Naama Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Mites tuo ratti lähettkään irti, niin ettei sitä riko? Muistaakseni täällä oli jossain topickissa ohjeet siihen, mutta en enään löytänyt niitä... -Töötin painike irti -Lukkosokko helvettiin -mutteri irti -entäs sitten? Ratti ei hievahdakkaan... Pitääkö jotakin vielä avata, vai lähteekö vaan voimalla irti?
Guest Jukka Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 voimalla tai ulosvetäjällä
Punishment Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Sen viimeisen mutterin jälkeen se lähtee irti. Mutta mutta... Ei lähtenyt ainakaan mun -89 Formulasta vetämällä tai edes huutamalla/itkemällä/rukoilemalla. Vaan mun piti tehdä ratin ulosvedin. Hanki joko sellainen tai tee itse.
Guest jetblack Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 ite ostin ratin ulosvetäjän us-center rautakummusta hintaas 14€ ja hyvin on toiminu,ratti lähtee ilman ongelmia http://www.kolumbus.fi/rautakumpu/kauppa/
xaekx Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Tarviit ulosvetimen. Tällä foorumilla on topikki aiheesta.
Guest Redcat Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Mulla on ja lainaisinkin , mutta ei ole palautunut edelliseltä vielä(kään) mulle. Ulosvetäjä = kätilö (off topic) Ilman ulosvetäjää väkisin kiskomalla voi naama muuttua M.Tysonin naaman näköiseksi, mikä sinänsä ei olisi haitta kaikille. Ratti pompsahtaa kuulemma ylös kuin Mulkvistin ego.
Guest iroc Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2005 Ilman ulosvetäjää väkisin kiskomalla voi naama muuttua M.Tysonin naaman näköiseksi, mikä sinänsä ei olisi haitta kaikille. Ratti pompsahtaa kuulemma ylös kuin Mulkvistin ego. Jonkun ratin pärställeni saaneena, voisin kertoa pikku vinkin... ei sitä mutteria tarvitse kokonaan irroittaa. Löysää vaan sopivasti, ja sitten vasta kun keskiö on irronnut spooreiltaan, poistaa mutterin.
Naama Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Jahas... No tommonen ulosvetäjä on onneksi aika helppo tehdä itse. Kiitoksia vastauksista
sukramair Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2005 jep itse tein kans ulosvetäjän.... on vain tehtävä tuumakierteillä ne pultit...
TA 90 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Ratti kun ratti lähtee irti kun hakkaa ja nykii ja vääntelee riittävästi.
Naama Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Ratti kun ratti lähtee irti kun hakkaa ja nykii ja vääntelee riittävästi. Ja näillä ohjeilla saa näköjään ojaukseen kivasti klappia, mutta ratti ei inahdakkaan!
Karppa Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 No voi sun perk...,älä usko kaikkea mitä sulle neuvotaan .Itte otin aikoinaan ratin camarosta irti ihan tavallisella kakskourasella ulosvetäjällä tekemällä ns. levikkeet "kourien" alle.
sukramair Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Itte otin aikoinaan ratin camarosta irti ihan tavallisella kakskourasella ulosvetäjällä tekemällä ns. levikkeet "kourien" alle. yks ratin keskiö hieman mutkainen tuon kouramallin takia vaikka oli 3 käpäläinen (oikominen tapatui sitten viila penkissä) jostain luin joskus kun polliisi oli pysäyttänyt jonku klopin ja sillä oli ollu pakko saada ralliratti corollaa kun ei ollu saanu rattia irti nii hän oli sahannut rautasahalla vanhan pois ja keskiön jämiin porannu reiät ja eikun uusi jollain peltiruuveilla tai vastaavilla kiinni! oli polliisi sitä sit ihmetellyt ja todennut ettei ainakaan ajotuntuma ole parantunut kun ruuvit aivan löysällä ja ratti ei ole edes keskellä jne jne ;D
eki Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Olikohan TM:ssä joskus oikein kuvien kera tämä tapaus? Mutta älyttömyydessään vallan hupaisa tapaus...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään