Teac Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Vaihdoin alkuperäisen katin paremmin hegittävään malliin eli suoraan putkeen Mutta mitä sille ilmaputkelle voi tehdä? Konehuoneessa näytti olevan ko. putkessa jokin venttiili (takaisku?). Voiko ko. putken vaan tulpata umpeen ilman että jotakin hajoaa vai mitä sille pitäisi tehdä? Auton alta se pitäisi kuitenkin saada pois.
pate Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 mulla on vaan poikki se putki eikä oo tulpattu
88IROC Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Otin koko putken pois. Lähtee siitä venakotelon päältä olevasta T-haarasta, mutta kannen ja tulipellin välissä oleva kannatin oli aika paha...
Dustez Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Otin koko putken pois. Lähtee siitä venakotelon päältä olevasta T-haarasta, mutta kannen ja tulipellin välissä oleva kannatin oli aika paha... mimmonen kiinneike tuo koneen takana on tolle auto oli pukeilla ja ylhäältä on kattellu mutta ei vaan näy on nääs ilmastoitu malli....
Mopo305 Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Lattaraudan pala olisko pari cm leveä reikä päässä ja pultilla kiinni kannessa ja ahtaasti
Teac Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 Pultilla? Mulla oli kiinni mutterilla ja samassa tapissa oli kiinni myös yksi maadoitusjohto. On TOSI v..mainen irroittaa. Ilmastointilaitteen kennosto on just sopimattomasti edessä. Alakautta nippa nappa näkee mutterin. Muistaakseni mutterin koko oli 14mm ja sain sen auki kun katkaisin lenkkiavaimen puolesta välistä ja ohensin lenkin seinävahvuutta smirkelillä kun muuten ei sovi mutterin ja varsinaisen putken väliin. Lenkkiavaimen avopäällä on ihan turha yrittää. Ensin poistin kumiletkun ja takaiskuventtiilin, erikoistyökalu yläkautta mutteriin sopivassa kulmassa ja alakautta putkella lenkkiä työntäen mutteri löysään. Sitten yläkautta lenkillä pikku hiljaa... >
Mopo305 Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 No jos nyt ruvetaan viilaileen niin tais olla 9/16.no joka tapauksessa myötä paivään kiinni,vasta paivään auki.Kotterossa ittessään yleensä löytyy millisiä,mutta melkeen sata varm. koneessa tuumasia,viilari voi korjata.
Teac Posted April 7, 2006 Author Posted April 7, 2006 Empä alkanut mittailemaan, mutta 14mm:ssä oli varmaan sen verran löysää, että sopi paremmin kun 9/16".
Mopo305 Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Ok,joka tapauksessa hankalassa paikassa,ja jos vielä se pinnapultti lähtee pyöriin kannesta irti,ota sitte se rauta ja johdot irti,kun pitää toisella avaimella pitää pinnapulttia ja toisella mutteria avata.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now