The Retro Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 mullapa tuossa röökillä käydessä taas alko mielikuvitus liiteleen ku nojailin siinä comeettaan ja ajattelinpa kysästä onko kellään tiedossa ketään täällä perähärmälässä joka duunais jotain tän tapasta: http://www.artmorrison.com/gallery/main.php?g2_itemId=7547 Helpottas tuonkin projektin kanssa jos sen sais vielä lailliseti tehdä täällä autonrakentajan luvatussa valtakunnassa..
Tapio.L. Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 aika harva varmaan alkaisi itse "suorasta" vääntämään. Ja itse tehty tuskin yhtään sen laillisempi kuin valmis. Lyö tollaseen valmiiseen vanhan numerot ja on hyshys leimalla
The Retro Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 aika harva varmaan alkaisi itse "suorasta" vääntämään. Ja itse tehty tuskin yhtään sen laillisempi kuin valmis. Lyö tollaseen valmiiseen vanhan numerot ja on hyshys leimalla samaa pohdin ja muistelinpa tuossa et taitaa porukka kiihdytysvehkeisiin runkoja ja kehikoita jos jonkinlaisia ja kaiketi joku jopa leimassaki..
nite2000 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2013 Overdriven nimimerkki laakkius taitaa tehdä Mäntsälässä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään