Jump to content

Borg:in lukkoperä luistaa, apuja?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kesän päätteeksi alkoi lukko luistamaan :( Löytyykö mistää räjäytyskuvia ja muuta tietoa ko perästä? Välitys on 3.27 ja aikaisemmin toiminut ihan hyvin. Perästä ei kuulu kolinoita ja toimii muuten ok. Mikähän sieltä on hajonnu? Auto -89 350 TPI Formula ja levyjarrut takana.

Kirjoitettu

Kesän päätteeksi alkoi lukko luistamaan :( Löytyykö mistää räjäytyskuvia ja muuta tietoa ko perästä? Välitys on 3.27 ja aikaisemmin toiminut ihan hyvin. Perästä ei kuulu kolinoita ja toimii muuten ok. Mikähän sieltä on hajonnu? Auto -89 350 TPI Formula ja levyjarrut takana.

 

Kartio on vain kulunut. Saa korjattua, jos osaa.

 

Mulla oireili niin, että aluksi lukko piti molemmilla pyörillä, mutta hetken kuluttua lukko luisti ja toinen pyörä jatkoi jauhamista.

 

Mulla korjattiin ja tuli hyvä, ehkä liiankin tiukka. ;) :)

Kirjoitettu

Tänä aamuna taas piti :-X ja ihan hyvin. Mitä sieltä pitää korjata/vaihtaa? Pystyykös tuon itse tekemään?

Kirjoitettu

mä korjautin suojasen timolla (250eur). Samalla kannattanee vaihtaa laakerit/stefat = muchos euros. Jotain se sieltä sorvas. Lukko on kartiotyyppinen, metalli vs. metalli. kuluu joka kerta kun käännyt.

 

Mulla ei lopulta pitäny edes suoraanajossa slikseillä vaan alko toinen puoli sutimaan. Korjaaminen kuulemma onnistui vielä mutta romurautakaan ei ollut kaukana.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

saiskos noitten peräkorjaajien numeroita? tarvetta ois sellaselle

Kirjoitettu

saiskos noitten peräkorjaajien numeroita? tarvetta ois sellaselle

 

ks. privaviestit.

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Minullakin perä luistaa.. Lumella vielä pitää joskus, mutta.. Niin. Siis saako noihin jotakin "korjaussarjoja" tai vastaavia? Itse kuitenkin sen verran osaan, että ei tarvitsisi ehkä pajalle viedä...

Kirjoitettu

Samaa luisto ongelmaa mullakin, perä on alunperin 88´ GTAsta. lukko pitää kun kääntyy vasemmalle tai sit kun auto on suorassa ja lähtee paikaltaan kaasu pohjassa, silloin sutii nätisti molemmilla pyörillä. ;D

Kirjoitettu

Samaa luisto ongelmaa mullakin, perä on alunperin 88´ GTAsta. lukko pitää kun kääntyy vasemmalle tai sit kun auto on suorassa ja lähtee paikaltaan kaasu pohjassa, silloin sutii nätisti molemmilla pyörillä. ;D

Eiks joillain lukkoperillä oo toi normaalia?muistelisin niin :-[
Kirjoitettu

normaalia tai ei, mut vituttaa ku ei meinaa päästä liikkeelle sateella kun lukko ei pidä. perä on muuten australiassa valmistettu...

Kirjoitettu

normaalia tai ei, mut vituttaa ku ei meinaa päästä liikkeelle sateella kun lukko ei pidä. perä on muuten australiassa valmistettu...

Ei sateella liikkeelle ???mä pääsen jopa lumella ja jäällä liikkeelle ;)
Kirjoitettu

normaalia tai ei, mut vituttaa ku ei meinaa päästä liikkeelle sateella kun lukko ei pidä. perä on muuten australiassa valmistettu...

No on sulla tehokas mylly,tuolla liikkuu miljoonia autoja joissa ei ole lukkoperää,millä v..tun konstilla ne sitte pääsee liikkeelle.mopo305
Kirjoitettu

No on sulla tehokas mylly,tuolla liikkuu miljoonia autoja joissa ei ole lukkoperää,millä v..tun konstilla ne sitte pääsee liikkeelle.mopo305

 

Tai etuvetoiset ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...