Jump to content

lammikko lattialla.


Paablo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moi.

 

T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on  pressun jälkeen tarpeetonta  :)

 

nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella?

 

Ps. ruosteessahan se paska jo on  :-P

Kirjoitettu

Moi.

 

T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on  pressun jälkeen tarpeetonta  :)

 

nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella?

 

Ps. ruosteessahan se paska jo on  :-P

Mulla sama homma, jostain se vesi vaan sisään pääsee kun rankasti sataa. Pikku sateella pysyypi kuivana.

Mulla oli joskus työpaikan pihassa ihan vaan "auki" leikattu jätesäkki t-toppien päällä. Liimantui hyvin märkään kattoon kiinni mutta ehkä joku puolipeite olis järkevä, siinä kun on ne kuminauhat ja koukut kiinnitystä varten  m/

Kirjoitettu

Moi.

 

T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on  pressun jälkeen tarpeetonta  :)

 

nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella?

 

Ps. ruosteessahan se paska jo on  :-P

 

Mulla sama homma, jostain se vesi vaan sisään pääsee kun rankasti sataa. Pikku sateella pysyypi kuivana.

Mulla oli joskus työpaikan pihassa ihan vaan "auki" leikattu jätesäkki t-toppien päällä. Liimantui hyvin märkään kattoon kiinni mutta ehkä joku puolipeite olis järkevä, siinä kun on ne kuminauhat ja koukut kiinnitystä varten  m/

 

Täälä nyt puhuu kovakaton omistaja mutta:

 

Eipä taida olla pitkä ilo siitä rei'ästäkään matto sekun taitaa jäädä silti märäksi, mutta eipä se laitontakaan ole sitä reikää sinne tehdä(kunhan nyt ei mitää megaholea tee)..... :-[ ;D

 

voisko olla: huonosti laitettu t-topit paikalle(kaverin oma tosi nuuka tästä vuotaako vai ei, ajan kanssa löytänyt "oikean" kohdan), tiiviste huonosti paikalla, voisko tuulilasi vuotaa....? ::)

 

Tästähän intoontuneena puutarhaletku katolle ja hana auki, sitten eikun etsimään mistä välistä se vesi oikeen pulppuaa.... ;)

 

 

itte kyllä ettisin paikan mistä valuttelee lattian märäks.... :)

 

 

 

Kirjoitettu

Vänkärin jalkatilan kastelee monesti lämppärin ja tulipellin välinen tiiviste joka on hapertunut olemattomiin.

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Iltaa. Jos palattas taas tähän aiheeseen ja tuohon lämppärin ja tulipellin väliseen tiivisteeseen että millä tavalla sieltä sitä nestettä siirtyy; onko se siis jäähdytinnestettä vai jotain sadevesiroiskeita? Partsilta tätä tiivistettä kun kyselin ja ongelmaa selitin niin oli vähän myyjä sitä mieltä että ei sieltä tulipellin läpi mitään pääse tulemaan =). Anteeksi jo tässä vaiheessa mutta mulla ei oo paljoo hajua näistä konehuoneen rakenteista  ::)

 

Ps. Ja jos kuitenkin innostun tämän tiivisteen uusimaan niin millä nimellä/numerolla tota kannattaa tarkalleen kysellä. Kiitos t.Pasi

  • 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...