Jump to content

TH350 ongelma tuli vastaan

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuossa ku purin koneen ja lootan toisistaan niin tulikin ikävä ongelma vastaan. Oli Turbiiniin tulevat kiilat murtuneet. Millanen rojekti tässä on tiedossa ja mitäköhän kustantaa tollaset jutut/onko noi kiilat edes uusittavia vai meneekö koko akseli uusiksi? Murut on tallessa etteivät ole turbiinissa. Ihan kiva ettei ajossa kuitenkaan ole poikinut...

Eikös meillä ollut kerhossakin TH guruja? Stefakin näytti vuotavan että pitää sekin vaihtaa sitte ku jotain tolle tekee.

http://sellin.1g.fi/kuvat/Camaro/IMG_8642.JPG/_smaller.jpg

http://sellin.1g.fi/kuvat/Camaro/IMG_8643.JPG/_smaller.jpg

Kirjoitettu

Eikös ne ole lootan öljypumpun pikkurattaan käyttökiilat. Eli pumppuremppa?

Kirjoitettu

Eikös ne ole lootan öljypumpun pikkurattaan käyttökiilat. Eli pumppuremppa?

Kaiketi,Ite en ole ikinä avannut kuin venttilipuolen sen verran että olen kitin laittanu. Tuskin rupeen ite miettimään vaan laitan jollekkin hellään hoivaan tuon. Ei viitti opetella just nyt. :)  Hinta-arvioita pitää rueta viikolla soittelee paljonko ko.remppa mahdollisesti kustantaa.Samalla tietty tsekkaa kaikki muutkin kolot.

Kirjoitettu

Facessa vähän jo aihetta sivuttiin...

http://www.summitracing.com/int/parts/rmg-7021510/overview/  \m/

Todellisuudessa melkoasiallinen hinta muuten tässä. Tuleekohan joku tonni lisää kytkimestä ja muista kamoista. En edes tiedä mitä pitäs hommata jos edes ajattelee asiaa. Poljin setti,kytkin,loota ja varmaan kardaania pitää käsitellä myös joka mulla on melkouusi :(

Kirjoitettu

Tonnin luulis riittävän heittämällä loppuihin rojuihin. T10 bellhousing ei oo ku about satkun, polkimet ei sitäkään ja kytkimen hilut ebaystä käytettyinä. Kardaani taitaa käydä suoraan? Itse kytkin on varmasti kallein paukku laatikon jälkeen.

Kirjoitettu

Jos tuon vanhan pumpun haluat korjata niin osat maksaa 20-30 €.

Kirjoitettu

Jos tuon vanhan pumpun haluat korjata niin osat maksaa 20-30 €.

Mulla ei ole mitään käsitystä tuosta hommasta etten taida uskaltaa ite sitä tehä. Ja tuo lootahan on jo kerran vahvistettu ettei siihen tarviis muuta ku pumpun tuo kiilaosa vaihtaa.Samalla tietty tsekkaa onko kulunu muutoin. Uusi öljypohja on tulossa jossain niin sitte ku se on käsissä niin rupeen keskittyy tohon.

Mulla ei ole tota TH kirjaa ni ei voi lukeakkaan kuinka tuo tehään.

Onko Camulle tuttua hommaa? Meinaa kiinnostaa kyllä tuon hinnan takia.

Eikä mulla todellisuudessa ole mahkuja siottaa manuaaliin tai mihinkään isompaan muutenkaan ku muutenki meni sähköihin yms tota rahaa.Tää tuli vaan paskana yllärinä ja vielä ite oon mokannu turbiinin asennuksen yhteydessä.

Kirjoitettu

mulla on kirja.. lainaksi saat jos ite haluat perehtyä..

Kirjoitettu

Ei oo paha homma ollenkaan tuo öp:n avaus. Tässä alkuun räjäytyskuva koko laatikon sisällöstä

th350.thumb.jpg.4e630de3596c39af130cf6657a53c020.jpg

Kirjoitettu

Kyllä mä just perjantaina purin ja kasasin 4L60E:n. Tuon pumpun laitto käy sulta itseltäänkin helposti. 350:tä en ole purkanut mutta ei siinä pitäis mitään mystistä olla.

Kirjoitettu

Ja mulla on romukasassa yksi raatoloota jos haluut vaikka harjoittelukappaleen. Sit oot omas kanssa jo vanha tekijä  8) ...

Kirjoitettu

Ja mulla on romukasassa yksi raatoloota jos haluut vaikka harjoittelukappaleen. Sit oot omas kanssa jo vanha tekijä  8) ...

jos Selli ei kelpuuta ni mulle kelpais harjottelukappale..

Kirjoitettu

Jopas tänne tullu ohjeet :) Kyllähän tuo heti herätti mielenkiinnon että pitäsköhän...  Mut joku mulle sano että tuo paksuus pitäisi mitata vanhasta ennen ku uutta laittaa ja että niitä on erivahvuusia? Tiiä sitte. Täytyypä lukee Hanskin tekstit ajatuksella ja tuumailla.

Kiitos vaan näistä!

Kirjoitettu

jos Selli ei kelpuuta ni mulle kelpais harjottelukappale..

No juu, se on mulle tarpeeton. Kunhan ei tarvii pakata ja lähetellä sen saa noutaa kumpi vaan akuutimmin tarvitsee...

Kirjoitettu

Ja joo en minä tarvii reenilootaa. Teetän jollain tai joskus kikkailen ite tuon omani :)

Kirjoitettu

Ja joo en minä tarvii reenilootaa. Teetän jollain tai joskus kikkailen ite tuon omani :)

Oukkelidoukkeli. Paahan Retro viestiä jos haluut tosta harjottelukappaleen.

Kirjoitettu

Juu on kyllä helppo vaihtaa toi pumppu. Ja rattaita on Ainakin kahta eri paksuutta..  Hartolasta viimeksi tilasin noita rattaita ja löytyi heti hyllystä, kun tiesi paksuuden..

Eli puran mittaan ja soitan Hartolaan ja sitte Camulle että kasaa sen ku oon hukannu puolet osista :D  Tarviiko tuo swappi erikoistyökaluja?

Kirjoitettu

Eli puran mittaan ja soitan Hartolaan ja sitte Camulle että kasaa sen ku oon hukannu puolet osista :D  Tarviiko tuo swappi erikoistyökaluja?

Juu jota kuin juuri noin..  ;)    Ei tarvi mitään erikoistyökaluja jollei mene laatikkoon syvemmälle. Ja multa kyllä löytyyy vahvistettu th-350 hyllystä,  jollei oma lotju tule kuntoon..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...