Roadrunner Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Onko haittaa jos ottaa akun pois talveksi,kun auto seisoo,sekooko tietokone.
Z-28 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Tuskin sekoaa. Mutta miksi se pitäs ottaa pois ? Laita siihen ylläpitolaturi kiinni, niin hyvää tulee. Toisaalta, mulla on ollut akku kiinni talvet ja ei ole ainakaan toistaiseksi tykännyt kyttyrää. Ens talveks ajattelin kyllä laittaa ylläpitolaturin itsekin kiinni.
Jake Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 mä oon onnistunu jäädyttämään pilalle kaks akkua Nykyään otankin suosiolla akun pois ja säilytän sitä viileässä ja lataan pari kertaa talvessa. Toi ylläpitolaturi olis varmaan hyvä ratkasu..
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 viime talven oli kii ja imas tyhjäsks tänä talvena en ole yhtä laiska.
Mika Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Mulla oli viime talvena akku paikallaan ja ei mennyt miksikään
Shadowcast Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Mul oli akku kiinni ja imas tyhjäks, ja kaiken lisäks keväällä ei ottanu enää virtaa vastaan. Piti ajella vanhoilla akuilla jotka ei nekään enää hyvin toiminu ja lopulta sit tuli ostettua toi uus isompi akku. Nyt aion tehdä samat ku Jake eli ottaa akku irti, laittaa se johonkin vähemmän kylmään paikkaan kun toi mun talli ja ladata se pari kertaa talven aikana.
Karppa Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Mulle on kerrottu että akkua pitäis nimenomaan säilyttää kylmässä,täyteen ladattuna.
Shadowcast Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Jep, näin on. Mä sanoinkin vähemmän kylmässä (= viileässä) kun tallissa on pakkasta
lambjo Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Mulla oli akku paikallaan kokotalven, eikä menny sököks. Käyntiin lähti keväällä kuin palmun alta.Suosittelen silti ottamaan pois jos pääsee tyhjäks niin jäätyy.
Guest pile Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 akku voi olla paikoillaan mutta + johto irti. kellohan sen tyhjää talven mittaan jos vähänkään on akussa vanhenemisen oireita
Mika Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 akku voi olla paikoillaan mutta + johto irti. kellohan sen tyhjää talven mittaan jos vähänkään on akussa vanhenemisen oireita Minulla on johto irti ja akku paikallaan
T0ni Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Jeez. samaa kaavaa minäkin käytän eli akku paikoillaan mutta johto irti. Yhtenä talvena jätin piuhat kiinni ja pakkanen piruvie jäädytti koko akun..siinä sitä oli keväällä ihmettelemistä kun autoa piti käynnistellä.
Guest Juoko50 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Mulla akku kiinni kaiken aikaa ja Defan automaattilaturi lataa aikakellon kautta ½h päivässä. Akku aina kunnossa. Lämmin talli tosin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään