TA350 Posted March 5, 2004 Posted March 5, 2004 nonii...eli kysymys on 350 moottorin kansien plaanauksesta, eli mitä vaikutusta 0.5-1mm laskulla saavutetaan? ei mitään? mitenkäs sitten kasausvaiheessa tarviiko imukannen tiivisteeseen jotain lisää, kun laskun jälkeehän kansien imureijät eivät ole enää samalla etäisyydellä toisistaan? tai jotain...
Guest black Posted March 5, 2004 Posted March 5, 2004 mä kuvittelin vuosia takaperin että puristuksien nosto tuo lisää voimaa on kannet sitten mitä hyvänsä.eli mä laitoin 8,5 puristeiseen 350 koneeseen jossa oli 76cc kannet 262 koneen kannet joissa 58cc palotilat.laskennallinen puristus oli 10,25 ja lisäksi pakolliset hot rod osat eli rpm imusatsi ,peltisarjat,nokka-akseli jne... kone on täysin hengetön alle 3000 rpm lisäksi se voima mitä on saatu yli siitä on marginaalista verrattuna vanhaan smog versioon . mikä pahinta tämä kyseinen moottori on parhaillaan kiinni camarossani.onneksi mulle tulee kesäksi uusi ja ja toivon mukaan väkivahva 400 kone kiinni.mieti asiaa.jos edelleen meinaat plaanailla kansiasi niin kysyppäs asiaa esim second generation camaro sivulta koskien imusarjan koneistamisesta
Nova Posted March 5, 2004 Posted March 5, 2004 Black: Onks sulla joku riivio nokka vai? Onhan toi RPM kans vähä alaväännötön imusarja ainakin mun mielestä. Minkäs laiset kanavat nois kansissa sit on ja onks kairattu. Omaa kokemusta on noiden vajaa moottoristen puristusten nostosta ja siel ainaki toimi tehoa lisäävänä suht. vakio myllyssä.
Guest black Posted March 6, 2004 Posted March 6, 2004 nokka on summit 1103 ,kanavat täysin vääränmuotoset(70-luvun design) venat kaikkein pienimmät 1,84 ja 1.5. palotila liian pieni 4 tuuman poraukseen.kanavat matsattu imusarjaan ja sillähän ei ole mainittavaa vaikutusta tehoon . ilman kuormaa kaasuteltaessa moottori on erittäin kierrosherkkä ,jos siitä voi jotain hyvää sanoa.kanavan ja palotilan muoto ovat määräävät . hyvänä esimerkkinä vortecit.
Recommended Posts