Jump to content

1995 Pontiac Trans Am Convertible

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vähän motor-uppia, niin alkoi loistamaan ;)

Lisää remppaa olis tiedossa :( Nyt kun sai hevoset takaisin talliin, niin laatikko alkoi huutamaan armoa. 3-4 pakka taitaa olla lopussa kun ei kestä reippaampia kiihdytyksiä.

Kyllä halpoihin hintoihin on aina joku syy ;D

puhtaampi.JPG}

puhtaampi.JPG_thumb

• 1 month later...
  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ta-455

21

• Mika

9

• TexFinn

7

• gmc63

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Päivitystä:

- Katsastus lopulta läpi hellan parkillisella H4 ajovaloumpioilla, audi a3:n kirkkailla sivuvilkuilla ja kirkkailla etumarkkereilla. Takasumuvalo mallia traktori mutta tais tipahtaa jonnekkin kun oli niin huonosti kiinnitetty ;)

- Ajovalojen korkeudensäädönkin rakensin relekytkennällä mutta eipä siitä oltu kiinnostuttu katsastuksessa.

- Talvivarustustusta updeittaisin michelin X-Ice north nastarenkailla. Konetta ja kabiinia lämmittämään eberspächerin 5kw bensalämmitin kaukosäädöllä. Jos ei näillä pärjää, niin ei sitten millään.

- Hughesin remppasarja odottaa motivaation kasvua tai vastaavasti vedon loppua laatikosta.

hughes.JPG}

hughes.JPG_thumb

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

On se hullu mies :D Hyvältä näyttää "käyttöauto", vaikka eikös se jeeppi paremmin ajas ton käyttöauton viran..? 8) ;)

Kirjoitettu

On se hullu mies :D Hyvältä näyttää "käyttöauto", vaikka eikös se jeeppi paremmin ajas ton käyttöauton viran..? 8) ;)

Eiks nää F-BODYT oo käyttöautoja? ;)
Kirjoitettu

Eiks nää F-BODYT oo käyttöautoja? ;)

Ainakin minä oletan sen olevan niin.. :)

Kirjoitettu

Jeepin talvivarustus on "vähän" kesken: Lämppäri puhditon, kabiini harva, imuilman lämmitys puuttuu, startti paskana yms. Ei tuosta käyttikseksi vielä ole mutta talviajeluun mukava lelu.

Tarkoitus oli pitää tämä "käyttöauto" vakiona, niin pääsis edes jollakin autolla kulkemaan paikasta toiseen. Ei paljon lämmitä vortekki pellin alla jos töihin joutuu kävelemään ;D

Huomasin, että tässä on SLP:n loud mouth putkisto. No eipä ihme kun äänet on vakiota kovemmat.. 8)

Kirjoitettu

Kuka se sanoi, että f-body ei ole talviauto..... :)

Tex voinee esitellä naapureille suomen talviajo-olosuhteita.... ;D

Kirjoitettu

Lapissahan muutkin merkit testaavat :o :o

Kirjoitettu

EN AINAKAAN MINÄ ;)ja tossa on TYYLIÄ hienoa ;D ;D ;D ;D ;D 8)
Kirjoitettu

Kuka se sanoi, että f-body ei ole talviauto.....

Häh,kuka niin on sanonut? Autot on ajamista varten,kelistä riippumatta.

Kirjoitettu

Häh,kuka niin on sanonut? Autot on ajamista varten,kelistä riippumatta.

mut useimmat ei aja talvella :(joko ei pysy tiellä tai sit pelkää et auto ruostuu ku sitä SUOLAA >:(kylvetään suruttomasti ainaki tääl etelässä :'(Mut voihan auton aina pestä ::)
Kirjoitettu

Vaikea ajaa näin talvella kun joitain ajon kannalta välttämättömiä osia, esim akselit, on otettu irti autosta ja kun ainakaan mun camaro ei lennä niinkuin paluutulevaisuudessa

Kirjoitettu

Vaikea ajaa näin talvella kun joitain ajon kannalta välttämättömiä osia, esim akselit, on otettu irti autosta ja kun ainakaan mun camaro ei lennä niinkuin paluutulevaisuudessa

Se onki eri asia mut ku moni seisottaa tallissa ja ei välttämättä tee siihen mitään isompaa huoltoo ;Dsitä tarkoitin ;)
Kirjoitettu

Minä en omallani aja talvella siitä syystä, että teitä suolataan (ajoin kyllä Texasissa, mutta sielä ei olekaan tiet suolassa kuin pari päivää vuodessa ja voi heti pestä auton kolikko automaatissa).

En ole teettänyt ruoste-estoa, enkä aio sitä tehdäkään.

Se mitä pesuun tulee, niin aika hankalaa sekin on kun noita T-itse pesuhalleja ei ole enää juurikaan olemassa ja painepesu koneeseen ei voi viedä, kun kastuu sekä auto että kuski. Ja harjapesuunkaan ei voi viedä kun naarmuttaa.

Niin ja pihjalla ei voi pestä, kun muuten muuttuu piha luistinradaksi

Voi vittu, mitäs tuolla autolla voikaan sit tehdä. ;)

Kirjoitettu

Auto on kiva räjäyttää atoimeiksi talvisin ja nauttia kesällä. Kyllä siinä talvikuskeilla hymy hyytyy kun joutuu ottamaan hitsipillin kauniiseen käteen ja hitsauslasit päähän -> 8)

Kirjoitettu

Minä en omallani aja talvella siitä syystä, että teitä suolataan (ajoin kyllä Texasissa, mutta sielä ei olekaan tiet suolassa kuin pari päivää vuodessa ja voi heti pestä auton kolikko automaatissa).

En ole teettänyt ruoste-estoa, enkä aio sitä tehdäkään.

Se mitä pesuun tulee, niin aika hankalaa sekin on kun noita T-itse pesuhalleja ei ole enää juurikaan olemassa ja painepesu koneeseen ei voi viedä, kun kastuu sekä auto että kuski. Ja harjapesuunkaan ei voi viedä kun naarmuttaa.

Niin ja pihjalla ei voi pestä, kun muuten muuttuu piha luistinradaksi

Voi vittu, mitäs tuolla autolla voikaan sit tehdä. ;)

Kyllähän noit ti halleja viel on ainaki pk seudulla ne on nois nesteen tiloissa :Deikä se niin mahottomia maksa :)shelliläki on noit pesupaikkoja ;)ja jos pelkää naarmuja niin ei aja ollenkaan pitää vaan tallissa pehmeen pressun alla ;)ei herneitä ;D
  • 3 months later...
Kirjoitettu

Nyt ois hughesin remppasarja lootan sisällä. Forward-clutch-pakka oli ihan loppu, johtui varmaan siitä, että forward-mäntä oli halki. Laatikko tuntuu vaihtavan ok eikä öljyäkään tipu mistään "kop-kop"

Seuraavana olisi vuorossa rätin vaihto. Uusi odottaakin jo olohuoneessa. Vai ajelisko kesän katto alhaalla 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...