Timo Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 1998 LS:n katsastin. On EY tyyppihyväksytty auto ja EU malli. Olen vaihtanut Eibach jouset, Bilstein iskarit ja Magnaflow catbackin. Katsuri: "onko pakoputki ja jouset EY tyyppihyväksyttyjä, periaatteessa ei saisi vaihtaa". Naputteli tietokonetta, sitten haki kolleegan avuksi, toinen katsuri vilkaisi pari sekuntia: "eihän tuo paljon ole matalampi" ja "on se putki hyväksytty" Osathan on valmistettu ja tilattu USA:sta, joten miten noihin hyväksyntöjä saa, vaikka osat taatusti on juuri ko. malliin tehty.
pantera Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Osathan on valmistettu ja tilattu USA:sta, joten miten noihin hyväksyntöjä saa Ei mitenkään....tai no joo , lähettää tötterön johkain germaaniaan tai hörökorvien maahan hyväksyttyyn tutkimuslaitokseen jotka tekee tarvittavat testit. Takaluukku kannattaa täyttää euroilla , mielummin setelirahalla niin saavat E- kupongit tehtyä oikein.
repa Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Joskus muinoin oli samanlaista vaivaa äänenvaimentimen kanssa, mutta muistaakseni ongelma piti koskea vaan 1.1.2000 jälkeen ensirekisteröityjä EY-tyyppihyväksyttyjä ei-eurooppalaisia kulkuneuvoja... http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=55610.0 Jos jaksaa lukea...
Rale Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 vanhasta vaimentajasta rälläköit E-hyväksyntä merkinnän irti ja heppaat uuteen ämyriin. noin helposti saat E-hyväksytyn vaimentajan
Woodpecker Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 "Nämä tuotteet ovat suunniteltu amerikassa ja täyttävät kaikki vaatimukset kaikissa maissa joihin näiden tuotteiden käyttöön suunniteltuja ajoneuvoja on maahantuojien toimesta viety" Tämän tyyppisiä mainoslauseita on valmistajien selostukset pullollaan. Voiko katsuri väittää vastaan?
rokzetä Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 http://www.ebay.com/itm/METALLIC-E-MARKED-STICKER-EXHAUST-CANS-/190844509534?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item2c6f381d5e
TexFinn Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 http://www.ebay.com/itm/METALLIC-E-MARKED-STICKER-EXHAUST-CANS-/190844509534?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item2c6f381d5e Asiaa! Toisaalta... Eikohan tuossa ole Trafittanin mukaan kaytetty vaaraa fonttia tms., joten ei voida hyvaksya.
ratskin Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2013 Asiaa! Toisaalta... Eikohan tuossa ole Trafittanin mukaan kaytetty vaaraa fonttia tms., joten ei voida hyvaksya. ihmeellistä, mulla ei ollu pönttöä ollenkaan, no joo ei voi vaatia merkintää jos ei ole pönttöä, ;D
Tapio.L. Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 asema vaihtoon vaan jos alkaa tollaaista nillittämään. vai ethän itse mennyt kertomaan että jouset ja putki vaihdettu? E-hyväksynnistä vielä, prätkiin kuulemma joku ois joskus ajanu laserilla e-hyväksynnät Jousista tosin yleensä haluavat ne paperilappuset
Timo Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 asema vaihtoon vaan jos alkaa tollaaista nillittämään. vai ethän itse mennyt kertomaan että jouset ja putki vaihdettu? E-hyväksynnistä vielä, prätkiin kuulemma joku ois joskus ajanu laserilla e-hyväksynnät Jousista tosin yleensä haluavat ne paperilappuset Ei tarvinnut kertoa, kyllä se itse huomasi että ko. osat vaihdettu. Loppujen lopuksi syy siihen että meni läpi, oli se että vm. oli '98. Sanoi lopuksi että koska tämä on näin vanha niin voidaan hyväksyä. Onko se tulkinta aika-raja sitten maaginen vuosi 2000 ? Jotta kuitenkaan ei olisi liian onnellinen loppu, niin kirjoitti otteeseen: tummennuskalvot poistettava sivuikkunoista kuukauden kuluessa. Olen edelleen sitä mieltä, että päätös on hyvin paljon (liian paljon) henkilöstä riippuvainen. (asenne).
ratskin Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Ei tarvinnut kertoa, kyllä se itse huomasi että ko. osat vaihdettu. Loppujen lopuksi syy siihen että meni läpi, oli se että vm. oli '98. Sanoi lopuksi että koska tämä on näin vanha niin voidaan hyväksyä. Onko se tulkinta aika-raja sitten maaginen vuosi 2000 ? Jotta kuitenkaan ei olisi liian onnellinen loppu, niin kirjoitti otteeseen: tummennuskalvot poistettava sivuikkunoista kuukauden kuluessa. Olen edelleen sitä mieltä, että päätös on hyvin paljon (liian paljon) henkilöstä riippuvainen. (asenne). maaginen raja taitaa olla 1999, ainkin mun kohdalla, :W
TexFinn Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 On toi sattanan e-merkeilla pelleily kylla yhta helwettia. Jos en ihan vaarin muista, niin joltakin joskus haeskeltiin e-merkkeja jopa renkaista.
ratskin Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 On toi sattanan e-merkeilla pelleily kylla yhta helwettia. Jos en ihan vaarin muista, niin joltakin joskus haeskeltiin e-merkkeja jopa renkaista. joo, kohta haetaan puskureistakin, turvasyyt, >
Z-mo Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2013 E-pelleilyihin on lääke, riittävän vanha auto...
Mika Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 E-pelleilyihin on lääke, riittävän vanha auto... Tuo on kyllä valitettavan totta
Yorcci Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2013 Mulla kun oli edellisessä Vetelyksessä tummennuskalvot etuikkunoissa edellisen omistajan jäljiltä, niin menin aina katsastamaan aurinkoisena ja lämpimänä päiväna. Katto konttiin ja ikkunat alas Ei niitä kiinnostanut ikkunoiden toiminta. (Ja voihan sinne vaikka laittaa sitten pienen piilokatkaisijan ja sanoa, että just hajos, ei nouse ikkunat ylös...)
Timo Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2013 Mulla kun oli edellisessä Vetelyksessä tummennuskalvot etuikkunoissa edellisen omistajan jäljiltä, niin menin aina katsastamaan aurinkoisena ja lämpimänä päiväna. Katto konttiin ja ikkunat alas Ei niitä kiinnostanut ikkunoiden toiminta. (Ja voihan sinne vaikka laittaa sitten pienen piilokatkaisijan ja sanoa, että just hajos, ei nouse ikkunat ylös...) Minäkin ajoin lasit alas, mutta katsuri ajoi ylös ennenkuin oltiin ulko-ovella. Jostain syystä täällä puuttuvat aina noihin kalvoihin, tämä ei ollut eka kerta. Mulla on ollut useampikin auto joka on katsastettu kalvoilla muualla Suomessa, mutta sitten kun olen tuonut tänne, niin eka kerralla kalvot pois. Laki on laki eihän siinä mitään. Ei nuo kalvot kyllä ajoturvallisuutta heikennä, päinvastoin aurinkoisella kevätilmalla auttaa näkemään paremmin. Katsastuksissa PITÄISI keskittyä etsimään ajoturvallisuutta heikentäviä vikoja eikä nussia pilkkua että onko tuo pönttö tyyppihyväksytty jne.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään