Naama Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Siis näin huonoa tuuria mulla ei voi olla.. Kiillottelin ja putsasin autoa eilen noin 4 tuntia, sa sitten illalla ku piti ottaa kaunotar ulos tallista ja lähteä ajelemaan, niin tottakai mä jotenki ihmeellisesti sain mittarinvalot rikki! Eli siis siinä valokatkasijassa on vissiinkin jokin säätövastus, millä säädellään mittarinvalojen kirkkautta? Tämä säätövastus meni todennäkösesti rikki kun pyörittelin sitä katkasijaa No pääsinhän mä liikkeelle, kun virittelin kojelautaan semmoset saatanan thyyning siniset ledit paistamaan mittaristoon ja muualle, mut pitäs silti saada ne alkuperäset toimimaan taas. Onko tuo katkasija miten vaikea irrottaa tuolta? Kattelin vähän, niin pitää vissiinki puol kojelautaa irrotella ennenku siihen pääsee käsiksi? Tuon säätövastuksen pystyy varmaan jotenkin ohittamaan, kun mä en sitä himmennintä niin kauheesti tarvitse. Niin ja autohan on -89 RS Camaro.
Naama Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Jaahas... Ei se niin vaikee juttu ollutkaan. Kojelauta auki, ja katkasija irti. Eihän siellä mitään säätövastusta ollutkaan, vaan joku ihme jousi systeemi mikä oli menny poikki. No mä tein hyppylangan siihen, ja nyt palaa mittarinvalot aina ku pistää ajovalot päälle. Puolen tunnin homma oli..
Guest Weicca Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Tota... Ymmärtääkseni se jousi on se säätö vastus... Itelläni oli sama homma pielessä mutta tinasin sen tikkiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään