Jump to content

Muovinen "levy" moottorin alapuolella?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitäköhän virkaa tuolla ihme levyllä on, mikä sijaitsee moottorin alapuolella auton leveys suuntaisesti?? Auto on siis -89 RS camaro. Onko se jokin varoituspala, mikä varoittaa jos pohja rupeaa olemaan liian lähellä maata? Mulla se meinaan ottaa maahan kiinni jo, kun tekee kunnon jarrutuksen, kun se on varmaan 10cm alempana, kun mikään auton alustasta. Otinkin sen jo vittuhun sieltä, mutta olisi kiva tietää mikä sen oikea tarkotus on.

Kirjoitettu

Lipare ohjaa ilmaa jäähdyttimelle. Joillakin on ollut ylikuumenemista kun ovat sen poistaneet.

Kirjoitettu

Jaah... Vituttaa vaan, ku ottaa maahan joka helvetin mutkassa ja töyssyssä, vaikka ajais kuinka hiljaa. Saa nähä nouseeko noi lämmöt.. Täytyy kehitellä siihen joku muu systeemi, jos lämmöt ei pysy kohallaan.

Kirjoitettu

Lumiaura, oravan tappaja, pullon palautus automaatti mistä se ampuu ne suoraan eturenkaisiin vauhdissa, surffilauta ym. ym...

Kirjoitettu

Laita paksusta roikeläppäkumista pienempi jos se tuntuu liian suurelta.

Sen tarkoitus on pakottaa ilma kiertämään syylärin / ilmastointilaiteen lauduttimen kautta eli tehdä ylipaine noiden etupuolelle ja alipaine takapuolelle...

Edit: Niin ja tärkein poistoon liittyvä syy vielä: Sen poisto parantaa varttimailin aikaa 0.1 s kuten myös ilmanputsari(e)n poisto. Kun vain sitten joskus stripin jälkeen muistaa laittaa ne takaisin....

Kirjoitettu

Mitäköhän virkaa tuolla ihme levyllä on, mikä sijaitsee moottorin alapuolella auton leveys suuntaisesti??

Jep. Ilmanohjain. Älä hyvä mies poista - ainakaan kesäkuumalla... :o

Kirjoitettu

Viime keväänä tein ekan testiajon abouttiarallaa maaliskuun 2. pvä ilman ilmanohjainta ja siinä n. 10 kilsan lenkillä lämmöt nous huomattavan korkealle. Olisko ilman lämpötila ollu joku aste-pari plussan puolella.

Ei kannata ainakaan 4genissä tuota poistaa.

Kirjoitettu

Mitäköhän virkaa tuolla ihme levyllä on, mikä sijaitsee moottorin alapuolella auton leveys suuntaisesti?? Auto on siis -89 RS camaro. Onko se jokin varoituspala, mikä varoittaa jos pohja rupeaa olemaan liian lähellä maata? Mulla se meinaan ottaa maahan kiinni jo, kun tekee kunnon jarrutuksen

Onkohan sulla alusta ihan kondiksessa jos se noin pahasti hyllyy jarrutuksissakin, että ilmanohjain osuu maahan? Jouset&iskarit?

Kirjoitettu

Joo sama tuli mieleen, otiko yhden kierteen liikaa jousista pois...

Kirjoitettu

ite oon ottanu sen ilman ohjaimen aina talveksi pois,lämmöt maantiellä aavistuksen ylempänä.

Kirjoitettu

Onkohan sulla alusta ihan kondiksessa jos se noin pahasti hyllyy jarrutuksissakin, että ilmanohjain osuu maahan? Jouset&iskarit?

On kunnossa... Mulla tosin eturenkaat on pikkasen pienemmät kun takarenkaat, joka vaikuttaa asiaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...