camo86 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Eli mitä mieltä arvon raati on,kumpi parempi? hankintalistalla joko firebirt gta 5,7 tai 80 lukulainen camaro autoa kumminkin tarkoitus piristää joten kumpi parempi tarkoitukseen? jos auto EI OLE vähäpäästöinen ni eiko aika vapaasti voi viilailla? kaikki mielipiteet tervetulleita.
GTATL Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Aika paljon makuasia ja kun kyseessa on makuasia oma mieltymys on tarkein Meika ottais GTA.n
avogta-89 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Aika paljon makuasia ja kun kyseessa on makuasia oma mieltymys on tarkein Meika ottais GTA.n avona
GTATL Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 avona ja sitten 3.8L turbo mosalla
JoukoY Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Camaron pellin alla taitaa olla pikkasen enemmän tilaa jos vaihtaa jonkun korkeamman imusarjan tai asentaa puhaltimen. Muuten makuasia kun tekniikka on sama.
camo86 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Gta kyl kiinnostaa mutta olisikohan helpompi pysyä kaasari puolella ton viritys tuohun puolesta..näillä vakiolla kukaan jaksa ajaa..
GTATL Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2013 Gta kyl kiinnostaa mutta olisikohan helpompi pysyä kaasari puolella ton viritys tuohun puolesta..näillä vakiolla kukaan jaksa ajaa.. Ei ruisku mitaan viritysta rajoita 86-89 tpi ohjailaitteen tilalle saa bolt on aftermarket emc. Ruiskun hyva puoli on etta vaikka virittaa mosan voi silti sen saataa taloudelliseksi seuraavaksi joku sanoo etta ihan sama mita harraste auto kuluttaa mutta nykyisilla bensan hinnoilla siella Suomessa pitemmat siirtymat olis kiva suorittaa niukemmalla maaraa bensaa
bathory Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Gta kyl kiinnostaa mutta olisikohan helpompi pysyä kaasari puolella ton viritys tuohun puolesta..näillä vakiolla kukaan jaksa ajaa.. Jos tarkoituksena viritys yms enemmän niin miksi gta? miksei normi trans am tai firebird. tekniikat on niissä samat. Gta tarjoaa vain pari lisäjuttua mitä trans am ei ja nekin ovat takakontin kotka, karttapussi ja vanteet ja nekin saatavana erikseen..
camo86 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Niinpä mutta samoissa hinnoissa melken liikkuu gta ja normi vehkeet mut tulispa lukkoperä ws6 alusta ym samaan rahaan..
jaagou Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Paremmuudesta en tiedä mut, camaro....
bathory Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Niinpä mutta samoissa hinnoissa melken liikkuu gta ja normi vehkeet mut tulispa lukkoperä ws6 alusta ym samaan rahaan.. no niitä on trans ameissa samalla lailla. on gta:t tonnin pari kalliimpia ja sillä saa aika hyvin palikkaa.. mutta totta että kauheasti kalliimpia ei oo sillee..
avogta-89 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Paremmuudesta en tiedä mut, camaro.... mutta mutta.....pontiacissa sais luukkulamput samaanhintaan
gmc63 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Camaro EI ole luukkulamppuja ;)
Norris Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Mites sattui! Mulla olis irocci myynnissä ja vielä manuaali
repa Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Jos vakio ei ole ratkaisu, niin kahdesta saman tehoisesta kevyempi kulkee kovempaa. Eli mitä vähemmän tingeltangelia sen parempi. (esim. 83 camarossa Z28 on kuituluukku, en oo varma mutta muistelen) ja vastaavassa transamissa peltinen. Ja painaahan ne luukkulamput ja sähköpenkit ym.
Mika Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Jos vakio ei ole ratkaisu, niin kahdesta saman tehoisesta kevyempi kulkee kovempaa. Eli mitä vähemmän tingeltangelia sen parempi. (esim. 83 camarossa Z28 on kuituluukku, en oo varma mutta muistelen) ja vastaavassa transamissa peltinen. Ja painaahan ne luukkulamput ja sähköpenkit ym. Ja minä olen hiljaa tästä
GTATL Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Jos vakio ei ole ratkaisu, niin kahdesta saman tehoisesta kevyempi kulkee kovempaa. Eli mitä vähemmän tingeltangelia sen parempi. (esim. 83 camarossa Z28 on kuituluukku, en oo varma mutta muistelen) ja vastaavassa transamissa peltinen. Ja painaahan ne luukkulamput ja sähköpenkit ym. Ei ne GTA.n tingentangelit nyt niin paljon paina etta se auton kulku jais niista kiinni Auton keventamista kannattaa miettia sitten kun alkaa tosissaan ajaa kelloa vasten
repa Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Ei ne GTA.n tingentangelit nyt niin paljon paina etta se auton kulku jais niista kiinni Auton keventamista kannattaa miettia sitten kun alkaa tosissaan ajaa kelloa vasten Olen tästä vahvasti eri mieltä: Vaimo sanoo, että mä painan 20 kiloa liikaa. Ja eiköhän kevyen ja painavan f-bodyn painoero ole suurempi. Kyllä silloin kun minä olin nuori ja autot oli rautaa, laskettiin kovasti sitä kiloa per hevosvoima juttua ja kevennettiin välillä liikaakin (jopa nupit pois radiosta) ...ja eikös sitä aina ajeta tosissaan, jos ei kelloa niin kaveria vastaan? Mulla transussa 1510 kg ja 129 kW eli 8,6 kg/hp
Rale Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Olen tästä vahvasti eri mieltä: Vaimo sanoo, että mä painan 20 kiloa liikaa. Ja eiköhän kevyen ja painavan f-bodyn painoero ole suurempi. Kyllä silloin kun minä olin nuori ja autot oli rautaa, laskettiin kovasti sitä kiloa per hevosvoima juttua ja kevennettiin välillä liikaakin (jopa nupit pois radiosta) ...ja eikös sitä aina ajeta tosissaan, jos ei kelloa niin kaveria vastaan? Mulla transussa 1510 kg ja 129 kW eli 8,6 kg/hp repa:n transu on todella kevyt mulla irocci punnittiin fhra vaa-alla 1520kg, miinus kuski niin painoa jäi 1450kg. mun -87 iroc z on kyllä jonkunverran kevennetty. painosta huolimatta ,kulki miedosti viritetyllä lähes alkuperäisellä padalla 11.215 / 193.68km/h
GTATL Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Olen tästä vahvasti eri mieltä: Vaimo sanoo, että mä painan 20 kiloa liikaa. Ja eiköhän kevyen ja painavan f-bodyn painoero ole suurempi. Kyllä silloin kun minä olin nuori ja autot oli rautaa, laskettiin kovasti sitä kiloa per hevosvoima juttua ja kevennettiin välillä liikaakin (jopa nupit pois radiosta) ...ja eikös sitä aina ajeta tosissaan, jos ei kelloa niin kaveria vastaan? Mulla transussa 1510 kg ja 129 kW eli 8,6 kg/hp Esim 350(240hp) formula painaa ~3340lbs ja 350(240hp) GTA.n paino ~3480-3520lbs. Formula 6.3kg/hp ja GTA 6.6kg/hp, eli karkeesti ero on vaivaiset 10hv eli 250 gta saavuttaa saman teho paino suhteen. Niin varmaan uutena viileena kesapaivana
Rale Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Eli mitä mieltä arvon raati on,kumpi parempi? hankintalistalla joko firebirt gta 5,7 tai 80 lukulainen camaro autoa kumminkin tarkoitus piristää joten kumpi parempi tarkoitukseen? jos auto EI OLE vähäpäästöinen ni eiko aika vapaasti voi viilailla? kaikki mielipiteet tervetulleita. pointti on, valitset kumman hyvänsä et voi mennä harhaan. molemmista saa ihan yhtä nopean kunhan auto ei ole merkitty otteessa vähäpäästöiseksi, on viritys hyvinkin vapaata. siirymällä e85 gasoon tulee , ei tarvia juurikaan murehtia päästöistä.
camo86 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2013 NYT alkas gta kaupat olee hyvin lähellä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään