ponu-95 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Mistä kannattaa hommata uusi rätti kattoon täältä suomesta onko kenelläkään kokemusta/osto paikkoja? Toinen vaihtoehto, että ostan jenkeistä, mutta onnistuuko katon itse asennus?"Onko paha rasti" Onko kenelläkään asennuksesta kokemusta? Katto on vähän reunoista parista paikka "rispaantunut" ja valkonen, kun on tummunut epätasaisesti eli vähän epäsiistin näköin. Eikös noihin rättikattoihin ole jotain maalejakin?
ta-455 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 239$(katto)+75$(postikulut)+tulli/alv tulis maksamaan jenkeistä. Ei paha mun mielestä. Onko näitä räteissä eroja? Harkitsen itsekin rätin uusimista mutta kun auto on vielä matkalla, niin en ihan varma ole, että tarvinko uutta. Asennuksesta ei oo tietoa. Ihmisethän noita kuitenkin asentaa
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Tapiolan autoverhoomo espoosta on tehnyt nota ja kuulema kohtuullisella hinnalla.Kysypä sieltä.
Karppa Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Aikoinaan maalasin chargerin vinyylikaton ihan vaan vinyylispraylla,4 pulloo siihen uppos muistaakseni,eikös ne noi rättikatotkin oo vinyyliä.
gmc63 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Tapiolan autoverhoomo espoosta on tehnyt nota ja kuulema kohtuullisella hinnalla.Kysypä sieltä. Ainaki on ollu kallis paikka vaikka vissiin työ on hyvää?
pantera Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 239$(katto)+75$(postikulut)+tulli/alv tulis maksamaan jenkeistä. Ei paha mun mielestä. Onko näitä räteissä eroja? Harkitsen itsekin rätin uusimista mutta kun auto on vielä matkalla, niin en ihan varma ole, että tarvinko uutta. Asennuksesta ei oo tietoa. Ihmisethän noita kuitenkin asentaa Pariin corvetteen oon katon vaihtannu ja mita halvempi katto sen huonompi materiaali ja v...u maisempi asentaa jos olet hankkimassa vinyylikattoo osta kallein ( prerium) sen voi saada istuunkin kohtuullisesti, canvas on tietty se oikea kattomateriaali mutta maksaa varmaan moninkertaisesti. Pad kitti on syyta hankkia myos, muuten tulee muhkuroita ruoteitten kohdalle.
ta-455 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Tämmöistä oon ihmetellyt. Täytyy myöntää, että ei hirveästi oo kokemusta rättikatoista mutta kovasti myyjä kehuu http://makeashorterlink.com/?T5861430C Samalla myyjällä näyttäis olevan installation kit noin 400$. Sisältää rätin, lasin, padit ja jotain muuta..
Karppa Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Katto on vähän reunoista parista paikka "rispaantunut" ja valkonen, kun on tummunut epätasaisesti eli vähän epäsiistin näköin. Eikös noihin rättikattoihin ole jotain maalejakin? Joo mulla on ton sebringin kanssa vähän samaa ongelmaa eli beige rätti on vähän epäsiistin näkönen vaikkakin ihan ehjä.Eli minkähänlaisella maalilla tota rättiä kannattais ruveta maalaamaan,materiaali on "kangaspäällysteinen muovi" ,mustalla kilikalipullolla saattaa tulla vähän kirjava pinta .
gmc63 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2005 Joo mulla on ton sebringin kanssa vähän samaa ongelmaa eli beige rätti on vähän epäsiistin näkönen vaikkakin ihan ehjä.Eli minkähänlaisella maalilla tota rättiä kannattais ruveta maalaamaan,materiaali on "kangaspäällysteinen muovi" ,mustalla kilikalipullolla saattaa tulla vähän kirjava pinta . Mutta sehän on MOPAR ei siis väliä
Karppa Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2005 Joo mut ei se moppe niin paha oo ,samanlainen nekrujen ja meksikaanojen tekele kun gm:t ja forditkin .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään