badassfbody Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2013 Auto vetää aika pahasti vasemmalle, etupään ohjauskulmat kohdillaan, camberissa tosin heittoa, mut alle asteen ja molemmat puolet edessä heittää ja niiden ero noin '30, eli ei pitäis vaikuttaa.. taka-akseli onkin sitten kysymysmerkki jos on vinossa? Renkaat 225/40/18 uudehkot. Onko tuttua? mistä lähteä etsiin vikaa?
avogta-89 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 jos toinen etujarruletku osittain tukossa ....
GTATL Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 jos toinen etujarruletku osittain tukossa .... Rengaspaineet/malli(taytyy olla saman valmistajan renkaat ohjaavalla akselilla), iskunvaimentimet, jouset eri vahvuiset ja tietysti taka akselin asento, nama tuli nyt ekaksi mieleen
badassfbody Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 siis se ei tee sitä jarrutuksessa vaan, jos kädet päästät ratista niin vääntää vasemmalle ja koko ajan tarvii korjata niin että kun auto menee suoraan ratti on vinossa oikealle. Ilmanpaineet ym pitäis olla kohdillaan. epäilen kyl jotain puslaa/taka-akselin asentoo..mut tarvii ens keväänä siihen paremmin paneutua, kun saa taka-akselin suoraan säädettävillä tukivarsilla.
avogta-89 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 siis se ei tee sitä jarrutuksessa vaan, jos kädet päästät ratista niin vääntää vasemmalle ja koko ajan tarvii korjata niin että kun auto menee suoraan ratti on vinossa oikealle. Ilmanpaineet ym pitäis olla kohdillaan. epäilen kyl jotain puslaa/taka-akselin asentoo..mut tarvii ens keväänä siihen paremmin paneutua, kun saa taka-akselin suoraan säädettävillä tukivarsilla. mulla yhdessä 3g oli letku osittain tukossa ja teki juuri tollaista....
badassfbody Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Täytyy kans hammastanko tsekata jos se kanittaa/vääntää tai pitää jotenkin keskiasennossa vastaan.. Eikös se, jos jarruletku olis osittain tukossa näkyis myös dynamossa siis laahais päällä, ja mun auton pyörät pyöriin ihan herkästi.. Mun auto on joskus ajettu "kiville" jonkun edellisen omistajan toimesta. Ja apurunko/etuakselin poikittais palkki on lytyssä keskeltä ja samalla on öljypohja mennyt rikki=konevaurio, koneremontti on tehty mut palkki lytyssä. Mietin vaan et voiko se vaikuttaa? Kun noi korikorjaus asiat ei ole tuttuja.. luulis kun pyöränkulmat on kohdillaan niin vika on jossain muualla.. hammastanko alkoi mietityttää jos on saanut osumassa kolhua ja aiheuttaa pitä vetelyä..
camaro82 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Täytyy kans hammastanko tsekata jos se kanittaa/vääntää tai pitää jotenkin keskiasennossa vastaan.. Eikös se, jos jarruletku olis osittain tukossa näkyis myös dynamossa siis laahais päällä, ja mun auton pyörät pyöriin ihan herkästi.. Mun auto on joskus ajettu "kiville" jonkun edellisen omistajan toimesta. Ja apurunko/etuakselin poikittais palkki on lytyssä keskeltä ja samalla on öljypohja mennyt rikki=konevaurio, koneremontti on tehty mut palkki lytyssä. Mietin vaan et voiko se vaikuttaa? Kun noi korikorjaus asiat ei ole tuttuja.. luulis kun pyöränkulmat on kohdillaan niin vika on jossain muualla.. hammastanko alkoi mietityttää jos on saanut osumassa kolhua ja aiheuttaa pitä vetelyä.. Mulla oli Camarossa molemmat etuletkut "turvonneet" umpeen niiden letkujen puolessa välissä olevien kiinnitysholkkien kohdalta. Aiheutti ainoastaan huonoa jarrutuntumaa ja jarrujen "päälle jääntiä" jarrutuksen jälkeen hetkeksi eli tokkopa sulla niissä vikaa on. Mutta tuo raidetanko, jos ja kun se on saanut siipeensä eikä ole ns. keskellä, eikös se sitten yritä tehostaa/kääntää tiettyyn suuntaan? Eli tehostaja luulee että olet kääntymässä vasemmalle. Jos tää mun päätelmä on oikein niin saiskohan tuon vian fiksattua säätämällä raidetankoa molemmista holkeista samanverran (esim. 5mm aluksi) vasemmalle? Näin tehostaja "kalibroitaisiin"?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään