F-Body Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2013 Onko yhteisiä tapaamisia järjestetty ( sännöllisesti ) viimeaikoina? Aiemmin cruisingeissa tavattiin viikottain joka perjantai, nyt en löytänyt ajankohtaista keskustelua asiasta. Onko Oulusta lähdössä porukkaa Summermiittiin 16. - 18.8.2013? Voisi järjestää yhteisen "kilvanajon" Vaasaan ( Kalliojärven leirintäalue ), kuten esim. aiemmin Poriin ( Yyterin leirintäalue ) tai Kalajoelle jne. T. F-Body
F350 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Tälle kesälle ei ole ollu yhtään cruisinkia, vois kyllä järjestää
Mika Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Tälle kesälle ei ole ollu yhtään cruisinkia, vois kyllä järjestää Maaseutu cruisinki Muhokselle
F350 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Maaseutu cruisinki Muhokselle No hep! ja täytekakkukahvit perillä
TexFinn Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 No hep! ja täytekakkukahvit perillä Kunhan ensin teette muutaman halkopinon...
Mika Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2013 No hep! ja täytekakkukahvit perillä No, jos pullakahvit ainakin
Mika Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2013 Kunhan ensin teette muutaman halkopinon... Itse asiassa tuolla olisi kyllä muutamia aineksia halkohommiin ja rouvalla olisi muutama kukkapenkki, jossa kaivataan apuja
Mika Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2013 No hep! ja täytekakkukahvit perillä Jos Texi tulee myös, niin mansikkatäytekakkua tehdään
TexFinn Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2013 Jos Texi tulee myös, niin mansikkatäytekakkua tehdään
Frazier Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2013 Saattaishan sitä käydä kruisingeissa jos semmoset järjestetään
F-Body Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2013 Ensiviikolla Summermeet 2013. Onko Oulusta lähdössä porukkaa Summermiittiin perjantaina 16.8? Järjestetään yhteinen, vuoden ensimmäisen, kokoontuminen ja suuntana Vaasa ( Kalliojärven leirintäalue )! Onko mukaanlähtijöitä?
Frazier Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2013 Ensiviikolla Summermeet 2013. Onko Oulusta lähdössä porukkaa Summermiittiin perjantaina 16.8? Järjestetään yhteinen, vuoden ensimmäisen, kokoontuminen ja suuntana Vaasa ( Kalliojärven leirintäalue )! Onko mukaanlähtijöitä? http://www.whra.net/newwhradesign/Suomeksi/2013fi/SM2013Fi.html Jos tuota tapahtumaan meinasit niin tämän viikon lauantaina. Ei tule vaasaan lähdettyä, mutta jos täällä oulussa saatais meettinki aikaiseksi niin vois tulla.
ossi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2013 Onko Ketju & kardaani cruisinkiin tulossa tänään kerholaisia?
Pesukarhu77 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2013 hankimpa näin talvee vasten auton ja oon uus täällä ny vasta reggasin itteni tänne...mut se auto '89 trans am tulilintu GTA...kamu sen melekee väkipakolla mulle myi ni oli ostettava..tallipaikka oli hakuses mut senki sain järkättyä...toiset tuunaa riisikuppeja mä jenkkiä mut jos viel enne lumia jottai ni inffoa vaan vois ajella
Frazier Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2013 Tervetuloa palstalle mun puolesta! Aikaisempina vuosina tais olla kokoontumisia, mutta tämä vuosi on ainakin melko hiljaista tainnut olla Oikeastaan melko usein täällä Oulussa päin näkee 2,3, 4 ja jopa 5gen camaroita, että pitäisi täällä saada ajelut ja kokoontumiset aikaiseksi. Laitahan kuva GTAsta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään