gmc63 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2003 Terve en tiedä kuuluuko tää asia tänne :-[Mutta löytyi kotona selaillessa vanhoja V-8 niin mielenkiintoinen artikkeli saastelaitteista 82-89.Hyvine piirustuksineen :)Lehti on nro4/90 ja sivut 61-63 ::)Että jos jollain on toi kyseinen lehti niin siitä vaan katsomaan ;)Harmi ettei ole skanneria vois lähettää ne tälle sivulle,kai se laillistakin olisi mutta jos jollain niin voin kyllä lainata sen lehden kun ite ei hallitse noita kuvan lähettämisiä sähköpostilla :'(
Jake Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2003 Saastelaitejuttu löytyy www.f-bodyfinland.com ja rakentaminen - napin takaa, yhteensä 3 sivun juttu skannattuna.
Crisis Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2003 Kiitos Jake!! Toi taas syvensi tietoa siitä systeemistä. Poisti samalla paljon luulloja. Vaikka heitänki järjestelmällä vesilintua.
gmc63 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Joo se oli aikas selvästi tehty :DTäytyykin katsoa njos löytäis jotain muuta käyttökelpoista noista vanhoista V8lehdistä ::)NIIN JAKE SAIS TAAS harjoitella skannausta
Jake Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 joo voin skannata, kesti tosin tossa että jaksoin laittaa skannerin toimintakuntoon..
Soppa Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Multa löytys kaikki Camaroprojektin artikkelit, mutta viittiikö niitä noin vaan pistää sivuille?
Jake Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 onko sulla ne skannattuna? lähetä mun sähköpostiin niin laitan se tonne samaan paikkaan. voin skannatannkin jos toimitat lehdet mule.
Crisis Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Multa löytys kaikki Camaroprojektin artikkelit, mutta viittiikö niitä noin vaan pistää sivuille? V8 lehti on ottanut ainakin semmosen kannan että kuhan artikkelit on kokonaisuudessaan niin niitä saa käyttää netissä. En muista kuka niitä aikoinaan kysy.
Soppa Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Joo, ne on vielä paperimuodossa, mutta yritän saada ne skannattua... Katon jos löytyy jotain muutakin mielenkiintosta... Ainakin yks SuperCar-lehden vertailu on, jossa Porsse 944, Supra ja Z-28 ottaa mittaa toisistaan, vuodelta '85 muistaakseni...
gmc63 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Minähän se olin kun annoin ton lehden artikkelin jakelle :)Soitin sinne lehteen ja ihan Markkaselta tuli lupa :DSen jälkeen jake ne skannas
88IROC Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Mulla on V8:sta ne projektit skannattuna ja samoin -1 gen camaro 1gen osto opas -1 gen/ 2gen firebirdin osto opas Lähetänkö jonnekkin?
TAKKU Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Lähetä mulle ainakin jos et muille uskalla Kato yksityisviestis, siellä on mun osoite.
gmc63 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kyllä se onnistuu ja ei tarvi salata kun kertoo mistä lähteestä ne on ominut :)näin mulle sanottiin V8:ssa
Jake Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 mulle kans linkit jos joku ne laittaa palvelimelleen. Lisään ne tonne juttujen joukkoon.
88IROC Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Takulle lähti, mutta mihin osoitteeseen tänne?
Jake Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 elikkäs lähetä vaikka mulle sähköpostiin jollon lisää ne kerhon palvelimelle tai jos ne on jollakulla pystyssäpysyvällä palvelimella niin sitten voin linkittää se suoraan sieltä tonne kerhon sivulle.
88IROC Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Yhtenä pakettina lähettäminen ei onnistunut, mutta 2 pakua taisi onnistua. Ps. Ei kannata yritää ladata niitä sitten modeemilla...
88IROC Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Eipä muuten onnistunut edes tuo 2 paketti lähetys (sivuja on 30 ja kokopaketin koko n. 19 megaa ei viitsisi enää pienentää, jos joku haluaa "leikata" sivulta vain jonkun osan tulisi siitä rakeinen) Olisiko joku toinen osoite jossa ei olisi rajoituksia?
Jake Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Käytät näköjään messengeriä, kokeillaan josko onnistuisi sen kautta. olen koneen ääressä illemmalla. nyt vaan työkoneen kimpussa..
Jake Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2003 Takku: linkitin sun palvelimelta sen sun sivun suoraan tonne "rakentaminen" napin taakse.
5.7targa Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Saastelaitejuttu löytyy www.f-bodyfinland.com ja rakentaminen - napin takaa, yhteensä 3 sivun juttu skannattuna. Onko poistettu, en löytäny prkl..
mkos Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 jos jollain on paketit koneella tallessa mutta ei kotisivutilaa niin lähettäkööt mailissa mulle niin laitan levitykseen.
5.7targa Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Onko poistettu, en löytäny prkl.. Huhuu, löytyykö ??? ???
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään