Senior Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2004 Kun kerran tuli hommattua : moneenkos tulpankohtoon on vaihdettava 90 asteen kulmassa olevat tulpanhatut ? Suorat hatut tuskin kaikkiin pyttyihin sopii....
Crisis Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2004 sen näkee sitte Tosin ei nekään paljoa maksa jos otat accelin 8mm:set tee-se-itse sarjan. Saadaan tehtyy ne sit silleen ettei varmasti osu mihinkään.
Guest Redcat Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2004 Hmm... tai sitten käy niin kuin mulla... pistettiin sopimaan, vieläpä korjaamossa. Siinä nyt sitten käryää jo toinen hattu pakosarjaa vasten.... Ei jaksaisi (taas) mennä vaihdattamaan... kaiken maailman tunareita...
Msk383 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Accelin valmiissa sarjassa on ainakin sopivat määrät kutakin.
Soppa Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Accelin sarjoissa on kaikki kulmahattuja, eli vissiin kaikki pitkät pitää vaihtaa pois...
Msk383 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Jaa, mulla oli sitten jokin höpöhöpö-sarja . No, kannattanee sitten tarkistaa kun ostaa.
Soppa Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Ootas kun mietin Ne setit sai valita ainaki kaikki suorilla tai kaikki kulmahatuilla...en tiedä, onko sitten saatavilla jotain sekosettejäkin, mutta ainakin nuo kaikki-kulmilla -setit meni niinku nyrkki silimään...
Msk383 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Varmaan erilaisia. Mulla oli muistaakseni 2-3 pitkää ja loput olivat kulmalla.
Ilku Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2004 Mullakin oli ihmeellinen sekosarja. Eri pituisia ja osa kulmalla ja suurin osa taisi olla suoria tai päinvastoin. No ainakin maksoi hunajaa... Ostin sitten kaverilta toisen satsin varalle... eli hätätilanteessa mulla voi olla jokunen ylimääräinen (ainakin pitkiä). En tiedä sitten kauanko.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään