gmc63 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Taas mainostan et ootko käyny kysyy American Servicestä konalassa ite oon tyytyväinen niiden hommiin :Dne löys nyt sit munkin auton huonoon käyntiin syyn
Nata79 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 No niin tässä on mitä on vaihdettu tai kokeiltu ja järjestys ....tulpat -johdot -opti -puola&sytkä -map anturi -ohjausboxi siin nyt noita mitä tulee mieleen
Nata79 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Nyttemmin saatu käyntiin mutta ei käy kunnolla/kaikilla
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Minkälaista se käynti on?Humppaa kierroksia edestakas,putputtelee eli ei käy kaikilla? Tulpanjohdot on kunnolla kiini ja oikeassa järjestyksessä? Onko imuilmavuodot tarkastettu? Vika koodeja ei tuu vai?
F350 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Tarkistettiinko tulppien kärkiväli ennen paikalleen laittoa? Mulla 8:sta kahdessa oli kärkiväli nolla ja Sopalla tais olla vielä huonompi saldo.... Laturi voi olla kans hajalla ja se sotkee sytkän tai oikeammin ECM menee sekaisin ja se taas sekoittaa sytytyksen.
Nata79 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Eli nyttemmin auto lähtee hyvin käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä aika normaalisti mutta heti kun painaa kaasua niin meinaa tukehtuu, heittää kierrokset n.200 eikä ole väliä minkä verran painaa.
Nata79 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 ai niin nyttemmin ei enää anna mitään vikakoodeja ja koneella katottuna kaikki on kunnossa
PKoo Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Onko polttoaine paineet mitattu??
TAKKU Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Ettei vaan ECM/ECU olis rikki. Mulla kenkkuili samallatavalla ja korjautui vaihtamalla kyseinen osa.
Recommended Posts