Jump to content

3G Firebirdin etukaiuttimien ritilät


Recommended Posts

Kirjoitettu

Vaihdoin taannoin kotteroon uudet kaiuttimet kojelautaan. Kuskin puolella paikat ovat niin ahtaat, että uusi ämyri on ehkä kolme milliä liian korkea: se halkaisi kojelaudassa olevan kaiutinritilän. Meneehän se noinkin, vaikka tursottaakin vähän häiritsevästi. Mutta: onko jossain verkkokaupassa juuri näihin autoihin meinattuja uusia ritilöitä, mieluummin vähän korkeampaa/kuperampaa mallia, joilla voisi alkuperäiset korvata? Kai joku näppärä hifisetä osaisi tuollaiset tehdäkin.

Kirjoitettu

Mää asensin kikattimet alkuperäisen kiinnityksen alle ja hyvin mahtui ritilä paikalleen. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...