Kolmio Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2013 Vaihdoin taannoin kotteroon uudet kaiuttimet kojelautaan. Kuskin puolella paikat ovat niin ahtaat, että uusi ämyri on ehkä kolme milliä liian korkea: se halkaisi kojelaudassa olevan kaiutinritilän. Meneehän se noinkin, vaikka tursottaakin vähän häiritsevästi. Mutta: onko jossain verkkokaupassa juuri näihin autoihin meinattuja uusia ritilöitä, mieluummin vähän korkeampaa/kuperampaa mallia, joilla voisi alkuperäiset korvata? Kai joku näppärä hifisetä osaisi tuollaiset tehdäkin.
Puuhis Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2013 Mää asensin kikattimet alkuperäisen kiinnityksen alle ja hyvin mahtui ritilä paikalleen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään