Jump to content

Missä pellit kuntoon?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo..Eli naapurin ipanat ei tykänny Camaron takalokarin muodosta, ilmeisesti oli liian suora tai jotain..

Mihinkäs tuo kannattais viedä suoristettavaksi? Vakuutusyhtiön kautta homma varmaan etenee siihen malliin, että minun vakuutuksesta tuo korjataan, mutta lasten vanhemmat maksaa kulut. Tipahtaako ilkivaltakorvauksista kaskon bonukset? Ja kyllä, soitan huomenna vakuutusyhtiöön.

Oliskohan jotain sellasta paikkaa, mikä pystyy tekemään peltihommia, sekä jonne voisin samalla nakittaa määräaikaishuollon juuri ennen talviseisontaa?

Kirjoitettu

Ei tipu boonukset. Omavastuun joudut maksamaan itse.

Onko pahatkin klommot? Kuvia tai ens välimiittiin...

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Soita mulle ekaks ennenkuin teet mitään!

Katon ne vakuutukset minkälaiset siihen tehtiin.Ja jos se sun vakuutukseen menee niin tippuu bonukset.Tai sit ei mutta tarvii selvittää.

Toi ei välttämäti mee ilkivaltana.

Paras tapa olis laittaa lasten vanhempien kotivakuutukseen.

Silloin sun ei tarviis kärsiä yhtään.

Kirjoitettu

Yleensä vahingon korvaaja on vahingon aiheuttaja tai vahingon aiheuttajan vakuutus. Vie korjattavaks ja lasku naapurille.

Kirjoitettu

Autoklinikka hertsikassa kuulemma ihan bueno , siinä autokeskusta vastapäätä. En tiedä tekeekö air-maalaamo noita oikasuja, miksei, maalaa ainakin helvetin hyvin sekin sijaitsee hertsikassa.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

muista vaatia,että työ tehään kunnolla,eli käytännössä tinaamalla jos ei vaihdeta peltejä.

ei ole mikään pakko tyytyä kitattuun kylkeen.

pidä puolesi.

Kirjoitettu

Hertsikan Autokliniikalla munkin auto väritettiin. Moitteeton tulos ja hyvä asiakaspalvelu.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...