Nupa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Eilen aamulla: 50:ä kruise päällä D:llä ajellessa ja siitä kun sitten kiihdyttelin niin huomasin, että tuo valo vilkkui. Mitään muuta en huomannut, muuta kuin että valo vilkkui muutamaan otteeseen tuossa 32 kilsan matkalla. Iltapäivällä kotimatkalla ei enää vilkkunut. Tänään aamulla: sama juttu. Nyt myös latausviisari heilui. Tänään iltapäivällä startatessa latausviisari oli ~4 sekuntia ~11 tienoilla kunnes nousi tuonne ~14. Siinä parin minuutin ajan heilui tuossa 11-14 välillä kunnes taas nousi tuonne ~14. Kotimatkalla taas D:llä 50 kmh ja taas ylämäissä ja siitä kiihdytellessä sama vilkunta, nyt myös tuo latausviisari heilui. Kotona tarkastin laturin ja akun kiinnitykset, ok. Tuossa ilta-ajelulla - sama homma, taas vilkahteli... Tuohan tärisee, tai liekö nyt sitten resonoi oikea sana, aika paljon, varsinkin peltisarjojen (ja cut-outin avaamisen) jälkeen. Ei mitenkään pahasti, mutta enemmän kuin ennen muutoksia. Niin, onko nyt ainoana vaihtoehtona, että laturi menee? Laturi ja akku on uusittu 3/03 - eli onhan noilla jo ajettu 3 kesää ja 36 tkm Voisiko joku huono maadotus olla syynä? Mitä muuta?
Z-28 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Mulla oli aivan sama juttu ja se sitten loppui kun vaihdoin laturin. Eli mitä ilmeisemmin laturi on kyrvähtämässä. Mulla oli vielä lisäksi sellaista, että valot vilkkui nopealla taajuudella.
Teac Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Laturi vaihtoon.... silta, säädin tai käämit vetelee viimeisiään
Senior Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Vaikuttaapi laturin taivasmatkan alulta. 3-gennerini mittarit ja valot käyttäytyivät samalla tavalla ennen latauksen kyykähtämistä.
Nupa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 No muistinpa juuri, että (onneksi) on vaihtolaturi tuoreilla hiilillä tuolla varastossa. Kestäisköhän tuo viikonloppuun... tai sitten jos huomenna opinahjon pihalla vaikka vaihtohommiin. (ja kommentit lienevät "TAAS tuo jenkki on rikki...")
Z-28 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2005 Se voi hajota seuraavan kerran kun on käynnissä tai sit se voi kestää 2 vuotta. Mulla tuo vilkutteli about vuoden ennen kuin sen vaihdoin. Eli ei sillä varmaan mikään hirveä hätä ole vaihtaa. Mulla toissaalta tulee ehkä n.5000 km vuodessa ajoa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään