Jump to content

Mittarinvalojen katkasija hajos!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Siis näin huonoa tuuria mulla ei voi olla.. Kiillottelin ja putsasin autoa eilen noin 4 tuntia, sa sitten illalla ku piti ottaa kaunotar ulos tallista ja lähteä ajelemaan, niin tottakai mä jotenki ihmeellisesti sain mittarinvalot rikki! Eli siis siinä valokatkasijassa on vissiinkin jokin säätövastus, millä säädellään mittarinvalojen kirkkautta? Tämä säätövastus meni todennäkösesti rikki kun pyörittelin sitä katkasijaa :( No pääsinhän mä liikkeelle, kun virittelin kojelautaan semmoset saatanan thyyning siniset ledit paistamaan mittaristoon ja muualle, mut pitäs silti saada ne alkuperäset toimimaan taas.

Onko tuo katkasija miten vaikea irrottaa tuolta? Kattelin vähän, niin pitää vissiinki puol kojelautaa irrotella ennenku siihen pääsee käsiksi? Tuon säätövastuksen pystyy varmaan jotenkin ohittamaan, kun mä en sitä himmennintä niin kauheesti tarvitse.

Niin ja autohan on -89 RS Camaro.

Kirjoitettu

Jaahas... Ei se niin vaikee juttu ollutkaan. Kojelauta auki, ja katkasija irti. Eihän siellä mitään säätövastusta ollutkaan, vaan joku ihme jousi systeemi mikä oli menny poikki. No mä tein hyppylangan siihen, ja nyt palaa mittarinvalot aina ku pistää ajovalot päälle. Puolen tunnin homma oli..

Kirjoitettu

Tota... Ymmärtääkseni se jousi on se säätö vastus... :-\

Itelläni oli sama homma pielessä mutta tinasin sen tikkiin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...