bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 sori uus topikki mut oli pakko ku alko vaivaa yks juttu minkä kuulin. eli kaveri kerto eilen että sen joku tuttu oli jutellut hänen kanssaan jostain tutusta kenel joku super rare trans am. oli kyydissäkin ollu. ei ollut mikään asiantuntija mut seuraavaa tiesi: auto oli joskus tullut saksasta joltain pohatalta kuka oli sen uutena ostanut. vm -88 ja väri musta ja t-top. mutta auton omistaja oli väittänyt että ko. autoa olis vaan 20kpl tehty. kuulosti vähän oudolta mut mikä ihme mahtaa olla kyseessä??
balez Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Tutun tutun tuttu ja hemmetin erikoinen.. kuulin saman läpän mussesta.. -67shelby olikin -76 teippiviritys. Näin ne asiat muuttuu jutun edetessä. En kiellä ja tuomitse vielä mutta
bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 joo tiiän et tutunntutuntun jutut on perseestä mut tää henkilö oli kyydissä ollu kuka siitä selittim mut ei ollut asiantuntija itsekin ihmetteli että kun omistaja oli sanonut 20pcs vaan tehty. pyysinkin että antais mun puhnron ja soittais mulle ja kertois tarkemmin. ku rupes kiinnostaa sen verran. vois kuulemma olla kaupankin
balez Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 joo tiiän et tutunntutuntun jutut on perseestä mut tää henkilö oli kyydissä ollu kuka siitä selittim mut ei ollut asiantuntija itsekin ihmetteli että kun omistaja oli sanonut 20pcs vaan tehty. pyysinkin että antais mun puhnron ja soittais mulle ja kertois tarkemmin. ku rupes kiinnostaa sen verran. vois kuulemma olla kaupankin nonii.. aina vaan paranee. Vielä kun kohta kirjotat laittanees jonku tilille käsirahan niin on juhannus pelastettu
bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 nonii.. aina vaan paranee. Vielä kun kohta kirjotat laittanees jonku tilille käsirahan niin on juhannus pelastettu no ei nyt sentään mutta puhelin nro on nyt selvityksessä jo
repa Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Ei mun Opel Astraakaan ole tehty kun yksi kappale... Monta samanlaista oon kyllä nähnyt. Ja jos niitä transameja on tehty 20 kpl, niin kuinkas tämä yksi nyt sitten olisi se kaikista harvinaisin niistä?
rokzetä Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Jos se on Tojan firebird,136 kpl tehty 84-91. en kyllä riemusta repeis tolla ajelles.
pantera Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Samanmoisia kun toi mun comppi on valmistettu 3kpl... SLP'n mukaan ainakin yhteen noista kolmesta on tehtaalla laitettu R1 optio pehmeäseos bfg't alle. Mun autossa oli ne alla. Joskin toi on vähän epävarma tieto kun niitä R1 kumeja on toimitettu jälkiasennuksenakin ja tarkkoja tietoja ei ole.
bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 joo onhan noita juttuja aina mutta siksi kyselin että jos joku tälläinen erikoisuus olisikin ollut olemas mistä en vaan oo kuullu jostain syystä. lähinnä omasta mielenkiinnosta halun selvää ottaa! karu peli toi tojani.
Z-mo Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Mielenkiintosta kyllä kuulla omistajan näkemys tuosta pelistä. Toivottavasti saat kaverin kiinni. Ekana tuli mieleen Firehawk, mutta niitä tehtiin 3geneistä vuosimalleista 91-92 ja yhteensä 25kpl.
bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Mielenkiintosta kyllä kuulla omistajan näkemys tuosta pelistä. Toivottavasti saat kaverin kiinni. Ekana tuli mieleen Firehawk, mutta niitä tehtiin 3geneistä vuosimalleista 91-92 ja yhteensä 25kpl. no sitä mä vähän koitin udellakkin. mietin et se luuli vuosimallin väärin. mutta tosiaan kun ko. tyyppi ei asiasta enempää tiennyt. ilmoitan kyl heti jos se sieltä soittelisi..
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Veikkaisin etta kysaassa on GTA Notchback ja joku erikoinen vari paalla Jos kyseessa on 3.gen Firehawk documenttien kanssa ota muhun yhteytta
bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Veikkaisin etta kysaassa on GTA Notchback ja joku erikoinen vari paalla Jos kyseessa on 3.gen Firehawk documenttien kanssa ota muhun yhteytta notchback kävi myös mielessä mutta on niitä yli 20 varmaan tehty. erikoisin orkkisväri mitä on nähnyt on sellanen metallihohto ruskeahko. mut tosiaan tää oli musta.
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 notchback kävi myös mielessä mutta on niitä yli 20 varmaan tehty. erikoisin orkkisväri mitä on nähnyt on sellanen metallihohto ruskeahko. mut tosiaan tää oli musta. No sitten se ei ole Firehawk kun vain yksi #23 tilattiin mustana ja se tilaus peruttiin
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Se vois olla tama mutta tama on Formula ei trans am http://www.highperformancepontiac.com/features/hppp_1009_1988_pontiac_firebird/viewall.html
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Tiettavasti ainoastaan yksi 3.gen Firehawk on saksassa ja se on 1991 #5 ja variltaan Mandatory Red + competition R package.
TexFinn Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Jos se onkin se ultraharvinainen Iron Duke Trans Am. Tai sellainen jota on pidennetty puoli metria ja tehty lava takapenkin/-luukun tilalle. Nojoo... Mielenkiinnolla jaamme odottelemaan tietoa ja kuvia Gyntterin virityksesta.
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Jos se onkin se ultraharvinainen Iron Duke Trans Am. Tai sellainen jota on pidennetty puoli metria ja tehty lava takapenkin/-luukun tilalle. Nojoo... Mielenkiinnolla jaamme odottelemaan tietoa ja kuvia Gyntterin virityksesta. voihan se olla taytta soopaa mutta ei sita koskaan tieda meikakin oli TTA kohdalla skeptinen etta onko se aito kun hinta oli alle puolet mutta aitohan se sitten oli
bathory Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Se vois olla tama mutta tama on Formula ei trans am http://www.highperformancepontiac.com/features/hppp_1009_1988_pontiac_firebird/viewall.html en ihmettelisi vaikka oliskin formula kun monet ummikot sanoo noita vaan trans ameiksi. mut toihan on sit taas aftermarket.. mut suattaapi olla et tänä iltana jo jutellaan puhelimes.
bathory Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2013 no unohdetaan sit tää juttu. kun yritti tarkemmin udella minkä sortin harvinaisuus niin ei raaskittukkaan myydä. no nyt on uutta matoa koukussa mulla yhen "erikoisen" pelin suhteen. rahaan viimeistään kariutuu tää.. :'(
GTATL Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2013 no unohdetaan sit tää juttu. kun yritti tarkemmin udella minkä sortin harvinaisuus niin ei raaskittukkaan myydä. no nyt on uutta matoa koukussa mulla yhen "erikoisen" pelin suhteen. rahaan viimeistään kariutuu tää.. :'( Tai sit sa kyselit liikaa kun kyseessa ei ollutkaa mikaan harvinaisuus
bathory Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2013 Tai sit sa kyselit liikaa kun kyseessa ei ollutkaa mikaan harvinaisuus no tota vähän meinasin juu..
z 28 jari Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2014 Melko harvinainen tämäkin: http://www.barrett-jackson.com/application/onlinesubmission/lotdetails.aspx?ln=785&aid=525
rstuning Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2014 Melko harvinainen tämäkin: http://www.barrett-jackson.com/application/onlinesubmission/lotdetails.aspx?ln=785&aid=525 Vihtu jos olis varakkaampi naurettavaan hintaan myyty Tohon hintaan ei edes saisi kopiota rakennettua kunnolla
Woodpecker Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2014 2.47:1 rear end... Even with the tall rear end, it still goes 0-60 in 5.9 seconds +600hv ja käteisvaihteisto Silti kiihtyy aika "maltilliseti" Onko perävälityksellä tosiaan noin suuri merkitys? Vai olisiko koneessa niukasti voimaa ennen ahto-aluetta? Vaihteen vaihdossa ahtimet lagaa jne...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään