Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Auttakaas kun tarviin pensapainemittarin ja olis kiiruskin. Onko jossain myynnissä niitä päitä jotka käyvät suoraan TPI/LT1:n pensalinjaan?Vai olisko valmiita mittareta? Täällä Suomessa ja vieläpä pääkaupunkiseudulla.
Guest pile Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 ei taira vautipuljut olla auki lauvantaisin. uspartsista mä oon ostanut omani
T0ni Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Sanokaas muuten mielipidettä noista digitaalisista painemittareista.. tekeekö niillä mitään? Sen verran oon niitä katellu että pitää se sending unit hommata sen mittarin lisäks tietenkin, mut onkohan niissäkin eroa.. prkles sentään.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2005 Täytyy odottaa manantaihin mittarin ostoa.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Eipä ole het mittaria mistään.Koitin tehdäkkin sellaisen,mutta se liitin pensalinjaan onkin työläämpi. Mittarin ja siihen liittimen ostin jo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään