Jump to content

Kasko -vm89 gta:han ja yleensäkkin muihin vanhoihin harrastus peleihin


camo86

Recommended Posts

Eli ensi kesää aatellen tuli mieleen mikäköhän vakuutusyhtiö myöntää täyskaskon tohon ponuun..?

 

joskus yli 15 vuotta sitten olisin saanut täyskaskon -72 gse coupe commodoreen kun olisin käyttäny arvioituttamassa yhtiössä auton.

 

Ifin asiakkaana silloin olin.

 

miten tänäpäivänä olette homman hoitaneet?

 

jos jollain on jo niin hinnankin saa kertoa.. ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mulla on Lähitapiolan harrasteajoneuvovakuutus. Kattaa enemmän kuin normi kasko ja helppoa kun ei tarvi asioida katsastuskonttorilla kun laittaa auton seisomaan tai ottaa käyttöön. Hinta auton arvon mukaan, mun Ponu vakuutettu kymppitonnista ja maksaa vuodessa noin 400€. Ja saa ajella 7kk vuodessa, tai eihän sitä ketään valvo edes mutta kesäautolle riittää hyvin.

 

http://www.lahitapiola.fi/www/Yksityisasiakkaat/Vakuutukset/Ajoneuvot/Museo-+ja+harrasteajoneuvot/etusivu.htm

Link to comment
Share on other sites

Mulla on Lähitapiolan harrasteajoneuvovakuutus. Kattaa enemmän kuin normi kasko ja helppoa kun ei tarvi asioida katsastuskonttorilla kun laittaa auton seisomaan tai ottaa käyttöön. Hinta auton arvon mukaan, mun Ponu vakuutettu kymppitonnista ja maksaa vuodessa noin 400€. Ja saa ajella 7kk vuodessa, tai eihän sitä ketään valvo edes mutta kesäautolle riittää hyvin.

 

http://www.lahitapiola.fi/www/Yksityisasiakkaat/Vakuutukset/Ajoneuvot/Museo-+ja+harrasteajoneuvot/etusivu.htm

 

mulla vihreä kolmestakympistä vakuutettu ja muistaakseni kasko myös alle 400e bonuksilla lähi-tapiolassa  m/

parsassa mr-kasko 65K vakuutettu ja myös vähän yli 300e vuosi....mutta gta liian uusi mr-autoksi

Link to comment
Share on other sites

no mr-autoksi tuskin tuleekaan.. ;D mutta kaskon vaan tarvis jos vaik emännältä (iteltä ;)) ) menee lepikkoon.. ei vaan..toivottavastisti ei..

 

mutta jos jotain käy ni kiva olis saada rahat takas, ja ostamisen jälkeen koht jo lyöty n.1000€ lisää pakollisiin osiin ni joskus kiva saada jotain takaskin..

 

eli kaskosta olis kyse..

Link to comment
Share on other sites

Pohjolassa on myös harrasteajoneuvovakuutus. Kasko noissa edullisempi. Autosta pitää laittaa muutama kuva vakuutushakemuksen liitteeksi, se hyvä asia jos kärry esim varastetaan tai palaa. Rajoitus oli että ei saa olla ympärivuotisessa käytössä.

Link to comment
Share on other sites

Mulla Camarossa osakasko, jos ei olis melkein ilmanen duunin kautta, niin ei olis edes sitä.

Kesäautossa mihin tulee joitain tuhansia kilsoja kesässä, en nää tolkkua maksaa täyskaskosta.

Jep ; ja auton arvo on liian alhainen suhteessa vuosittaisiin kasko maksuihin ::)

Link to comment
Share on other sites

Jep ; ja auton arvo on liian alhainen suhteessa vuosittaisiin kasko maksuihin ::)

 

Mulla ollu Camaro noin 13v, olisin varmaan maksanu täyskaskon muodossa auton hinnan kokonaan vakuutusyhtiölle 13 vuoden aikana. Voin hyvin sladitella sen ojanpohjalle ja maksaa viulut ite, voitolla oltas siinäkin kohtaa.  \m/

 

Kannattaa muuten kysyä vakuutusyhtiöltä, miten on vakuutukset voimassa Venäjällä. Normaalit Suomalaiset kaskot taitaa katketa samantien kun menee rajan yli. Roimalla lisähinnalla tietysti sekin saadaan korjattua...  m/

 

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollu Lähivakuutuksessa ja nykyään Pohjantähdessä kasko molempiin Vetteihin (ex -87, nyk. -91). Pohjantähteen vaihdoin sen takia, että halusin kiinteän korvaushinnan määriteltäväksi vakuutukseen. Niinjoo, samalla putosi (kaikki koti-, tapaturma-, matka- jne. vakuutukset mukaanluettuina) vakuutusmaksutkin n. 15-20% verrattuna Lähivakuutuksen vastaavaan kokonaisuuteen. Tapiolan harrasteajoneuvovakuutus ei käy mulle, kun ajan ympäri vuoden.

Link to comment
Share on other sites

Eli ensi kesää aatellen tuli mieleen mikäköhän vakuutusyhtiö myöntää täyskaskon tohon ponuun..?

 

joskus yli 15 vuotta sitten olisin saanut täyskaskon -72 gse coupe commodoreen kun olisin käyttäny arvioituttamassa yhtiössä auton.

 

Ifin asiakkaana silloin olin.

 

miten tänäpäivänä olette homman hoitaneet?

 

jos jollain on jo niin hinnankin saa kertoa.. ;)

Mulla on Ifissä. Muista yhtöistä en tiedä muuta kun, että POP-vakuutus ei anna Ponulle täyskaskoa.

Link to comment
Share on other sites

pohjolassa nyt autojen vakutukset, ja kun ei ole ympärivuotisessa käytössä ni kait sieltä joku käypänen vakuutus löytyy..

 

ihan sama muutama euro ajokauden aikana heittää hyvään vakuutukseen ni saa nukkua yöt rauhassa.. ;) muuallakin kuin suomessa..

 

muistaakseni pohjolan kasko pätee myös venskeissä..

Link to comment
Share on other sites

muistaakseni pohjolan kasko pätee myös venskeissä..

 

Mulla kans Pohjolassa vakuutukset, piti oikein tarkistaa. Oikeassa olet, kaskot on muuten voimassa mutta varkausvakuutus ei. Vaatii erillisen sopimuksen jos haluaa sellasen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...