Jani Pätäri Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2013 Morjesta vaan kaikille ja kumarrus kun pääsin palstalle mukaan . Mulla rakenteilla -73 Camaro 350/350 mikä saapui mulle helmikuussa Arizonasta... Joitakin pikkunippeleitä ja joitain suurempiakin olen vailla ja toivoisin avun löytyvän täältä missä ko automerkin/mallin rakentelijoita/ harrastelijoita on... Ihan alkuun tarve olisi lattian korjauspelleillä kuskin ja vänkärin puolelle... Mistähän semmoisia voisi kysellä edulliseen hintaan? Mites listat ja merkit? Mistä semmoisia voisi löytyä? Lähinnä täältä suomesta toimittajia etsin, tai jos jollakulla hyvä toimittaja jenkeissä niin sekin kiinnostaa... -Jani-
avogta-89 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2013 pistä nimimerkeille TEXFINN ,PANTERA JA GTATL kyselyä osista jos voisivat hommata... tex texasissa gtatl floridassa pantera kokkolassa
Nupa Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2013 Tervetuloa palstalle. Arizonasta tuli myös mun 73 Henk.koht. pitää suositella osien hankintaan kerhosponsoria, Ame-Ridesia pistä listaa privalla niin katsotaan hinnat kohdilleen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään