smokeybandit Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2005 mulla on autossa öljyt 10w40 mineraalit ja aina kun öljyt vaihtaa niin se alkaa nakuttamaan mikä vaimenee tai lakkaa kun uusilla öljyillä on ajettu 2000-3000km.kannattaskohan mun kokeilla 10w30 öljyä?ja vaikuttaakohan se ohempi öljy öljynpaineisiin mitenkään?ja silloin kun kone on kylmä nakutusta ei kuulu tai sit se vaan muuten häviää sinne koneen ääneen kun kylmänähän tyhjäkäynti on kovempi.
smokeybandit Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 no niin,nyt on 10w30 öljyt koneessa ja nakutus lähti melekein kokonaan poies.yks korjaaja suositteli mulle sellasta kun kävin kysymässä että mikäköhän tossa ponussa nakuttaa.sanoi että 10w40 voi olla liian paksua noille venttiilinnostajille että sen takia se nakuttaa tai pikemminkin kolisee.en ois kyllä yhtään arvannu että se olis ollu öljystä kiinni.
Guest pile Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2005 tuo 10/40 on yhtä lievää kuin 10/30 kylmänä, ainoastaan kuumana tuo10/40 pyrkii olemaan "jäykempää" kuin tuo 10/30
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään