Jump to content

Moottoreiden tuotantovuodet


Bitter

Recommended Posts

Hei

 

Itse olen vasta opiskeleva jenkkirakentelija. Selailin mutta en löytänyt aihetta.

Onko paha jos tietävät listaisivat koneiden tyypit, tunnisteet ja tuotantovuodet.

Vaikka olis kiinteenä tuolla koneen tyyppien alavalikossa. Itse koitin löytää tpi koneen loppumis ajan ja LT1 koneen tulemisen ja tunnistamisen.

LS1 ja LS2 on mulle tuttu juttu mut nää muut.....

Tai jos infoo on jo täällä niin linkki please

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Itse olen vasta opiskeleva jenkkirakentelija. Selailin mutta en löytänyt aihetta.

Onko paha jos tietävät listaisivat koneiden tyypit, tunnisteet ja tuotantovuodet.

Vaikka olis kiinteenä tuolla koneen tyyppien alavalikossa. Itse koitin löytää tpi koneen loppumis ajan ja LT1 koneen tulemisen ja tunnistamisen.

LS1 ja LS2 on mulle tuttu juttu mut nää muut.....

Tai jos infoo on jo täällä niin linkki please

TPI oli -85-92 ja LT1 -93-97 f-boydyissa. TPI.n ja LT1 erottaa helpoiten imusarjasta ja LT1.ssa ei ole virranjakajaa 8 pytyn vieressa.

Link to comment
Share on other sites

TPI oli -85-92 ja LT1 -93-97 f-boydyissa. TPI.n ja LT1 erottaa helpoiten imusarjasta ja LT1.ssa ei ole virranjakajaa 8 pytyn vieressa.

Vai oliko niin että TPI oli -85 vasta vettessä? -86 tai -87 vasta F-bodyissa?

-TPI on pitkillä putkilla "hämähäkki" imusarja, eikä oikeen oo vastaavia.

http://www.jaguarspecialties.com/photos/TPI_xjs_eng-left.jpg

 

-LT1 tyypillisempi matala imusarja (taitaa jossain V6koneissakin olla samantyyppistä imaria?)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e8/1993ChevroletCamaroZ28-003.jpg/800px-1993ChevroletCamaroZ28-003.jpg

 

Sit on useita pakkaa ja käsitteitä sekottavia "tuuninki" imusarjoja, jotka muistuttaa jompaakumpaa, tai on ihan erilaisia kötöstyksiä ;D

Link to comment
Share on other sites

-85-86 f-bodyihin sai 305 tpi, 350 tpi tuli -87 ja loppui -92 ;)

Nii tää on just tätä ;D Mut LT1 konetta on sit käytetty useammassa autossa, kun taas TPI tais olla vaan F-bodyissa ja Vettessä?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...