Jump to content

Päiväajovalot

Recommended Posts

Kirjoitettu

En tiädä, onko jo aiheesta juttua, mutta nyt on...

Elikkä olisko paha homma vetäistä parkeista päiväajovalot? Sisälle katkaisija katsastusmestaria varten, josta saa joko parkit tai päivävalot päälle. Haluaisin noiden takavalojen palavan samaan aikaan. Onko jollain kokemusta ja/tai tietoa?

Kenties mahdollisuutta sopivaa korvausta vastaan asentaa ne?

Espoossa sijaitsen, mutta kyllä tuo -90 T/A sen verran kulkee, että pääsee jonnekin suht lähellekin ajaen... (ei pitkälle viitti)

Ja! Onko etusumarit pakolliset? Voishan tietenkin niiden kautta virran tuikata, mutta silloin ei pala takalyhdyt...

Kirjoitettu

Etusumuvalot eivät ole pakolliset.

Jos katsastus ei edellytä sua vaihtamaan niin ajele vaan sumarit tai keltaiset parkit päällä kuten muutkin autoilijat.

Mikäli haluat omasta tahdosta vaihtaa niin oliko sulla vilkku erikseen vai parkin yhteydessä?

Kirjoitettu

Parkit ovat vilkun kanssa samassa jutussa. Yleensä olen ajanut pelkät parkit päällä tai lisäksi sumarit, mutta ne sumarit taitavat häikäistä sen verran, että jetsonit saattavat tulla juttusille pikavoitto lapun kera. Siksi tämä ajatus päiväajovaloista rynnii päälle....  :o

Kirjoitettu

Keulalla on päivävalot jokka käyvät myös parkeista eikä niiden tarvi sammua kun lyhkäset pistää päälle.

Kirjoitettu

mutta ne sumarit taitavat häikäistä sen verran, että jetsonit saattavat tulla juttusille pikavoitto lapun kera

jep,sumarit on tarkoitettu vain sumulla käytettäväksi  ;)

Kirjoitettu

Mulla on päivänvalot jotka syttyy kun laittaa parkit päälle, kun halusin että takavalot palaa myös. Sitten kun laittaa päävalot päälle päivänvalot sammuu ja parkit jää palamaan

Kirjoitettu

Mulla on päivänvalot jotka syttyy kun laittaa parkit päälle, kun halusin että takavalot palaa myös. Sitten kun laittaa päävalot päälle päivänvalot sammuu ja parkit jää palamaan

Juuri noin haluaisin itsellekin. Oliko kova homma asennella? Pitääkö pistää ammattimies asialle? Saakos parkit palaa samaan aikaan, kun ajovalot....?

Kirjoitettu

Saakos parkit palaa samaan aikaan, kun ajovalot....?

niiden pitää palaa

Kirjoitettu

Juuri noin haluaisin itsellekin. Oliko kova homma asennella? Pitääkö pistää ammattimies asialle? Saakos parkit palaa samaan aikaan, kun ajovalot....?

Siis mulla palaa parkit ja paivävalot yhtäaikaa ja päivävälot sammuu kun pistää ajovalot päälle ja parkit jää palamaan. Eipä tuo kovin paha ole. riippuu päivävalosarjasta, jos on perinteisellä releellä, niin releen toinen ohjaus johto parkeilta ja toinen valojen ohjausboxin (tulipellissä likee GUIDE) keltaisesta piuhasta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...