Jump to content

onko hp tuners käyttäjiä?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Hp tuners on varmaan ainoa(?) ohjelma millä näitä -90 luvun moottorin ohjausyksikköjä pystyy ohjelmoimaan. Tai ainakin mitä jenkkisivustoja tullut lueskeltua niin yleisin.

Onko käyttäjiä? Minkälainen käyttää, helppous?

Ajattelin vaan että jos tuota 3.8 kutosta joskus muuttelee niin millä/missä/kenen kanssa sitä vois sit muokata....

Oma autoni on -96 ja sen verran lukenut et sitä pcm ei pysty muokkamaan, mut -97 pcm sopii ja sitä voi jo ohjemoida.

Kirjoitettu

Itse olen menneenä kesänä seurannut oman kiesin toimintaa HP tuners pro:lla

Pikku säätöjä ja fiksauksia on tullut tehtyä. Logeja on kiva seurailla ja analysoida

On selkeä ja helppokäyttöinen

 

Käyttäminen on tosiaan helppoa, tärkeintä olisi tietää mitä tekee

GM tietsikka on aika laaja. Kaikkea voi säätää ja kaikelle omat taulukot, joskus jopa kahdet

Tietsikan toiminta malleihin tutustumalla ja säätämistä opiskelemalla voi saavuttaa jotain

 

Laajakaista lambda hyvää valuuttaa HP:n kanssa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...