Guest Ezzy Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2005 Elikkäs nyt tarvittais lisää niitä kuvia ja kirjoitusta artikkeliin... Mä jäin tässä nyt hauskaan välikäteen, kun mun piti tulla kuvaamaan sinne, mutta ne päässyt paikalla, joten pitää kasailla paikallaolijoiden kuvista jotain hyvää matskua. Kuvia on varsin vähän, joten lisää kaivataan. Suurin kysymys olisi, että kenessä olisi toimittajanainesta ja muistaisi vielä jotain Kalajoen tapahtumista? Kuvia voi laittaa mulle mailiin ezzy@hiredcam.com (mieluiten pakattuna vaikka zippinä tms) tai laittaa ftp:llä palvelimelle palvelin: 305cid.tbiart.com käyttäjätunnus: fbody salasana: fbody ja kansion nimeksi voi laittaa vaikka oman boordinikin. Tällä olisi kiirettäkin (deadline olisi ensi perjantaina jo) eli laittakaa viestiä tänne tai vaikka privaan.
Ilku Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2005 Koskas lehti tulee ulos? Tietää mennä sit vaan lukemaan markettiin lehteä koko käytävän leveydeltä, eihän sitä ostaa kannata!
Ilku Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Oliko uudessa Spinnerissä SummerMeetistä jotain?
Guest Ezzy Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 ei ole, koska kukaan ei jaksanut tehdä asian eteen mitään.
pantera Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 f.y.i veekasissa on numerossa 8 eli viimesessa tamanvuoden lehdessa tiettavasti juttu 4g avosta ponusta, siita juhlamallista joka on oulussa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään