessa on kaikki säädöt kohdillaan? Tuntuu, kuin olisi hieman pielessä. Pientä nykimistä havaittavissa tai sitten vaan kuvittelen. Bensaa vie kiitettävästi. Sanoisin, että jopa liikaa. Sitähän varten sitä ainetta sinne tankkiin tietysti laitetaan, mutta kun on ylivaihteella varustettu, niin matkassakin vie "mukavasti".

Mieluusti pääkaupunkiseudulla tai sen tuntumassa saisi sijaita tämä säätäjä.....

Millähän hinnalla saisi uudet vähän jämäkämmät jouset ja iskarit. Ei tarvitse madaltaa. Taitaa olla alkuperäiset ja meno on hieman keinumista...

Ja työn osuus hinta? (noin arvio)

Trans Am -90

Kirjoitettu

Mulla olis laitteet lukea vikakoodit / antureiden arvoja. En ole vielä saanut 2:lla läppärillä yhteyttä 3:een eri tpi autoon.

Kaveri lupasi opettaa kuinka toimii mahdollisesti ensiviikolla.

Voisin sen jälkeen scannata sun auton.

Sen lisäksi mulla on joitakin vara-antureita joiden vaikutusta voisi kokeilla (map-maf-lambda).

Bensanpaineen mittaus onnistuu myös, joka voisi paljastaa bensapumppu / ruiskusuutin vian.

Kaasuläpän asennnontunnistusanturin / seosten mittaaminen onnistuu myös.

Mahdollisesti ensiviikon loppupuolella voisi onnistua.

Asun helsingissä.

Kirjoitettu

Kuullostaa hyvältä. Perjantaina pitäis cruisingiin mennä. Onko ens viikonloppu paha? Eipä sillä nyt niin kiire, mutta hyvähän se olisi tsekata....

Kirjoitettu

Mahdollisesti keskiviikkona kaveri näyttää missä vika scannaukseen.

Olen koko viikon lomalla joten melkein mikäpäivä tahansa sopisi, mutta parempi varmaan odottaa ainakin sinne asti että scannaus toimii.

Laita puh.nro mulle yksityisviestinä niin soitan sulle huomenna iltapäivällä.

Kirjoitettu

Voitaisko tsekata multakin?jos vaikka oliskin jotain muuta kuin ecm.

Kirjoitettu

Voitaisko tsekata multakin?jos vaikka oliskin jotain muuta kuin ecm.

Sopii. Kunhan saan uuden obd piuhan elekmalta.

Tulee varmaan maanantaina ja sitten täytyy tsekata että toimii.

Edellinen johto todettiin vialliseksi.

Ensi viikolla joku päivä onnistuisi. Ilmoitan sulle, kun homma varmistunut yksityisviestinä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...