Nupa Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 http://www.wolferacecraft.com/install/fbod/fbodbar.aspx Tuollasta 6-pistehäkkiä oon kaavaillu (swing-out door barilla). Ei näytä yhtään pahalta... Onkos kellään lukijalla "katuliikenne4gennerissä" häkkiä? Vastaavia "vauhti4genejä" löytyykin yllin kyllin, vaikka V8 -lehdestä. black, teitkö omaas häkin itse metritavarasta? Jos, ni löytyskö putkentaivuttimet & suunnitteluapua?
Guest turbomies Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 Ite suunnittelin kans, mutta sellasta 4-pistehäkkiä... jos tehtailette itse niin olisin myös kiinnostunut sellasesta itse tehdystä.
Guest iroc Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2005 http://www.wolferacecraft.com/install/fbod/fbodbar.aspx Tuollasta 6-pistehäkkiä oon kaavaillu (swing-out door barilla). Ei näytä yhtään pahalta... Onkos kellään lukijalla "katuliikenne4gennerissä" häkkiä? Vastaavia "vauhti4genejä" löytyykin yllin kyllin, vaikka V8 -lehdestä. black, teitkö omaas häkin itse metritavarasta? Jos, ni löytyskö putkentaivuttimet & suunnitteluapua? Tuolla kulkineella, ja noilla tehoilla, riittää pipo päässä turvavarusteeksi. Tosin, ottaen huomioon ajotaidottomuutesi! Miten suojataan lähiympäristön asukkaat välittömältä hengenvaaralta?
Nupa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Tuolla kulkineella, ja noilla tehoilla, riittää pipo päässä turvavarusteeksi. Tosin, ottaen huomioon ajotaidottomuutesi! Miten suojataan lähiympäristön asukkaat välittömältä hengenvaaralta? Ajotaidottomuuteni? Selvennäppäs lausettas hieman.
pekkaz Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kellon ajasta päätellen selviäminen tulee eteen jossain vaiheessa Tosin putken päässä varmaan siintää aikamoinen tekniikka että kannattaa tuollaiset laittaa
Guest black Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 nupa,turhat möläyttelijät kannattaa jättää omaan arvoonsa. tein kaaret ihan metrikamasta ja se oli mulle ensimmäinen kerta kun tällaista rakensin.en valitettavasti voi avustaa tässä hommassa sua koska tein kaaret lainavehkeillä ja kaverini tallissa. en tiedä muiden ajotyylistä ja taipumuksista mutta mä luulen että nupa me kaksi puhumme samasta asiasta. on ihan VITUN TYHMÄÄ tyrmätä muiden mieltymyksiä ja projekteja. jos mieluummin istuu toppahousut jalassa katsomassa salattuja elämiä kuin että olisi mittaamassa pääkaaren paikkaa niin en voi muuta kuin ottaa osaa. toivottavasti meni perille.
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Jos joku alkaa noita kyhäämään, niin muakin kiinnostais jossain vaiheessa. Vielä kun sais ne kiillotetusta rosterista niin näyttäis tarpeeksi härskiltä. eihän noilla käyttöharrasteautossa mitään tee, tiellä vaan ovat, mutta eikös omaan autoonsa saa laittaa vaikka wunderbaumin jos siltä tuntuu
pantera Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Rosterilla on niin kehno vetomurtolujuus ettei siita ole kuin "show" kaariksi. crmo ja tavallisen vedetun mustan saumattoman putken painoero on lahelle 50% etta jos meinaa et vessa kulkee viela samoja aikoja kuin ilman kaaria kannattaa painoa vahan laskeskella. Virityksesa on paras ja halvinkonsti keventaa autoa. Jos meinaa tehda sellaset etta ne todella toimii ja nayttaa joltakin tarvitaan putkentaivutin jossa on astelevy ja oikeat lestat putkikoolle,crmo putket tarttee lestat jotka on just eika sinnepain, joint jigger jiiri porausteline , ja tiggi. sitte lopuks pulverimaalaus ja lopputulos on asiallinen
Nupa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Tuolta Wolfracecraftilta sais myös cromolyna, mutta on sillä kiva hintakin. Toisaalta, elämä on...
GTATL Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 . en tiedä muiden ajotyylistä ja taipumuksista mutta mä luulen että nupa me kaksi puhumme samasta asiasta. on ihan VITUN TYHMÄÄ tyrmätä muiden mieltymyksiä ja projekteja. jos mieluummin istuu toppahousut jalassa katsomassa salattuja elämiä kuin että olisi mittaamassa pääkaaren paikkaa niin en voi muuta kuin ottaa osaa. toivottavasti meni perille. juuri näin. kaaretkin tulee hyvään käyttöön jos auto lipsahtaa käsistä kovassa vaudissa. ei muuta kun väsäilemään.on käynyt itselläkin mielessä. ainut huono puoli on takapenkille kulku, mutta eihän sillä ole väliä jos itse ajelee .
Mika Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Jos joku alkaa noita kyhäämään, niin muakin kiinnostais jossain vaiheessa. Vielä kun sais ne kiillotetusta rosterista niin näyttäis tarpeeksi härskiltä. eihän noilla käyttöharrasteautossa mitään tee, tiellä vaan ovat, mutta eikös omaan autoonsa saa laittaa vaikka wunderbaumin jos siltä tuntuu Just niin, mullakin on TA:ssa wunderbaumit
pantera Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2005 Chassis engineering'ilta saa valmiiks taivutetun "puuhapaketin" crmo'na olen muutamia tuonu kontissa ja hinta ei oo astronominen. Helpottaa hommaa aivan oleellisesti kun paakaaret on taivutettu valmiiks. Kayn tassa talvella siella niin jos tarttee niin homma onnistuu vielakin http://www.chassisengineering.com/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään