fbird Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Mitkä ois sopivat etupään madallus jouset? Merkki? Madallus tuumina..?? Hinta? saatavuus? Itse kun katkas alkuperäisistä, niin jotenkin tuli otettua liian reippaasti pois.. ja muuttui aika löysäksi..
selli Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2005 Vastataas tähän ennenku Black tai White kerkee Eli joo http://www.hotchkis.net/cgi-bin/EDCstore.pl?user_action=detail&catalogno=1908F Tollaset on minulla alla ja ei voi ku vaan olla tyytyväinen.Vakio etujousi taitaa olla n.200lb/in jäykkyyttä ja noi on siis ton 600 eikä todellakaan ole vielä kivireki.Tiputtaa just hyvin ton auton alas. Eiköhän pojat ole samaa mieltä? Ja huomaa noi on sitten eri tilaus nrolla jos on iso/pikkulohko Ei minulla ainakaan tuottanut ongelmaa saada noita.Ainahan se ottaa hetken ku niitä tilaillaa koska noita ei taida olla hyllyssä. Oli mullakin tollaset mukamas HD jouset edessä ihan uudetkin mutta ei niillä ollut mitään tekemistä jämäkän keulan kanssa.
Guest black Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2005 juuri näin miten selli asian ilmaisi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään