F350 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2005 Kesän päätteeksi alkoi lukko luistamaan Löytyykö mistää räjäytyskuvia ja muuta tietoa ko perästä? Välitys on 3.27 ja aikaisemmin toiminut ihan hyvin. Perästä ei kuulu kolinoita ja toimii muuten ok. Mikähän sieltä on hajonnu? Auto -89 350 TPI Formula ja levyjarrut takana.
Ilku Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Kesän päätteeksi alkoi lukko luistamaan Löytyykö mistää räjäytyskuvia ja muuta tietoa ko perästä? Välitys on 3.27 ja aikaisemmin toiminut ihan hyvin. Perästä ei kuulu kolinoita ja toimii muuten ok. Mikähän sieltä on hajonnu? Auto -89 350 TPI Formula ja levyjarrut takana. Kartio on vain kulunut. Saa korjattua, jos osaa. Mulla oireili niin, että aluksi lukko piti molemmilla pyörillä, mutta hetken kuluttua lukko luisti ja toinen pyörä jatkoi jauhamista. Mulla korjattiin ja tuli hyvä, ehkä liiankin tiukka.
F350 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Tänä aamuna taas piti ja ihan hyvin. Mitä sieltä pitää korjata/vaihtaa? Pystyykös tuon itse tekemään?
Jake Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 mä korjautin suojasen timolla (250eur). Samalla kannattanee vaihtaa laakerit/stefat = muchos euros. Jotain se sieltä sorvas. Lukko on kartiotyyppinen, metalli vs. metalli. kuluu joka kerta kun käännyt. Mulla ei lopulta pitäny edes suoraanajossa slikseillä vaan alko toinen puoli sutimaan. Korjaaminen kuulemma onnistui vielä mutta romurautakaan ei ollut kaukana.
Guest GeeTA Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 saiskos noitten peräkorjaajien numeroita? tarvetta ois sellaselle
Jake Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 saiskos noitten peräkorjaajien numeroita? tarvetta ois sellaselle ks. privaviestit.
Naama Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2005 Minullakin perä luistaa.. Lumella vielä pitää joskus, mutta.. Niin. Siis saako noihin jotakin "korjaussarjoja" tai vastaavia? Itse kuitenkin sen verran osaan, että ei tarvitsisi ehkä pajalle viedä...
vormula-77 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Samaa luisto ongelmaa mullakin, perä on alunperin 88´ GTAsta. lukko pitää kun kääntyy vasemmalle tai sit kun auto on suorassa ja lähtee paikaltaan kaasu pohjassa, silloin sutii nätisti molemmilla pyörillä.
gmc63 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Samaa luisto ongelmaa mullakin, perä on alunperin 88´ GTAsta. lukko pitää kun kääntyy vasemmalle tai sit kun auto on suorassa ja lähtee paikaltaan kaasu pohjassa, silloin sutii nätisti molemmilla pyörillä. Eiks joillain lukkoperillä oo toi normaalia?muistelisin niin
vormula-77 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 normaalia tai ei, mut vituttaa ku ei meinaa päästä liikkeelle sateella kun lukko ei pidä. perä on muuten australiassa valmistettu...
gmc63 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2005 normaalia tai ei, mut vituttaa ku ei meinaa päästä liikkeelle sateella kun lukko ei pidä. perä on muuten australiassa valmistettu... Ei sateella liikkeelle ???mä pääsen jopa lumella ja jäällä liikkeelle
Mopo305 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2005 normaalia tai ei, mut vituttaa ku ei meinaa päästä liikkeelle sateella kun lukko ei pidä. perä on muuten australiassa valmistettu... No on sulla tehokas mylly,tuolla liikkuu miljoonia autoja joissa ei ole lukkoperää,millä v..tun konstilla ne sitte pääsee liikkeelle.mopo305
Chonder Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2005 No on sulla tehokas mylly,tuolla liikkuu miljoonia autoja joissa ei ole lukkoperää,millä v..tun konstilla ne sitte pääsee liikkeelle.mopo305 Tai etuvetoiset
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään