Jump to content

Perän shimmit.

Stobe

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tietääkö joku 10-pulttisen 7.5" perän poskilaakereiden säätölevyjen halkaisijaa, josko niitä sais mitoilla laakerikaupoista, kun nuita oikeita ei nyt saa suomesta. Jos jollakin ylimäärisiä niin ostoilmoitus löytyy omalta osastoltansa.

Kirjoitettu

Mulla on tallissa yks perä minkä voin avata ja mitata laakereiden halkaisijan. Sillähän tuo shimmin halkaisijakin sit selviää  m/

Tulikin mieleen että onko noitten laakereiden koossa eroa vrt. 7,5" ja esim. 7,625"? En nyt muista minkä kokoinen tuo on mikä mulla tallissa makaa.

Kirjoitettu

Kiitos vaivannäöstä, sittenhän niitä löytyy standardi shimmeistä. 72x56 näkyy olevan ihan vakiokoko, se on sitten eri juttu löytyykö nuita pikkukylän puodista. Jos jollakin joutilaita niin saa tarjota.

Kirjoitettu

Tuolta itsekin katsoin, olen ollut kyseisen firman (Tamgears) kanssa usein tekemisissä ja ei voi kuin kehua toimintaa. Tietäis vaan etukäteen minkä verran niitä tarvii, ei nimittäin mitään halpoja enään tuossa koossa irrallaan ostettuna.

Kirjoitettu

Ei löytynyt Valkeakosken mieheltä shimmejä. Tilasin jouset.comista ja kahdessa päivässä oli paketti kädessä. Olipa vähän kiva käydä pyöräyttelemässä uudella Eatonilla huoltsikan pihalle piirustukset.

Kirjoitettu

Tilasin jouset.comista ja kahdessa päivässä oli paketti kädessä. Olipa vähän kiva käydä pyöräyttelemässä uudella Eatonilla huoltsikan pihalle piirustukset.

m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...