Jump to content

SAASTELAITTEET kaavioita

gmc63

Recommended Posts

Kirjoitettu

Terve en tiedä kuuluuko tää asia tänne :-[Mutta löytyi kotona selaillessa vanhoja V-8 niin mielenkiintoinen artikkeli saastelaitteista 82-89.Hyvine piirustuksineen :)Lehti on nro4/90 ja sivut 61-63 ::)Että jos jollain on toi kyseinen lehti niin siitä vaan katsomaan ;)Harmi ettei ole skanneria vois lähettää ne tälle sivulle,kai se laillistakin olisi mutta jos jollain niin voin kyllä lainata sen lehden kun ite ei hallitse noita kuvan lähettämisiä sähköpostilla :'(

• 1 month later...
Kirjoitettu

Saastelaitejuttu löytyy www.f-bodyfinland.com ja rakentaminen - napin takaa, yhteensä 3 sivun juttu skannattuna.

Kirjoitettu

Kiitos Jake!!

Toi taas syvensi tietoa siitä systeemistä. Poisti samalla paljon luulloja.

Vaikka heitänki järjestelmällä vesilintua.

Kirjoitettu

Joo se oli aikas selvästi tehty :DTäytyykin katsoa njos löytäis jotain muuta käyttökelpoista noista vanhoista V8lehdistä ::)NIIN JAKE SAIS TAAS harjoitella skannausta ;)

Kirjoitettu

joo voin skannata, kesti tosin tossa että jaksoin laittaa skannerin toimintakuntoon..

Kirjoitettu

Multa löytys kaikki Camaroprojektin artikkelit, mutta viittiikö niitä noin vaan pistää sivuille?

Kirjoitettu

onko sulla ne skannattuna? lähetä mun sähköpostiin niin laitan se tonne samaan paikkaan. voin skannatannkin jos toimitat lehdet mule.

Kirjoitettu

Multa löytys kaikki Camaroprojektin artikkelit, mutta viittiikö niitä noin vaan pistää sivuille?

V8 lehti on ottanut ainakin semmosen kannan että kuhan artikkelit on kokonaisuudessaan niin niitä saa käyttää netissä. :)

En muista kuka niitä aikoinaan kysy.

Kirjoitettu

Joo, ne on vielä paperimuodossa, mutta yritän saada ne skannattua... Katon jos löytyy jotain muutakin mielenkiintosta... Ainakin yks SuperCar-lehden vertailu on, jossa Porsse 944, Supra ja Z-28 ottaa mittaa toisistaan, vuodelta '85 muistaakseni...

Kirjoitettu

Minähän se olin kun annoin ton lehden artikkelin jakelle :)Soitin sinne lehteen ja ihan Markkaselta tuli lupa :DSen jälkeen jake ne skannas 8)

Kirjoitettu

Mulla on V8:sta ne projektit skannattuna ja samoin

-1 gen camaro 1gen osto opas

-1 gen/ 2gen firebirdin osto opas

Lähetänkö jonnekkin?

Kirjoitettu

Lähetä mulle ainakin jos et muille uskalla ;D Kato yksityisviestis, siellä on mun osoite.

Kirjoitettu

Kyllä se onnistuu ja ei tarvi salata kun kertoo mistä lähteestä ne on ominut :)näin mulle sanottiin V8:ssa 8)

Kirjoitettu

mulle kans linkit jos joku ne laittaa palvelimelleen. Lisään ne tonne juttujen joukkoon.

Kirjoitettu

elikkäs lähetä vaikka mulle sähköpostiin jollon lisää ne kerhon palvelimelle tai jos ne on jollakulla pystyssäpysyvällä palvelimella niin sitten voin linkittää se suoraan sieltä tonne kerhon sivulle.

Kirjoitettu

Yhtenä pakettina lähettäminen ei onnistunut, mutta 2 pakua taisi onnistua.

Ps. Ei kannata yritää ladata niitä sitten modeemilla...

Kirjoitettu

Eipä muuten onnistunut edes tuo 2 paketti lähetys :(

(sivuja on 30 ja kokopaketin koko n. 19 megaa ei viitsisi enää pienentää, jos joku haluaa "leikata" sivulta vain jonkun osan tulisi siitä rakeinen)

Olisiko joku toinen osoite jossa ei olisi rajoituksia?

Kirjoitettu

Käytät näköjään messengeriä, kokeillaan josko onnistuisi sen kautta. olen koneen ääressä illemmalla. nyt vaan työkoneen kimpussa..

Kirjoitettu

Takku: linkitin sun palvelimelta sen sun sivun suoraan tonne "rakentaminen" napin taakse.

• 3 years later...
Kirjoitettu

Saastelaitejuttu löytyy www.f-bodyfinland.com ja rakentaminen - napin takaa, yhteensä 3 sivun juttu skannattuna.

Onko poistettu, en löytäny prkl.. >:(

Kirjoitettu

jos jollain on paketit koneella tallessa mutta ei kotisivutilaa niin lähettäkööt mailissa mulle niin laitan levitykseen.

Kirjoitettu

Onko poistettu, en löytäny prkl.. >:(

Huhuu, löytyykö  ??? ??? ??? ???

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...