Jump to content

Häkki 4geniin

Recommended Posts

Kirjoitettu

http://www.wolferacecraft.com/install/fbod/fbodbar.aspx

Tuollasta 6-pistehäkkiä oon kaavaillu (swing-out door barilla).

Ei näytä yhtään pahalta...

Onkos kellään lukijalla "katuliikenne4gennerissä" häkkiä? Vastaavia "vauhti4genejä" löytyykin yllin kyllin, vaikka V8 -lehdestä.

black, teitkö omaas häkin itse metritavarasta? Jos, ni löytyskö putkentaivuttimet & suunnitteluapua?

Kirjoitettu

Ite suunnittelin kans, mutta sellasta 4-pistehäkkiä... jos tehtailette itse niin olisin myös kiinnostunut sellasesta itse tehdystä.

Kirjoitettu

http://www.wolferacecraft.com/install/fbod/fbodbar.aspx

Tuollasta 6-pistehäkkiä oon kaavaillu (swing-out door barilla).

Ei näytä yhtään pahalta...

Onkos kellään lukijalla "katuliikenne4gennerissä" häkkiä? Vastaavia "vauhti4genejä" löytyykin yllin kyllin, vaikka V8 -lehdestä.

black, teitkö omaas häkin itse metritavarasta? Jos, ni löytyskö putkentaivuttimet & suunnitteluapua?

Tuolla kulkineella, ja noilla tehoilla, riittää pipo päässä turvavarusteeksi. Tosin, ottaen huomioon ajotaidottomuutesi! Miten suojataan lähiympäristön asukkaat välittömältä hengenvaaralta?

Kirjoitettu

Tuolla kulkineella, ja noilla tehoilla, riittää pipo päässä turvavarusteeksi. Tosin, ottaen huomioon ajotaidottomuutesi! Miten suojataan lähiympäristön asukkaat välittömältä hengenvaaralta?

Ajotaidottomuuteni?

Selvennäppäs lausettas hieman.

Kirjoitettu

Kellon ajasta päätellen selviäminen tulee eteen jossain vaiheessa :)

Tosin putken päässä varmaan siintää aikamoinen tekniikka että kannattaa tuollaiset laittaa ???

Kirjoitettu

nupa,turhat möläyttelijät kannattaa jättää omaan arvoonsa.

tein kaaret ihan metrikamasta ja se oli mulle ensimmäinen kerta kun tällaista rakensin.en valitettavasti voi avustaa tässä hommassa sua koska tein kaaret lainavehkeillä ja kaverini tallissa.

en tiedä muiden ajotyylistä ja taipumuksista mutta mä luulen että nupa me kaksi puhumme samasta asiasta.

on ihan VITUN TYHMÄÄ tyrmätä muiden mieltymyksiä ja projekteja.

jos mieluummin istuu toppahousut jalassa katsomassa salattuja elämiä kuin että olisi mittaamassa pääkaaren paikkaa niin en voi muuta kuin ottaa osaa.

toivottavasti meni perille.

Kirjoitettu

Jos joku alkaa noita kyhäämään, niin muakin kiinnostais jossain vaiheessa. Vielä kun sais ne kiillotetusta rosterista niin näyttäis tarpeeksi härskiltä. eihän noilla käyttöharrasteautossa mitään tee, tiellä vaan ovat, mutta eikös omaan autoonsa saa laittaa vaikka wunderbaumin jos siltä tuntuu

Kirjoitettu

Rosterilla on niin kehno vetomurtolujuus ettei siita ole kuin "show" kaariksi.

crmo ja tavallisen vedetun mustan saumattoman putken painoero on lahelle 50% etta jos meinaa et vessa kulkee viela samoja aikoja kuin ilman kaaria kannattaa painoa vahan laskeskella.

Virityksesa on paras ja halvinkonsti keventaa autoa.

Jos meinaa tehda sellaset etta ne todella toimii ja nayttaa joltakin tarvitaan putkentaivutin jossa on astelevy ja oikeat lestat putkikoolle,crmo putket tarttee lestat jotka on just eika sinnepain, joint jigger jiiri porausteline , ja tiggi.

sitte lopuks pulverimaalaus ja lopputulos on asiallinen

Kirjoitettu

Tuolta Wolfracecraftilta sais myös cromolyna, mutta on sillä kiva hintakin.

Toisaalta, elämä on...

Kirjoitettu

.

en tiedä muiden ajotyylistä ja taipumuksista mutta mä luulen että nupa me kaksi puhumme samasta asiasta.

on ihan VITUN TYHMÄÄ tyrmätä muiden mieltymyksiä ja projekteja.

jos mieluummin istuu toppahousut jalassa katsomassa salattuja elämiä kuin että olisi mittaamassa pääkaaren paikkaa niin en voi muuta kuin ottaa osaa.

toivottavasti meni perille.

juuri näin. kaaretkin tulee hyvään käyttöön jos auto lipsahtaa käsistä kovassa vaudissa. ei muuta kun väsäilemään.on käynyt itselläkin mielessä. ainut huono puoli on takapenkille kulku, mutta eihän sillä ole väliä jos itse ajelee ;).

Kirjoitettu

Jos joku alkaa noita kyhäämään, niin muakin kiinnostais jossain vaiheessa. Vielä kun sais ne kiillotetusta rosterista niin näyttäis tarpeeksi härskiltä. eihän noilla käyttöharrasteautossa mitään tee, tiellä vaan ovat, mutta eikös omaan autoonsa saa laittaa vaikka wunderbaumin jos siltä tuntuu

Just niin, mullakin on TA:ssa wunderbaumit ::)

Kirjoitettu

Chassis engineering'ilta saa valmiiks taivutetun "puuhapaketin" crmo'na

olen muutamia tuonu kontissa ja hinta ei oo astronominen.

Helpottaa hommaa aivan oleellisesti kun paakaaret on taivutettu valmiiks.

Kayn tassa talvella siella niin jos tarttee niin homma onnistuu vielakin

http://www.chassisengineering.com/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...