Guest enke Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Mistä yhtiöstä olette saaneet halvimman vakuutuksen? Minulla on Pohjola ja pakollinen liikennevak. ilman bonuksia on n.500€/Vuosi Miten lienee,pitääkö välillä kilpailuttaa noita vakuutuksia suomessa? Olen asunut reilu kymmenen vuotta tuolla Norjassa ja siellä piti vaihtaa yhtiötä noin kolmen vuoden välein,tällöin sai vakuutuksiin tosi roimat alennukset(jopa 60%). Muuten vak.yhtiöt hilasivat maksuja pikkuhiljaa lähes sietämättömäksi.
TomiV Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 IFis on nytte ja liikenne 250e vuos 40% bonuksilla..
Puuhis Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 www.popvakuutus.fi/ajoneuvovakuutus/laske-hinta# kurkkaas ja ylläty
GTATL Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Mistä yhtiöstä olette saaneet halvimman vakuutuksen? Minulla on Pohjola ja pakollinen liikennevak. ilman bonuksia on n.500€/Vuosi Miten lienee,pitääkö välillä kilpailuttaa noita vakuutuksia suomessa? Olen asunut reilu kymmenen vuotta tuolla Norjassa ja siellä piti vaihtaa yhtiötä noin kolmen vuoden välein,tällöin sai vakuutuksiin tosi roimat alennukset(jopa 60%). Muuten vak.yhtiöt hilasivat maksuja pikkuhiljaa lähes sietämättömäksi. Melkein ilmainen kun vertaa mita meika maksaa jenkkilassa kolmesta autosta ja vanhin poika on vakuutuksessa mukana joo melkein maksan ton kuussa
Lintumies Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Poppi pudotti bimmerissä noin 3000/vuosi täyskaskolla (pohjola)-> 1600/vuosi täyskaskolla... kannattaa tutkia
Guest enke Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2013 Eipä tuota halvempakaan näyttäs löytyvän Pitäs vissiin ajaa enemmän,niin maksaa vähemmän kilometrejä kohden Mutta kun pitää moottoripyörääkin välillä ulkoiluttaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään