Jump to content

Rättikatto

ponu-95

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistä kannattaa hommata uusi rätti kattoon täältä suomesta

onko kenelläkään kokemusta/osto paikkoja?

Toinen vaihtoehto, että ostan jenkeistä, mutta onnistuuko katon itse asennus?"Onko paha rasti" Onko kenelläkään asennuksesta kokemusta?

Katto on vähän reunoista parista paikka "rispaantunut" ja valkonen, kun on tummunut epätasaisesti eli vähän epäsiistin näköin.

Eikös noihin rättikattoihin ole jotain maalejakin?

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

239$(katto)+75$(postikulut)+tulli/alv tulis maksamaan jenkeistä. Ei paha mun mielestä.

Onko näitä räteissä eroja? Harkitsen itsekin rätin uusimista mutta kun auto on vielä matkalla, niin en ihan varma ole, että tarvinko uutta.

Asennuksesta ei oo tietoa. Ihmisethän noita kuitenkin asentaa :D

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Tapiolan autoverhoomo espoosta on tehnyt nota ja kuulema kohtuullisella hinnalla.Kysypä sieltä.

Kirjoitettu

Aikoinaan maalasin chargerin vinyylikaton ihan vaan vinyylispraylla,4 pulloo siihen uppos muistaakseni,eikös ne noi rättikatotkin oo vinyyliä.

Kirjoitettu

Tapiolan autoverhoomo espoosta on tehnyt nota ja kuulema kohtuullisella hinnalla.Kysypä sieltä.

Ainaki on ollu kallis paikka vaikka vissiin työ on hyvää? ::)
Kirjoitettu

239$(katto)+75$(postikulut)+tulli/alv tulis maksamaan jenkeistä. Ei paha mun mielestä.

Onko näitä räteissä eroja? Harkitsen itsekin rätin uusimista mutta kun auto on vielä matkalla, niin en ihan varma ole, että tarvinko uutta.

Asennuksesta ei oo tietoa. Ihmisethän noita kuitenkin asentaa :D

Pariin corvetteen oon katon vaihtannu ja mita halvempi katto sen huonompi materiaali ja v...u maisempi asentaa

jos olet hankkimassa vinyylikattoo osta kallein ( prerium) sen voi saada istuunkin kohtuullisesti, canvas on tietty se oikea kattomateriaali mutta maksaa varmaan moninkertaisesti.

Pad kitti on syyta hankkia myos, muuten tulee muhkuroita ruoteitten kohdalle.

Kirjoitettu

Tämmöistä oon ihmetellyt. Täytyy myöntää, että ei hirveästi oo kokemusta rättikatoista mutta kovasti myyjä kehuu ;D

http://makeashorterlink.com/?T5861430C

Samalla myyjällä näyttäis olevan installation kit noin 400$. Sisältää rätin, lasin, padit ja jotain muuta..

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Katto on vähän reunoista parista paikka "rispaantunut" ja valkonen, kun on tummunut epätasaisesti eli vähän epäsiistin näköin.

Eikös noihin rättikattoihin ole jotain maalejakin?

Joo mulla on ton sebringin kanssa vähän samaa ongelmaa eli beige rätti on vähän epäsiistin näkönen vaikkakin ihan ehjä.Eli minkähänlaisella maalilla tota rättiä kannattais ruveta maalaamaan,materiaali on "kangaspäällysteinen muovi" ???,mustalla kilikalipullolla saattaa tulla vähän kirjava pinta ;).

Kirjoitettu

Joo mulla on ton sebringin kanssa vähän samaa ongelmaa eli beige rätti on vähän epäsiistin näkönen vaikkakin ihan ehjä.Eli minkähänlaisella maalilla tota rättiä kannattais ruveta maalaamaan,materiaali on "kangaspäällysteinen muovi" ???,mustalla kilikalipullolla saattaa tulla vähän kirjava pinta ;).

Mutta sehän on MOPAR ei siis väliä ;)
Kirjoitettu

Joo mut ei se moppe niin paha oo ;),samanlainen nekrujen ja meksikaanojen tekele kun gm:t ja forditkin ;D.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...