Jump to content

lammikko lattialla.


Recommended Posts

Posted

Moi.

 

T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on  pressun jälkeen tarpeetonta  :)

 

nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella?

 

Ps. ruosteessahan se paska jo on  :-P

Posted

Moi.

 

T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on  pressun jälkeen tarpeetonta  :)

 

nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella?

 

Ps. ruosteessahan se paska jo on  :-P

Mulla sama homma, jostain se vesi vaan sisään pääsee kun rankasti sataa. Pikku sateella pysyypi kuivana.

Mulla oli joskus työpaikan pihassa ihan vaan "auki" leikattu jätesäkki t-toppien päällä. Liimantui hyvin märkään kattoon kiinni mutta ehkä joku puolipeite olis järkevä, siinä kun on ne kuminauhat ja koukut kiinnitystä varten  m/

Posted

Moi.

 

T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on  pressun jälkeen tarpeetonta  :)

 

nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella?

 

Ps. ruosteessahan se paska jo on  :-P

 

Mulla sama homma, jostain se vesi vaan sisään pääsee kun rankasti sataa. Pikku sateella pysyypi kuivana.

Mulla oli joskus työpaikan pihassa ihan vaan "auki" leikattu jätesäkki t-toppien päällä. Liimantui hyvin märkään kattoon kiinni mutta ehkä joku puolipeite olis järkevä, siinä kun on ne kuminauhat ja koukut kiinnitystä varten  m/

 

Täälä nyt puhuu kovakaton omistaja mutta:

 

Eipä taida olla pitkä ilo siitä rei'ästäkään matto sekun taitaa jäädä silti märäksi, mutta eipä se laitontakaan ole sitä reikää sinne tehdä(kunhan nyt ei mitää megaholea tee)..... :-[ ;D

 

voisko olla: huonosti laitettu t-topit paikalle(kaverin oma tosi nuuka tästä vuotaako vai ei, ajan kanssa löytänyt "oikean" kohdan), tiiviste huonosti paikalla, voisko tuulilasi vuotaa....? ::)

 

Tästähän intoontuneena puutarhaletku katolle ja hana auki, sitten eikun etsimään mistä välistä se vesi oikeen pulppuaa.... ;)

 

 

itte kyllä ettisin paikan mistä valuttelee lattian märäks.... :)

 

 

 

Posted

Vänkärin jalkatilan kastelee monesti lämppärin ja tulipellin välinen tiiviste joka on hapertunut olemattomiin.

  • 1 month later...
Posted

Iltaa. Jos palattas taas tähän aiheeseen ja tuohon lämppärin ja tulipellin väliseen tiivisteeseen että millä tavalla sieltä sitä nestettä siirtyy; onko se siis jäähdytinnestettä vai jotain sadevesiroiskeita? Partsilta tätä tiivistettä kun kyselin ja ongelmaa selitin niin oli vähän myyjä sitä mieltä että ei sieltä tulipellin läpi mitään pääse tulemaan =). Anteeksi jo tässä vaiheessa mutta mulla ei oo paljoo hajua näistä konehuoneen rakenteista  ::)

 

Ps. Ja jos kuitenkin innostun tämän tiivisteen uusimaan niin millä nimellä/numerolla tota kannattaa tarkalleen kysellä. Kiitos t.Pasi

  • 3 weeks later...
Posted

Mo, Kellään ei siis tähän selvennystä?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...