Jump to content

Jarrujen ilmaus

Roadrunner

Recommended Posts

Kirjoitettu

neuvoisiko 3gen koppaisen camaron jarrujen ilmauksen,vaihdoin etujarruletkut,eikä edessä enää jarruja,yritettiin ilmata,tuloksetta,poljin menee pohjaan

Kirjoitettu

Tyylejä on useita.Mut kaiken paras tulos ku hommaa läpinäkyvää muoviletkua mikä menee ilmaus ruuviin ja toinen pää vaan johonkin purkkiin.Ja antaa vaan nesteen valua omalla painollaan niin kauan ku letkus ei näy ilmakuplia.Jarrusatulan mäntä pitää olla sisään painettuna.Tämä toimii yksinkin.

Kirjoitettu

Motonetissä tai biliksessä on sellasia ilmausletkuja joissa on takaiskuventtiili letkun päässä jolloin pitäis ilmaus onnistua yksinkin. Tiedä sitten toimivatko, mulla semmoset tossa hyllyssä, täytyy kokeilla talvella kun teen jarruremppaa

Kirjoitettu

Motonetissä tai biliksessä on sellasia ilmausletkuja joissa on takaiskuventtiili letkun päässä jolloin pitäis ilmaus onnistua yksinkin. Tiedä sitten toimivatko, mulla semmoset tossa hyllyssä, täytyy kokeilla talvella kun teen jarruremppaa

Ei toimi,mulla on tollanen vempele ja takaiskun läpi ei tuu tippaakaan nestettä vaikka survois polinta kuin p*rkeleesti,taitaa takaiskuventtiili toimia molempiin suuntiin ;D.

Kirjoitettu

Ja kaiken lisäks niillä ku päästää polkimen ylös se imasee ilmaa ilmausruuvin kierteistä takasin satulaan.

Kirjoitettu

Ei toimi,mulla on tollanen vempele ja takaiskun läpi ei tuu tippaakaan nestettä vaikka survois polinta kuin p*rkeleesti,taitaa takaiskuventtiili toimia molempiin suuntiin ;D.

juu,nuilla letkuilla missä on takaiskuventtiili ei tee mitään,heitin sen venttiilin roskiin kun nestettä ei tullu läpi,irtos vaan letku nipasta kun polki jarrua..
Kirjoitettu

No hyvä että tämäkin selvis ennenkuin kerkesin alkaa niiden kanssa tappelemaan. Roskiin vaan ;D

Kirjoitettu

Jumaliste, sama juttu, Bilhelveten jarrunilmaussysteemi ei todellakaan toimi. Täysin turha kapistus.

Kirjoitettu

Paras konsti oli et anto nesteen valua astiaan läpinäkyvää letkua pitkin ,jarrusatulan mäntä alas painettuna,tuli hyvät jarrut,onnistuu yksinkin.

Kirjoitettu

Tutkin eilen noita biliksen takaiskuventtiileitä ja vaikutti siltä että jousi on aivan liian jäykkä. Vois ne toimiakin löysemmillä jousillä :P

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Ostin tollaisen Biltematyylisen härvelin muistaakseni jostain AD liikkeestä ja hyvin toimii.Tosin eilen olis tarvittu ja eihän se mukana ollut.Perinteisin menoin onnistu kyllä.

Sitä ilmaus ruuvia ei löysätä juurikaan,ettei vedä ilmoja.

Lopuksi sit pari perinteistä pumppaus ilmausta ja sit paanalle.

Duunissa on sit vielä paineilmakäyttöinen ilmaus härveli.Paras mitä ikänä on tehty.Nesteen vaihtoon ei mee kuin hetki. :)

Sillä imee vaan äkkiä ilmat säiliöstä,kun on ehkä jo liian nopee.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...