Jump to content

PIRKANMAAN F-BODY MIITTI


Recommended Posts

Lady Firebird
Posted

Eli ehdotuksena olisi, että alettaisiin taas kokoontua, esim. joka toinen keskiviikko klo 18.00 (parillisina keskiviikkoina, sillä Nokian Cruising on parittomina).

Miltä kuulostaisi? Paikkaehdotuksia?

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    26

  • camaro82

    14

  • 98Camu

    8

  • The Retro

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lady Firebird
Posted

Eli eka miitti tänään klo. 16.30 -> Lahdesjärven ABC:llä  m/

  • 1 month later...
Posted

Ehdotan Mustalahtea keskiviikkoisin kun Lahdesjärven ABC ei käy ketään?

  • 2 weeks later...
Lady Firebird
Posted

Ehdotan Mustalahtea keskiviikkoisin kun Lahdesjärven ABC ei käy ketään?

Yritetään pitää oma, kerhon sisäinen miitti jossain :)

  • 3 weeks later...
Posted

Puolentoista viikon päästä ABC:llä nähdään jos ei tuu ylitsepääsemätöntä estettä  :)

Posted

Onko porukkaa tulossa Lahdesjärven ABC:lle ens keskiviikkona? Käykö klo 18:00?

Posted

Onko porukkaa tulossa Lahdesjärven ABC:lle ens keskiviikkona? Käykö klo 18:00?

 

Ehdin paikalle hiukan ennen seiskaa vasta. Mut tuskin kannattaa alkaa aikaa muuttaa?

Lady Firebird
Posted

Mä ainakin olisin tulollaan  m/ Eiköhän siellä voida myös elinaa odotella  :)

Posted

Ookke  m/

Me tullaan sinne tosiaan jo kuuden aikaan mutta ehditään kyllä senverran oleen että elinaakin moikataan  :)

Lady Firebird
Posted

saako tulla mersulla?  8)

Juu, saa tulla  m/

Posted

tulen siis jollei päällikkö saa puhuttua mua töihin..

Posted

Ei tullu töihinlähtöä.. tosin meinasin jo tänää ajella paikalle.. :-[

Posted

Olihan meitä mukavasti paikalla  :)

Ernesti, LFB ja Ari, selli, The Retro, 98camu, mä ja Heidi  m/

LFB otti jotain fotojakin todisteeksi, laitas näkymään  ;)

Posted

8)

m/

Onpas tuo meidän Camaro pikkuisen näköinen  :o

Posted

m/

Onpas tuo meidän Camaro pikkuisen näköinen  :o

 

kasvava lapsonen.. ;D

Posted

kasvava lapsonen.. ;D

Täytyy antaa enemmän muonaa  :D
  • 2 weeks later...
Posted

Keskiviikkona taas  m/

Posted

Tänä keskiviikkona ei päästä, onpi muuta  :(

  • 6 months later...
Posted

Jokos sitä taas kokoonnuttais?

Oliskos se sitten 16. pvä? Vois pyrkiä yrittään kykeneen paikalle  :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...