jaedhi Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kun tankki on täynnä mittarin neula sojottaa reilusti yli täyden tolpan. Kun mittari on 1/4 osa tankin kohdassa täytyykin suunnistaa välittömästi tankkaamaan tai jää tienposkeen. Eli mittari ei ole kovin lineaarinen, onkohan kaikissa sama ongelma vai liekö mittari viallinen ja pystyisiköhän sitä kalibroimaan.
TexFinn Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 4th Genin, ja varsinkin 93-97-mallien ongelma on V:n muotoinen tankki, eli mittarista ei saa kovinkaan lineaarista. Kunhan oppii, etta kun mittari nayttaa 1/4 tankkia, niin kannattaa alkaa haeskelemaan tankkauspistetta, niin kaikki menee ihan hyvin.
Nupa Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Tuo on ominaisuus. Viisarin ollessa ½välissä, tankissa on 1/3 (~20 ltr) jäljellä.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Ai jaa :-XKyllä mulla voi ajaa mittarineulan tyhjää osoittamaan. Ja kun tankkaan täyteen niin näyttää täyttä.
-vellu Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kun tankki on täynnä mittarin neula sojottaa reilusti yli täyden tolpan. Kun mittari on 1/4 osa tankin kohdassa täytyykin suunnistaa välittömästi tankkaamaan tai jää tienposkeen. Eli mittari ei ole kovin lineaarinen, onkohan kaikissa sama ongelma vai liekö mittari viallinen ja pystyisiköhän sitä kalibroimaan. Mullakin samanlainen ominaisuus
Senior Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Mullakin samanlainen ominaisuus Kuin myös. Ei haittaa, kun sen tietää...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2005 Olen vissiin poikkeava Tai siis mulla on mittari rikki
4gen Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Mulla kans sama juttu, kyllähän neulan voi punaiselle ajaa jos puolen kilometrin sisällä on huoltoasema. Meinas käydä ohrasesti kun eka kerran ajoin tankin vähän tyhjemmäksi. Neula tippu silmissä kun oli alle varttitankki ja sitä ihmetellen lähin huoltoasemaa kohti. Bensa loppu sitte huoltoaseman pihaan. Siitä sitten työntämällä tankille... Onneksi ajelin kaupungissa tuolloin.
gmc63 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 mulla ku tankkaa "täyteen" niin jää viisari pykälän alle täyden tankin ja ku tankkaan ku viisari on tokavikalla viivalla niin 35litraa ja tankki täys ::)OUTOA
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2005 Just ajoin aivan tyhjäksi (ei nyt työntää tarvinnut) tankkasin noin 57L ja neula näytti just asteikon alarajaan.Kun tankki tuli täyteen niin viisari meni yli asteikon reippaasti.
Guest pile Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 kyllä haukankin voi ajella mittarin ns. kuiviin. mutta tosi on että kun täydestä tankista lähtee niin viisari ei meinaa laskea ollenkaan ja kun saavuttaa tuon 1/4 osa kohdan niin siitä sitten alkaa huima lasku, noin 50 km ja ollaan nollilla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 mulla 3genissä sama homma. täyteen tankatessa menee varmaan 1/5 yli täyden viivan.
Chevy Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Tuo on ominaisuus. Viisarin ollessa ½välissä, tankissa on 1/3 (~20 ltr) jäljellä. täyteen tankates menee mittari täyden yli ja pysyy tosi kauan siellä,alle puolentankin sit laskee älyttömän nopeesti. pystyy ajaa neulanverran tyhjää ennen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään