PSN Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Joo..Eli naapurin ipanat ei tykänny Camaron takalokarin muodosta, ilmeisesti oli liian suora tai jotain.. Mihinkäs tuo kannattais viedä suoristettavaksi? Vakuutusyhtiön kautta homma varmaan etenee siihen malliin, että minun vakuutuksesta tuo korjataan, mutta lasten vanhemmat maksaa kulut. Tipahtaako ilkivaltakorvauksista kaskon bonukset? Ja kyllä, soitan huomenna vakuutusyhtiöön. Oliskohan jotain sellasta paikkaa, mikä pystyy tekemään peltihommia, sekä jonne voisin samalla nakittaa määräaikaishuollon juuri ennen talviseisontaa?
Nupa Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Ei tipu boonukset. Omavastuun joudut maksamaan itse. Onko pahatkin klommot? Kuvia tai ens välimiittiin...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Soita mulle ekaks ennenkuin teet mitään! Katon ne vakuutukset minkälaiset siihen tehtiin.Ja jos se sun vakuutukseen menee niin tippuu bonukset.Tai sit ei mutta tarvii selvittää. Toi ei välttämäti mee ilkivaltana. Paras tapa olis laittaa lasten vanhempien kotivakuutukseen. Silloin sun ei tarviis kärsiä yhtään.
lambjo Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2005 Yleensä vahingon korvaaja on vahingon aiheuttaja tai vahingon aiheuttajan vakuutus. Vie korjattavaks ja lasku naapurille.
hoge Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2005 Autoklinikka hertsikassa kuulemma ihan bueno , siinä autokeskusta vastapäätä. En tiedä tekeekö air-maalaamo noita oikasuja, miksei, maalaa ainakin helvetin hyvin sekin sijaitsee hertsikassa.
th Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 muista vaatia,että työ tehään kunnolla,eli käytännössä tinaamalla jos ei vaihdeta peltejä. ei ole mikään pakko tyytyä kitattuun kylkeen. pidä puolesi.
HappyHippie Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Hertsikan Autokliniikalla munkin auto väritettiin. Moitteeton tulos ja hyvä asiakaspalvelu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään