Jump to content

Camarot Suomessa

jpe

Recommended Posts

Kirjoitettu

YLEn autotietolaskurin dataa Suomeen rekisteröidyistä Camaroista vuosimalleittain. Suomen harvinaisin vuosimalli on -81 (4kpl). Myöskään -92:sia ei tule usein vastaan (7kpl).

Suomencamarot.jpg.dec0342f16b8e35a72780172f6ef3fa7.jpg

Kirjoitettu

Trans AM:eja yhteensä 46 kpl ja 1983 mallisia 0 kpl.  Eli mulla on sitten aika harvinainen...  :W

Kirjoitettu

Trans AM:eja yhteensä 46 kpl ja 1983 mallisia 0 kpl.  Eli mulla on sitten aika harvinainen...  :W

:)

Kirjoitettu

::)

Ei vissiin ihan pidä paikkaansa nämä, tosin näyttää olevan hiukan eri mallinimillä listoissa. Ja aikapaljon on näkynyt otteita, joissa puuttuu mallinimi kokonaan.

Kirjoitettu

::)

Ei vissiin ihan pidä paikkaansa nämä, tosin näyttää olevan hiukan eri mallinimillä listoissa. Ja aikapaljon on näkynyt otteita, joissa puuttuu mallinimi kokonaan.

Mulla nimenomaan Pontiac Transam otteessa, ei firebird. Auto on poistettuna liikennekäytöstä (normaalipoisto) joten ei sen kuulukaan olla mukana tuossa listassa.

Mutta: Vale, emävale, tilasto  8)

Kirjoitettu

Meillä on sitten harvinainen biili tallissa  8) \m/

Noist malli määristä niin toi mun toinen käyttis on tosi harvinainen eli 95 suburban niin niitä olis vaan 2kpl  ;D ;D ja kaverin 94 vain  1kpl ::)
Kirjoitettu

tutulla ollu joskus 66 camaro,näyttää olevan rekisterissä peräti13 kpl 66 camaroita. :o

rapiat 2200 äffää tuon linkin mukaan yhteens. m/

Kirjoitettu

Suuntaa-antava tilasto, yllätys... mulla on aikas harvinainen camino näköjään  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...