Z-mo Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Mitäs ootte mieltä, onko 3genien levyt auttamatta liian pienet vai auttasko mitään, jos vaihtais tommoset SSBC:n 2-mäntäset alumiinisatulat? http://www.ssbrakes.com/products/detail/2819/?make=Chevrolet&model=Camaro&year=1987 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Kyllä kai tuo parantais jarrujen tuntumaa normi tilanteissa, mutta ei se auta siihen että levyt ovat liian pienet-> eivät hukkaa lämpöä tarpeeksi-> ylikuumenevat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Noinhan se on... Mutta ajettiinhan 1LE-jarruilla näissä autoissa aikanaan rataakin surutta, ja ne tuntus kyl kestävän rääkkiä ihan hyvin. Ja eikös ne levyt ollu ku tuuman normilevyjä isommat...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaekx Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2005 Täsmälleen noita samoja SSBC:n satuloita olen itsekkin miettinyt. Mutta kuten jo tulikin tuossa ilmi, niin tuo vakio jarrulevy on kyllä onnettoman pieni. 1LE olisi kelpo ratkaisu, mutta saatavuus on heikko (ja tulee kalliiksi, niinkuin kaikki jarrujen paranteluun liittyvä). Kokeileppa noita SSBC:n kilkkeitä ja kerro vaikutelmat...ainakaan huonommaksi ei voi mennä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Jos levyjen kokoa lähtee suurentamaan, niin siinä kohtaa myös toi rahan meno saa ihan uudet ulottuvuudet, menee kaikki uusiks, satulat, spindlet, kiinnikkeet yms. SSBC:ltä löytyis kans 1LE-jarrut eteen hintaan $1,395.00 http://www.ssbrakes.com/products/detail/591/?make=Chevrolet&model=Camaro&year=1987 Tyyristä. Tai sitten toinen vaihtoehto olis rakentaa C4/LS1/C5-kilkkeistä jarrut. Eihän tässä mitään LeMans-tyyppisiä kisajarruja eikä mitään Wilwoodin 6-mäntäsiä superjarruja olla haluamassakaan. Riittäs että rataa pystyy kiertää ilman pelkoa perseessä, että missä kohtaa laikat on kierot tai männät jumissa yms. turhaa. Jos kattois mitä sais irti rei'itetyistä/uritetuista levyistä, teräspunosletkuista ja vaikkapa noista alusatuloista ja hyvistä paloista. Ja vois koittaa rakentaa jonkunnäkösen ilmajäähdytyksen... Helvetti, kun menin talven aikana ostamaan noihin orkkispatarautapaska-satuloihin kaiken uusiks, paitsi männät. Ja Hawkin palat. Olis voinu suoraan ostaa noi SSBC:n satulat, nyt ei raaski... vielä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaekx Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 C4/C5/LS1 jarruswappi vaatii jo aika paljon metallintyöstöä ja jarrusatuloiden kiinnitysraudat pitää tehdä täysin uusiksi. Ja niitä käytettyjä jarruaihioita ei ainakaan Suomesta helposti/halvalla löydä. On muuten kova vaatimus jos halutaan että jarrut kestää useamman kierroksen kovaa rata-ajoa. Nämä ovat sentään melkoisen painavia autoja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
5,7 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 miten sitte ne wilwoodit jos niiden hinta oli se 1300e ja paketti sopii 3gen (heittämällä?) ainut on ne vanteet jotka pitäis suurentaa->ostaa isommat? niillähän sais kerralla kunnon jarrut!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Katotaan nyt ens kesänä miten 3gen pysähtyy ls1:n jarruilla, sekä eessä ettäs takana Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSN Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Katotaan nyt ens kesänä miten 3gen pysähtyy ls1:n jarruilla, sekä eessä ettäs takana 4gen ainakin pysähtyy ihan kohtuu nopeasti noilla jarruilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Sittenhän tietty olis Brembon tekemät jarrut Firehawkiin... http://www.camarotech.com/brakes.html Tuolta vaan Brembon osien osanumerot ylös ja kauppaan... ja 1LE olka-akselit jostain... Sekä vanteet pitää olla min 17". Aika mieletön ero vakiolevyllä ja 13" Brembon levyllä... :'(BREMBO2.jpg_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
5,7 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 joo noi brembot olis kans yks.. kattelin wilwoodin sivuilla noita jarru paketteja ja huomasin et 70-92 suurin jarrulevy oli 12.19" ja 4 mäntäinen tuon setin pitäisi mennä heittämällä alle ja hintaa ~1300$ miksi kuitenkin tarkemmin katottuna sielä lukee et 79-81 camarolle sopii onko sama sitten -92 asti vai miksi vuosi vaihtoehdot loppuu.. 13" saa 67-69 ja 93-> vuosille... miksei 70-92.. http://www.wilwood.com/Centers/Information/applicationguide_frnt/chevrolet/camaro7092.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Kappas vaan, tommonen lafka tekee valmiita LS1-jarrusettejä 82-92 f-bodeihin... ja kohta myös C5-jarrusettejä... Ei yhtään huono juttu... http://www.bigbrakeupgrade.com/ "premium kit" mikä sisältää kaiken tarvittavan, valmiiksi modatut olka-akselit, navat, levyt, satulat yms. valmiiksi koottuna maksaa tuolla $629. Eli ihan täys bolt-on. Aika halpa mun mielestä... Ja noi LS1-jarrut mahtuu vielä vakio 16-tuumaseen vanteeseen, C5-jarrut vaatii jo sen min. 17". Paitsi: "* This brake kit should fit with all stock style 16" wheels, except for the TransAm/Firebird crosslace wheel. To use this wheel, minor clearancing or the use of a wheel spacer will be necessary." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 tossa on näköjään modattu osittain vakioista osista tuo kitti. Saakohan semmosta tehhä itse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Joo tossahan on vakio olka-akselit modattu ja vakiolevystä koneistettu levyt pois niin saadaan käypä pyörän napa LS1-levylle. Jukkahan teki/tekee ton itte, eli nähtävästi onnistuu vähän hitaammaltakin kaverilta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2005 Joo tossahan on vakio olka-akselit modattu ja vakiolevystä koneistettu levyt pois niin saadaan käypä pyörän napa LS1-levylle. Jukkahan teki/tekee ton itte, eli nähtävästi onnistuu vähän hitaammaltakin kaverilta... Olis mulla muuten ylimääräiset olka-akselit ja vakiolevyt, jos joku kaipaa. Tietty voin hankkia vielä kuvat noista ls1:n kiinnitys raudoista (siis niistä levyn paloista joilla nuo jarru satulat kiinnitetään) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 Tommonen bolt-on LS1-jarrusetti 82-92 f-bodeihin myytiin ebayssä hintaan $430. Pikkasen otti kupoliin kattoo vaan vierestä, olis vaan pitäny kaivaa noi hikiset taalat jostain raosta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ezzy Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Kumpikohan olisi näppärämpi setti Summitilta: http://www.summitracing.com/ PWR-AR-8213L ja PWR-AR-8213R ja paloiksi PWR-26-154-02 VAI SSB-A2350003 kit Hintaero on aika mitätön. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Tarkotat varmaan http://www.summitracing.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ezzy Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 nojoo, ehkä kuitenkin se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Irocci Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2006 Mikäs on vakio levyjen halkaisijat/paksuus edessä ja takana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2006 Mikäs on vakio levyjen halkaisijat/paksuus edessä ja takana? 10,5 tuumaa edessa ja takana 85-88 autoissa ja 89-92 värkeissä on edessä 10,5 ja takana 11,6 tai jotain, yli 11 kuitenkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään