Timo Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2005 Miten on, käskyttääkö MAF tietokonetta kun ajetaan läpät selällään. Kun virityksen jälkeen ilmaa virtaa enemmän ja MAF sitä haistelee. Mulla on säädettävä regu, mutta painetta ei kannata nostaa kovin paljon.
Karppa Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2005 No näinhän se taitaa olla,mulla on MAF föönin painepuolella eli ilmaa menee aikaslailla reilusti tötsästä läpi,ja pelittää ihan hyvin .
Guest pile Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 No näinhän se taitaa olla,mulla on MAF föönin painepuolella eli ilmaa menee aikaslailla reilusti tötsästä läpi,ja pelittää ihan hyvin . mulla oli maf aikanaan ahtimen imupuolella ja pelitti hyvin ja niin se on ainakin paxtonia käytettäessä tarkoitettu koska ahdin on niin liki läppärunkoa että ei sopisikaan sinne.ja tuosta painepuolelle laitosta sen verran että se mittaa periaatteessa vääriä arvoja kun imuilma on jo lämmennyt kun se ahdetaan
Karppa Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2005 Tossa ATI:n sarjassa MAF tulee välijäähdyttimen jälkeen ennen läppärunkoon kiinnitettävää putkea.
Guest mustalintu Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Nyt kun maffeista kerran puhutaan niin semmonen kysymys, että oisko kellään varmasti ehjää maffia jota vois londata ihan sen verran että voisin päätellä onks mun oma paskana. Epäilyjä on, mut uus maksaa niin paljon et ei viittis turhaa osteskella. Voin toki antaa jonkinlaisen kipukorvauksen.
Soppa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Onhan tarkastettu maffille menevät piuhat ja releet? Mulla on hajonnu molemmat mutta itse maffi on vieläkin ehjä.
pate Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 jos maffi tai releet lasahtaa niin millaset on oireet
Soppa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Käy huonosti varsinkin tyhjäkäyntiä ja vilkuttelee SESiä silloin tällöin. Vikakoodinkin heittää.
Guest mustalintu Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Joo on fyysisesti muttei muuten. Heitti aikoinaan SES-herjan maffista ja käytin letkuissa mut mitään ei tullu ilmi paitsi sillon kun se sytytti sen valon niin ravisteli hetken moottoria eikä sen kummempaa. Nyt sitten n. 2 vuotta näiden traagisten tapahtumien jälkeen kone on alkanu tehdä seuraavaa: Monesti tyhjäkäynti etenkin kylmällä koneella on melko rajua ja epätasaista sekä kierrokset on tippunu 900rpm:ään kun ne normaalisti kuuluis olla tuolla 1100rpm käynnistyksen jälkeen. Toisekseen samaan aikaan ilmeni myös, että täyskaasu tai lähes täyskaasukiihdytyksessä kone rupee pätkimää silleen tasasesti noin 1,5 sekunnin sykleissä. Ota tästä nyt erkkikää selvää.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2005 Kun mulla oli MAF väärinpäin 4g niin meni vain täyskaasukiihdytyksellä rikkaalla.Oli jokin "perustila" asetuksella.Ei nykinyt tai pätkinyt. Sen MAF:n johdon voi ottaa poiskin ja ajella normaalisti.Ainut mitä tulee on tehojen menetys ja pensaa menee enämpi.Joku täällä tais ajellakin jonkin aikaa ilman MAFia tai sitä piuhaa kiini maffissa. Toi nykiminen voi ehkä ilmentyä silloin kun toimii ei toimi.... Tällaiset kekemukset mulla aiheesta.
TAKKU Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2005 Mä ajelin ilman MAF anturia vissiin pari vuotta. Ei menny bensaa sen enempää vaan kyyti oli aika epätasaista eli pätki ja nyhti aikalailla.
88IROC Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2005 Joo jos auto pysyy käynnissä ja TPS/CTS/O2 anturit on kunnossa ei oikeastaan huomaa että se on rikki, koska boxi simuloi noiden arvojen perusteella itse MAF:n arvon. Ongelmat alkavat kun johonkin noista em. tulee vikaa...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään