Jump to content

4gen ilmastointi pois vaikka puhallus lasille??


Recommended Posts

Kirjoitettu

Rasittaa täällä Suomessa tuo kaikkien ropelien pakkohuudatus.

 

Mihin väliin pitää laittaa katkaisija, että ilmastointi ei saa päälle käskyä oli puhaltimen nuppi missä asennossa tahansa?

 

Nyt lähtee aina flektit yms. rallattamaan täysillä kun laittaa aamulla pikkuisen lämpöä kajuuttaan.  >:(

 

http://shbox.com/1/schematics_wiring.html

Kirjoitettu

Rasittaa täällä Suomessa tuo kaikkien ropelien pakkohuudatus.

 

Mihin väliin pitää laittaa katkaisija, että ilmastointi ei saa päälle käskyä oli puhaltimen nuppi missä asennossa tahansa?

 

Nyt lähtee aina flektit yms. rallattamaan täysillä kun laittaa aamulla pikkuisen lämpöä kajuuttaan.  >:(

 

http://shbox.com/1/schematics_wiring.html

 

Irroita se pyöreä katkaisija siitä kuivaimesta eli siitä pöntöstä, joka on apukuskin puolella siinä seuraavana ilmastoinninkennosta. Toinen vaihtoehto on irrottaa liitin kompuran päästä.

Kirjoitettu

Irroita se pyöreä katkaisija siitä kuivaimesta eli siitä pöntöstä, joka on apukuskin puolella siinä seuraavana ilmastoinninkennosta. Toinen vaihtoehto on irrottaa liitin kompuran päästä.

 

Eli tarkoitat ilmastoinnin painekytkintä?

 

Auttaako tuo flekteihin myös? Tuohonhan olisi helppo tehdä kytkin väliin.

 

Voiko automaattisen flektien huudatuksen poistaa tunercatilla?

Kirjoitettu

Tossa meidän -01 Neonissa oli alunperin sellainen kytkentä että jos puhallus on tuulilasille niin ilmastointi menee välillä päälle. Tuon tarkoituksena on kuivattaa sisääntulevaa ilmaa -> tehostaa huurteenpoistoa. Sama systeemi on monissa oikeissa jenkeissä myös  ;D

Mä avasin katkaisijapaneelin ja poistin tuon pyöritettävän ilmanpuhallussuunnanvalitsimen "juuresta" kuparisen kytkentäliuskan joka antoi herätteen kompuralle. Nyt menee ilmastointi päälle vain kun niin halutaan  m/

Luulis että 4gennereissä on samanlainen systeemi.

Kirjoitettu

http://shbox.com/1/fan_schematic_1995.jpg

 

Tuon mukaan pcm ohjaa flektejä. Voisiko tuon AC homman saada softattua pois?

 

Voisi onnistua, ehkäpä näitä säätämällä:

ECM constant table:

Fan 2 Enable MPH, High A/C pressure

Fan 2 Disable MPH, High A/C pressure

Fan 2 On High A/C Pressure Threshold

Fan 2 Off High A/C Pressure Threshold

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...