Jump to content

Stepside jarruista

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikä mahtaa olla jarrusylinterin vieressä oleva boksi  ja sen merkitys (merkitty kuvassa nuolella)?

Vuosimalli 1989 stepside ja abs siinä ei kuulemma ole.

Jarruvalo alkoi palamaan itsestään, jonka jälkeen tehty kattava jarru remppa.

Valo palaa yhä rempan jälkeen ja irroittamalla liittimen tolta boksilta lähtee jarrunmerkkivalo pois, mutta käytössä sen irti tai kiinni olemisella ei kuulemma tunnu olevan vaikutusta.

Jarrutkaan eivät kuulemma jumita / laahaa.

Vikakoodeja ei anna.

http://i646.photobucket.com/albums/uu185/pakana81/b192ba6d-ebde-49c5-abbe-74a2347f6b7a_zps319902a4.jpg

Kirjoitettu

kyllä tuo boksi on mun mielestä abs kontrol unit,kiinni abs hydrauliyksikössä(pilkistää siin takana)

Kirjoitettu

Näissä on takapäässä abs niinkuin tuolla od puolella joku totesi.

Kirjoitettu

Eihän seisontajarru ole löystynyt ja "roiku" painamassa anturia?

Eli, lakkaako brake-valo palamasta jos vetää poljinta ylöspäin?

Kirjoitettu

Hyviä vinkkejä ja neuvoja täällä ja od:lla.

Välitän vihjeet eteenpäin.

Kirjoitettu

kelsey hayes abs viritys tuo.mun blazerissa -91oli myös saman valmistajan,erilainen versio tosin.abs vika koodit sai  aldl töpselin  a ja h navat lenkittämällä....varotusvalo paloi kans kokoajan jarrurempan jälkeen.

sen sai häviimään vain abs boxin nollaamalla.veikkaan et toimii tossakin.täsä ohjeet.

Virta päälle,nastat a ja h siitä aldl-liittimestä yhteen kahdeksi sekunniksi-irti kahdeksi sekunniksi ja taas yhteen kahdeksi sekunniksi ja irti.Paperiklemmari käy tuohon.Jos homma onnistui ne varoitusvalot pimenee hetkeksi ja abs-valo vilahtaa sen jälkeen kerran ja valo jää pois.

aika tarkka tuosta ajasta,ei kannata munia raapia välillä. ;)

Kirjoitettu

Kiitti ohjeesta.

Kyseessä kaverin kaverin auto, jota kävin ohimennen tänään vilkaisemassa duunimatkalla ja tsekkasin vikakoodit.

Kysyin kerran jos toisenkin, että onko varma ettei abs. ::)

Mutta ei ollut itse omistaja paikalla, joten jäi toisen henkilön oletuksen varaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...