Mac69 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2013 Eli oireet: tyhjäkäynti ok, pintakaasulla ok, enemmän kaasua niin johan alkaa amalgaamit tippua hampaista. Tyhjäkäynnillä kun antaa leipää, niin 4000 rpm:n kohdalla aivan kuin olisi kierrosten rajoitin.. Yhden puolan ostin kokeeksi ja vaihtelin vuoronperään, mutta ei vaikutusta. Pitäisko vaihtaa loputkin, vai olisko jossain muualla?
Mac69 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2013 No joo.. Nyt on kaikki puolat vaihdettu ja nyt rokkaa Ja selkishän se rajoitinhommakin: P:llä ja N:llä ei kuulukkaan kiertää enempiä... No autohan on mulle uusi tuttavuus (ollut 3viikkoa) ja eka jenkki, enkä moisesta rajoittimesta ole kuullut, mutta taas internetin ihmeellinen maailma auttoi.. ja löytyihän asiasta myös tältä foorumilta kun osasi penkoa.
Chevy Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2013 No joo.. Nyt on kaikki puolat vaihdettu ja nyt rokkaa Ja selkishän se rajoitinhommakin: P:llä ja N:llä ei kuulukkaan kiertää enempiä... No autohan on mulle uusi tuttavuus (ollut 3viikkoa) ja eka jenkki, enkä moisesta rajoittimesta ole kuullut, mutta taas internetin ihmeellinen maailma auttoi.. ja löytyihän asiasta myös tältä foorumilta kun osasi penkoa. en huomannut tätä viestiä aiemmin,tuo 4000 rpm vapaalla olen myös itse havainnu 3.8:ssa
badassfbody Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2014 Mulla teki samaa aina kun oli pessyt auton (?!), mä vaihdoin tulpanjohdot niin oireet hävis. eli pääsi kosteassa lyömään läpi jostain..johdothan menee aika seikkaperäisesti.
Mac69 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2014 Mulla teki samaa aina kun oli pessyt auton (?!), mä vaihdoin tulpanjohdot niin oireet hävis. eli pääsi kosteassa lyömään läpi jostain..johdothan menee aika seikkaperäisesti. En tiedä olisko moisella vaikutusta asiaan = huomasin että pyyhkijöiden alla olevan mustan paneelin kiinnitysnastan läpiviennistä tihkui vettä puolien päälle...
badassfbody Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2014 Multa hajos kans keskimmäinen puola (2/5syl) ja auton pesun jälkeen alkoi oireet. Tosiaan tuulilasin alta puolien päällä olevasta muovin pidikenasta tiputtaa vettä suoraan puolien päälle. No puola vaihtoon ja nasta pois tiivistemassaa reikään niin homma toimii. Mulla on jatkuvasti kiinni OBD pistokkeessa (-96) Wi-Fi lähetin niin voi ajossa jo lukee iPhonella vikakoodit, aika kätevää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään