Jump to content

Hooker peltisarjat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Peltisarjat ja väliputki hankinnassa 305 tbi koneeseen. Tälläiset laittamassa tilaukseen, Hooker #2460 ja #16767. Onko kokemuksia näistä? Tuleepi -91 RS avokkaaseen

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

mulla oli hookerin lyhyet,ainakin pers tuntumalla toi eloa tbi:hin,ostin kans valmiin y putken ei sopinut muokkamatta kohdakkoin.

Kirjoitettu

Juuri viikko sitten laitoin tutun autoon saman paketin...

Pulttaa kiinni ja kaikki sopivat suoraan paikalleen, hieman joutu Y-putkea asentaessa vääntää ruuvarilla pultteja kohdalleen, kerran kun lämpes kunnolla niin asettuivat siihen.

Istuvuus oli tuohon autoon ainakin 9+

Vesiputkia apparin puolella joutu hieman taivuttelemaan että eivät ottaneet siihen kiinni. se oli ainoa.

Kirjoitettu

Ok, hyviä hommia. Sarjat jo tulleet, mutta y-putki jossain välillä US-FI. Toivotaan että ens viikolla pääsis laittaan paikalleen. Siitähän se virikärpänen varmasti alkaa viimeistään \m/

Kirjoitettu

Sitte pistää LT-1 koneen nokan :) Putkisto&peltisarjat,performer imusarja, 350tbi suuttimet&tb porttaus ja toi nokka niin omasta 305tbi koneesta 220hv ja 411nm vääntöä.

Kirjoitettu

Hyvää settiä m/ Olen aatellut nyt kesän aikana mennä järjestyksellä sarjat&putket, perä, madallus, vanteet&renkaat, jos eurot riittää. Talvella sitten olisi tarkoitus miettiä juuri nokkaa yms... Hommaa rajoittaa kun itse ei ihan hirveesti ymmärrä tekniikan päälle, ainakaan vielä, ja joutuu teettämään isommat hommat pajalla.

Kirjoitettu

Hyvää settiä m/ Olen aatellut nyt kesän aikana mennä järjestyksellä sarjat&putket, perä, madallus, vanteet&renkaat, jos eurot riittää. Talvella sitten olisi tarkoitus miettiä juuri nokkaa yms... Hommaa rajoittaa kun itse ei ihan hirveesti ymmärrä tekniikan päälle, ainakaan vielä, ja joutuu teettämään isommat hommat pajalla.

Juuri noin ne viimeiset kuuluisat sanat menee,itellä ainakin karkas mopo (luetaan myös rahat) lapasesta,mutta harrastamistahan se vaan on.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...