mauriantero Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 morjesta vaan kaikille kun näin ekaa kertaa kirjottelen kaikkihan lähti siitä kun hommasin tommosen 90 iroc-zetan, 350+aut.. kaikkee oon jo ropeltanu mutta onhan sitten pirullinen vehje jos startti tarvii ottaa pois. ja siitähän se lähti kun putsailin ja kiristelin solenoidin piuhoja, vähä kireemmälle nii hyvä on ajattelin kuulu naks tai poks ja pakeliitinpaloja sato niskaan..ei kuulostanu hyvältä ja siitä sitte koko starttia irrottaan. kaks iltaa kaljan kera ja ei se sieltä mihkään tullu, pyöri kyllä ihan kivasti ja noi ohjeet mitä joku täälä kirjotteli niin autto vähän mutta mulla on kai joku hiukan pakoputkia muokannu niin ei, kun ei. tänään reilu kolme tuntia auton alla ja jotenki sain solenoidin irti ja sittenhän se piru sieltä putoskin yhteensä joku 9-10 tuntia meni, liekö jonkinlainen ennätys, en tiä? kerran pari kävi mielessä että soitan vakuutusfirmaan ja kerron että ny se paska palo yks mikä on nyt aivan varma on se että toi sama rautapatti ei enää tohon autoon takasin mene, nyt tulee joku minkä saa hiukan helpommin paikalleen huomenna jostakin etsiskeleen ja nyt terassille viilenteleen päätä!
GTATL Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Meika laitto tan Powermasterin ministartin ja luulis etta menis paikalleen helpommin kun alkuperainen http://www.summitracing.com/parts/pwm-9600
mauriantero Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 toi näyttäs ainaki kuvissa paljonkin pienemmältä, mutta mistäkös mä tiedän niitten hampaitten lukumäärän? oli kahta tarjolla mutta vm. 90 ei suoraan mitään, tai en löytäny/osannu ettiä? ja meneekös tommonen suoraan paikalleen ilman mitään säätölätkiä? sitten vielä se ongelma kun tommonen tarttis saada nopeesti..ei tänään mutta jos huomenna
avogta-89 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 mulla olis paketissa viel us partsin tehostartti......125egee netto turusta noudettaessa
GTATL Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 toi näyttäs ainaki kuvissa paljonkin pienemmältä, mutta mistäkös mä tiedän niitten hampaitten lukumäärän? oli kahta tarjolla mutta vm. 90 ei suoraan mitään, tai en löytäny/osannu ettiä? ja meneekös tommonen suoraan paikalleen ilman mitään säätölätkiä? sitten vielä se ongelma kun tommonen tarttis saada nopeesti..ei tänään mutta jos huomenna 153 hammasta ja turuust nayttais saavan heti
mauriantero Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 jaa että mun tarttis sitte huomenna turkuun..? no lomamatkastahan se kävis? jospa tehtäis niin että huomenna kysyn tosta naapurikylän swtltä sattuisko niillä oleen hyllyssä ja mihkä rahaan, luultavasti saatavuus ja hinta ei meikäläistä miellytä eli turkuun sitte mistäs saan numeroo ja osotetta mistä startin tulisin hakeen?
Rale Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 power master käy molemmille vetolevyille 168/153, sulla on aika varmasti tuo 153. huomaat sen jo ulko halkaisijasta jos vertaat tavalliseen vetolevyyn. nuo halpis startit on enemmänkin tekohengitystä vähäksi aikaa, kunnollisella esim. power master startilla sun ei tarvitse enää huolehtia startin toiminnasta pitkään aikaan tietysti kaikki startit pitää simmata oikein toimiakseen, liiaksi jos laitat välystä pääset seuraavaksi vaihtamaan vetolevyn.
mauriantero Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 mutta alkuperästä ei simmata mitenkään kun pelkkiä pyöreitä reikiä mistä pultit läpi ja kii??? vai kuinka? kai sitä ny sen mittailiskin paikalleen JOS olis vähä parempi remonttipaikka, ny oon selällään makoillu ton vehkeen alla ja voin kertoo että ei oo ihan kaikkein ergonoomisin asento tehdä mitään, ainakaan autoremonttia mitäs muita vaihtoehtoja on kun powermasteri ja uspartsin startti?
Rale Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 mutta alkuperästä ei simmata mitenkään kun pelkkiä pyöreitä reikiä mistä pultit läpi ja kii??? vai kuinka? kai sitä ny sen mittailiskin paikalleen JOS olis vähä parempi remonttipaikka, ny oon selällään makoillu ton vehkeen alla ja voin kertoo että ei oo ihan kaikkein ergonoomisin asento tehdä mitään, ainakaan autoremonttia mitäs muita vaihtoehtoja on kun powermasteri ja uspartsin startti? ainakin nämä jälkiasennus startit täytyy simmata. alkuperäinen voi hyvällä tuurilla osua kohdilleen, mutta jos otat jostain toisesta autosta alkuperäisen ei välttämättä osu. sun vaan tarttee päästä auton alle ja kokeilla startti paikoilleen kiinnitettynä pendiksesta että miten ohjautuu vetolevylle. jos jää reilusti rakoa huomaat helposti rouheasta starttaus äänestä, silloin on vetolevyn hampaat kovilla.
mauriantero Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 nyt ei mene mulla ihan kaikki jakeluun kattelin ton powermasterin kuvia ja niissäkin näytti reijät olevan pyöreitä, ei soikeita.. kertokaapas ny tyhmälle että miten se sinne simmataan?? ei oo helppoo..
rokzetä Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 nyt ei mene mulla ihan kaikki jakeluun kattelin ton powermasterin kuvia ja niissäkin näytti reijät olevan pyöreitä, ei soikeita.. kertokaapas ny tyhmälle että miten se sinne simmataan?? ei oo helppoo.. [/quote video selventää ideaa...
Rale Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 nyt ei mene mulla ihan kaikki jakeluun kattelin ton powermasterin kuvia ja niissäkin näytti reijät olevan pyöreitä, ei soikeita.. kertokaapas ny tyhmälle että miten se sinne simmataan?? ei oo helppoo.. sinne startin ja koneen väliin laitetaan ohkaisia peltilevyjä. startin pultit tulevat niistä läpi. useimmilla starteilla tulee simmilevyt paketin mukana. tuo soikeat reijät kuulostaa erikoiselta, en ole vielä itse sellaisiin törmännyt
mauriantero Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 on se näköjään niin että yks kuva/video kertoo enemmän kun tuhat sanaa kiitos
juha Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Ja muistaa sitten oikean välyksen. Iso paperiklemmari kun mahtuu hampaan pohjan ja kärjen väliin niin on aika lähellä.
avogta-89 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 mulla olis paketissa viel us partsin tehostartti......125egee netto turusta noudettaessa ' toi meidän on 5,7tpi 89 ainakin sopiva soita o4o-5o9oo65 jos haluut sen.....
Markus Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Mahtaako sopia isolohkoon toi tehotartti ihan vaan tälläi välikysymyksenä
avogta-89 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Mahtaako sopia isolohkoon toi tehotartti ihan vaan tälläi välikysymyksenä ei mitään hajua
GTATL Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Mahtaako sopia isolohkoon toi tehotartti ihan vaan tälläi välikysymyksenä Mulla on isolohkoon kaypanen toi sama powermasterin mini startti, kun vahingossa toin sella1sen tanne viimekesana
Markus Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2013 Mulla on isolohkoon kaypanen toi sama powermasterin mini startti, kun vahingossa toin sella1sen tanne viimekesana Mielenkiintoista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään