Paablo Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2013 Moi. T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on pressun jälkeen tarpeetonta nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella? Ps. ruosteessahan se paska jo on
camaro82 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2013 Moi. T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on pressun jälkeen tarpeetonta nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella? Ps. ruosteessahan se paska jo on Mulla sama homma, jostain se vesi vaan sisään pääsee kun rankasti sataa. Pikku sateella pysyypi kuivana. Mulla oli joskus työpaikan pihassa ihan vaan "auki" leikattu jätesäkki t-toppien päällä. Liimantui hyvin märkään kattoon kiinni mutta ehkä joku puolipeite olis järkevä, siinä kun on ne kuminauhat ja koukut kiinnitystä varten
jaagou Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2013 Moi. T-topin omistajana tässä pari vuotta vänkärin jalkotilaa kuivailessa täytyy vissiin todeta että se lammikko mikä sateilla ilmestyy tonne pirssiin tulee vaan siitä kattopalojen tiivisteiden kautta pilaria pitkin suoraan sisään (paneelit ja matto märkänä sivusta) eikä auttanu uusien tiivisteiden laittokaan joten luovutus ja toteaminen että nää pirssit on vaan tehty sinne kalifornian aurinkoon. Sadekausien ratkaisu taitaa olla siis vaan pressu, kunhan se vaan peittää saumat tonne lasien alalaitaan saakka. Välillä kävi mielessä että saisko tohon porata poistoreikää vedelle lattiaan mutta sekinhän on pressun jälkeen tarpeetonta nimim. mistä pressu joka pysyy tuulella? Ps. ruosteessahan se paska jo on Mulla sama homma, jostain se vesi vaan sisään pääsee kun rankasti sataa. Pikku sateella pysyypi kuivana. Mulla oli joskus työpaikan pihassa ihan vaan "auki" leikattu jätesäkki t-toppien päällä. Liimantui hyvin märkään kattoon kiinni mutta ehkä joku puolipeite olis järkevä, siinä kun on ne kuminauhat ja koukut kiinnitystä varten Täälä nyt puhuu kovakaton omistaja mutta: Eipä taida olla pitkä ilo siitä rei'ästäkään matto sekun taitaa jäädä silti märäksi, mutta eipä se laitontakaan ole sitä reikää sinne tehdä(kunhan nyt ei mitää megaholea tee)..... voisko olla: huonosti laitettu t-topit paikalle(kaverin oma tosi nuuka tästä vuotaako vai ei, ajan kanssa löytänyt "oikean" kohdan), tiiviste huonosti paikalla, voisko tuulilasi vuotaa....? Tästähän intoontuneena puutarhaletku katolle ja hana auki, sitten eikun etsimään mistä välistä se vesi oikeen pulppuaa.... itte kyllä ettisin paikan mistä valuttelee lattian märäks....
pantera Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2013 Vänkärin jalkatilan kastelee monesti lämppärin ja tulipellin välinen tiiviste joka on hapertunut olemattomiin.
Paablo Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2013 Iltaa. Jos palattas taas tähän aiheeseen ja tuohon lämppärin ja tulipellin väliseen tiivisteeseen että millä tavalla sieltä sitä nestettä siirtyy; onko se siis jäähdytinnestettä vai jotain sadevesiroiskeita? Partsilta tätä tiivistettä kun kyselin ja ongelmaa selitin niin oli vähän myyjä sitä mieltä että ei sieltä tulipellin läpi mitään pääse tulemaan =). Anteeksi jo tässä vaiheessa mutta mulla ei oo paljoo hajua näistä konehuoneen rakenteista Ps. Ja jos kuitenkin innostun tämän tiivisteen uusimaan niin millä nimellä/numerolla tota kannattaa tarkalleen kysellä. Kiitos t.Pasi
Paablo Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2014 Mo, Kellään ei siis tähän selvennystä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään