TomiV Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Kopsattu oodeeltä: WRCA-kerho järjestää Poroholman leirintäalueella ulkoilmatapahtuman, joka on picknik-tyyppinen kokoontumisajo kaikille pöriseville harrasteajoneuvoille. Tervetulleita ovat kaikki harrasteautot ja harrastemoottoripyörät, sekä ajoneuvottomat harrastajatkin perheineen tai ilman. Paikalla mahdollisesti pienimuotoista romutoritoimintaa, moottorikelkkojen kiihdytyskisa merenlahden yli, voimamieskisaa, bändi/bändejä, ja muutenkin vaan leppoisaa yhdessäoloa samanhenkisten ihmisten kanssa. Tiedustelut, myyntipaikkavaraukset, ilmoittautumiset: Haanpää 040-5527457 Link to post Share on other sites
Teac Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Tämä vai kerhon kesäpäivät; ei tarvitse edes miettiä. Link to post Share on other sites
TomiV Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Tämä vai kerhon kesäpäivät; ei tarvitse edes miettiä. Ei tarvii ei.. Eipä oo varaa lähtee kesämeettiin ni rauma kutsuu. Link to post Share on other sites
Teac Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 No mä olen Raumalla muutenkin joka h..tin päivä, joten... Sitä paitsi kesämiitti on sellainen kesän kohokohta, että kannattaa olla vaikka syömättä jotta on varaa lähteä sinne Link to post Share on other sites
TomiV Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 No mä olen Raumalla muutenkin joka h..tin päivä, joten... Sitä paitsi kesämiitti on sellainen kesän kohokohta, että kannattaa olla vaikka syömättä jotta on varaa lähteä sinne Ja mie käyn raumalla koulua Tässä on ollu jo kauan syömättä ja siltikää oo varaa lähtee.. Liikaa osia hankittu ponuun Link to post Share on other sites
Recommended Posts