Lady Firebird Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Eli ehdotuksena olisi, että alettaisiin taas kokoontua, esim. joka toinen keskiviikko klo 18.00 (parillisina keskiviikkoina, sillä Nokian Cruising on parittomina). Miltä kuulostaisi? Paikkaehdotuksia?
Lady Firebird Posted May 29, 2013 Author Posted May 29, 2013 Eli eka miitti tänään klo. 16.30 -> Lahdesjärven ABC:llä
elina Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Ehdotan Mustalahtea keskiviikkoisin kun Lahdesjärven ABC ei käy ketään?
Lady Firebird Posted August 4, 2013 Author Posted August 4, 2013 Ehdotan Mustalahtea keskiviikkoisin kun Lahdesjärven ABC ei käy ketään? Yritetään pitää oma, kerhon sisäinen miitti jossain
camaro82 Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Puolentoista viikon päästä ABC:llä nähdään jos ei tuu ylitsepääsemätöntä estettä
camaro82 Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Onko porukkaa tulossa Lahdesjärven ABC:lle ens keskiviikkona? Käykö klo 18:00?
elina Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Onko porukkaa tulossa Lahdesjärven ABC:lle ens keskiviikkona? Käykö klo 18:00? Ehdin paikalle hiukan ennen seiskaa vasta. Mut tuskin kannattaa alkaa aikaa muuttaa?
Lady Firebird Posted September 1, 2013 Author Posted September 1, 2013 Mä ainakin olisin tulollaan Eiköhän siellä voida myös elinaa odotella
camaro82 Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Ookke Me tullaan sinne tosiaan jo kuuden aikaan mutta ehditään kyllä senverran oleen että elinaakin moikataan
Lady Firebird Posted September 2, 2013 Author Posted September 2, 2013 saako tulla mersulla? Juu, saa tulla
The Retro Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 tulen siis jollei päällikkö saa puhuttua mua töihin..
Lady Firebird Posted September 3, 2013 Author Posted September 3, 2013 tulen siis jollei päällikkö saa puhuttua mua töihin.. Tervetuloa. Toivottavasti pääset paikalle. Ja paikkahan on siis Lahdesjärven ABC http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/tampere
The Retro Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 Ei tullu töihinlähtöä.. tosin meinasin jo tänää ajella paikalle..
camaro82 Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Olihan meitä mukavasti paikalla Ernesti, LFB ja Ari, selli, The Retro, 98camu, mä ja Heidi LFB otti jotain fotojakin todisteeksi, laitas näkymään
camaro82 Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Onpas tuo meidän Camaro pikkuisen näköinen
The Retro Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Onpas tuo meidän Camaro pikkuisen näköinen kasvava lapsonen..
camaro82 Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 kasvava lapsonen.. Täytyy antaa enemmän muonaa
camaro82 Posted September 16, 2013 Posted September 16, 2013 Tänä keskiviikkona ei päästä, onpi muuta
camaro82 Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Jokos sitä taas kokoonnuttais? Oliskos se sitten 16. pvä? Vois pyrkiä yrittään kykeneen paikalle
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now