Jump to content

Edelbroc'it

Senior

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kun kerran tuli hommattua : moneenkos tulpankohtoon on vaihdettava 90 asteen kulmassa olevat tulpanhatut ? Suorat hatut tuskin kaikkiin pyttyihin sopii.... :-[

Kirjoitettu

sen näkee sitte ;D

Tosin ei nekään paljoa maksa jos otat accelin 8mm:set tee-se-itse sarjan. Saadaan tehtyy ne sit silleen ettei varmasti osu mihinkään.

Kirjoitettu

Hmm... tai sitten käy niin kuin mulla... pistettiin sopimaan, vieläpä korjaamossa. Siinä nyt sitten käryää jo toinen hattu pakosarjaa vasten....

Ei jaksaisi (taas) mennä vaihdattamaan... kaiken maailman tunareita...

Kirjoitettu

Accelin valmiissa sarjassa on ainakin sopivat määrät kutakin.

Kirjoitettu

Accelin sarjoissa on kaikki kulmahattuja, eli vissiin kaikki pitkät pitää vaihtaa pois...

Kirjoitettu

Jaa, mulla oli sitten jokin höpöhöpö-sarja :). No, kannattanee sitten tarkistaa kun ostaa.

Kirjoitettu

Ootas kun mietin ;D Ne setit sai valita ainaki kaikki suorilla tai kaikki kulmahatuilla...en tiedä, onko sitten saatavilla jotain sekosettejäkin, mutta ainakin nuo kaikki-kulmilla -setit meni niinku nyrkki silimään...

Kirjoitettu

Varmaan erilaisia. Mulla oli muistaakseni 2-3 pitkää ja loput olivat kulmalla.

Kirjoitettu

Mullakin oli ihmeellinen sekosarja. Eri pituisia ja osa kulmalla ja suurin osa taisi olla suoria tai päinvastoin. No ainakin maksoi hunajaa... :(

Ostin sitten kaverilta toisen satsin varalle... eli hätätilanteessa mulla voi olla jokunen ylimääräinen (ainakin pitkiä). En tiedä sitten kauanko.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...